Dat langzame heb ik nu echte elke keer bij verschillende mensen gehad.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga het morgen pas eten als lunch. Vrijdag de rest.
Dat meisje dat bij de kraam stond was echt de traagste ever. Het was een ware marteling om haar te zien werken. Nul snelheid en vooral nul klantvriendelijkheid.
Wat een verschrikking zeg. Dit was echt een van de traagste mensen die ik ooit heb gezien. Ik zou het niet eens na kunnen doen, zo erg was het.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat langzame heb ik nu echte elke keer bij verschillende mensen gehad.Al is de man die er vaak staat wel heel vriendelijk. Maar tempo zit er nooit in.
Hier kwam de gözleme vandaan. Die hele kaart ziet er geweldig uit. Geen wonder dat het zo druk was bij die kraam.quote:
Geen idee wat ie kost, dat zien we dan wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij eten ook konijn 1 dag. Wat is dat duuuuur tegenwoordig (wij hebben geen groothandelspassen) 😱
Ik was bij de Makro begin van de maand. Het is net een supermarkt tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee wat ie kost, dat zien we dan wel.
De groothandel is niet per definitie goedkoper hoor. Wel een ruim assortiment en personeel met warenkennis
Ja, is inderdaad altijd druk. Is een keten, zit op meerdere plekken. Wel erg lekker, ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier kwam de gözleme vandaan. Die hele kaart ziet er geweldig uit. Geen wonder dat het zo druk was bij die kraam.
Die kerel in Dordrecht was echt snel. En dat terwijl ik er nog voor openingstijd was en die zaak vol dozen sla enzo stond.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:25 schreef Myraela het volgende:
De traagheid is overigens één van de redenen dat ik altijd voor de pakketjes kies bij de Cigkoftem. Dat zou makkelijker en sneller moeten zijn, maar zelfs dat krijgen ze heel langzaam voor elkaar. En er heeft blijkbaar ook nog nooit iemand bedacht dat je sommige dingen echt wel kan voorbereiden, zoals vast wat cupjes met saus vullen.
Ik ben nog nooit bij de Makro geweest, ik zag deze week op tv dat de familie Gillis in de (Belgische) Makro was, ik zag veel klein verpakkingen. Soms is het onhandig voor, ik moest ook nog een pot kersen hebben. Die kun je alleen per zes kopen. Of zakken paneermeel van 2,5kgquote:Op woensdag 22 december 2021 21:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was bij de Makro begin van de maand. Het is net een supermarkt tegenwoordig.Mijn vorige bezoek was 15 jaar geleden oid
Sligro is nog echt een groothandel zoals ik een groothandel in gedachten heb. De toko's bij Duivendrecht dus![]()
Dat kan bij de Makro allemaal in consumentenverpakkingen gekocht worden tegenwoordig. Het is inderdaad net een supermarkt.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de Makro geweest, ik zag deze week op tv dat de familie Gillis in de (Belgische) Makro was, ik zag veel klein verpakkingen. Soms is het onhandig voor, ik moest ook nog een pot kersen hebben. Die kun je alleen per zes kopen. Of zakken paneermeel van 2,5kg
Nou bij de Makro kon je gewoon 1 blikje tomatenblokjes kopen a 400ml.... Daar ging iets mis in mijn hoofd. Al waren de grote blikken er ook wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de Makro geweest, ik zag deze week op tv dat de familie Gillis in de (Belgische) Makro was, ik zag veel klein verpakkingen. Soms is het onhandig voor, ik moest ook nog een pot kersen hebben. Die kun je alleen per zes kopen. Of zakken paneermeel van 2,5kg
Hanos is een uur rijden en heb ik nooit iets van mijn aanvraag voor een pasje gehoord.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Makro en Sligro beide eigenlijk gewoon supermarkten. Hanos vind ik dan toffer spul hebben.
Sligro heeft wel meer dingen die je in de super niet kan vinden.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Makro en Sligro beide eigenlijk gewoon supermarkten. Hanos vind ik dan toffer spul hebben.
Makro is ook eigenlijk niet écht een horecagroothandel, het is vooral een hypermarche op een industrieterrein waar je een pasje voor nodig hebt om binnen de regels te blijven.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sligro heeft tijd terug mijn pas ingenomen omdat ik niet vaak genoeg kwam, maar pas na ik mijn inkopen had afgerekend. Die kunnen me wat verder.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sligro heeft wel meer dingen die je in de super niet kan vinden.
Voor ons kerstdiner wel wat moeilijke dingen daar kunnen vinden
Doen ze datquote:Op woensdag 22 december 2021 22:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sligro heeft tijd terug mijn pas ingenomen omdat ik niet vaak genoeg kwam, maar pas na ik mijn inkopen had afgerekend. Die kunnen me wat verder.
Ja hoor. Ik ging met een pasje van vrienden. Sligro hield het want te lang niet gebruikt (ook na betalen)quote:Op woensdag 22 december 2021 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doen ze datIk kom er ook echt maar af e tie naar nog nooit problemen mee gehad. Ook stom zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |