Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nu ook voor Aspinall. Nou was ik dat al, want ik kan niet zo goed naar Murnan kijken. Net als Murnan zelf, overigens.
Daar heb ik inderdaad een stuk minder begrip voorquote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een klein beetje context speelt ook wel mee en we hebben het hier wel over iemand die de racistische bagger onder z'n Ctrl + V heeft staan zodra Lewis Hamilton op TV is ofzo
Lewis - Hamilton was vroegah een HEER LUK AFFIESJEquote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een klein beetje context speelt ook wel mee en we hebben het hier wel over iemand die de racistische bagger onder z'n Ctrl + V heeft staan zodra Lewis Hamilton op TV is ofzo
Ik dacht in eerste instantie ook het tweede maar het eerste lijkt me eigenlijk ook vrij waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 december 2021 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat dit laatste over Wuppie of over Nattekat? #dtv
Of een op een legoblokje staan.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Zeg Murnan
Stoot je teen eens even aan dat tafeltje van je ofzo
Net als Parijs tegen Nice.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lewis - Hamilton was vroegah een HEER LUK AFFIESJE
Dat moet lukken, het gaat hier immers over sportquote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou het waarderen als hier geen Ajax spoilers komen trouwens, ik kijk via stream.
(vriendelijk verzoek, geen verplichting uiteraard)
Ik onderstreep deze motiequote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou het waarderen als hier geen Ajax spoilers komen trouwens, ik kijk via stream.
Ik kan je wel vertellen dat het nog niet is begonnen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |