abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202759063
Bobobobobob
Spoilers!
pi_202759109
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ga het morgen pas eten als lunch. Vrijdag de rest.

Dat meisje dat bij de kraam stond was echt de traagste ever. Het was een ware marteling om haar te zien werken. Nul snelheid en vooral nul klantvriendelijkheid.
Dat langzame heb ik nu echte elke keer bij verschillende mensen gehad. :') Al is de man die er vaak staat wel heel vriendelijk. Maar tempo zit er nooit in.
  woensdag 22 december 2021 @ 20:36:39 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202759134
Waarom is konijn zo duur tegenwoordig? :(

Vrieger aten we het gewoon op een doordeweekse dag (nou ja, niet speciaal met kerst i.i.g.).

En meestal vond ik het nogal droog vlees ook..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202759198
Het was een mooie dag O+

pi_202759237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat langzame heb ik nu echte elke keer bij verschillende mensen gehad. :') Al is de man die er vaak staat wel heel vriendelijk. Maar tempo zit er nooit in.
Wat een verschrikking zeg. Dit was echt een van de traagste mensen die ik ooit heb gezien. Ik zou het niet eens na kunnen doen, zo erg was het.
Op een ander moment had het vermakelijk kunnen zijn.

Ik zag ook veel mensen met een doosje gözleme lopen, dat zag er heel goed uit. Dat wil ik volgende keer :9
Spoilers!
pi_202759466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]
.
Hier kwam de gözleme vandaan. Die hele kaart ziet er geweldig uit. Geen wonder dat het zo druk was bij die kraam.
Spoilers!
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 20:53:21 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202759490
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wij eten ook konijn 1 dag. Wat is dat duuuuur tegenwoordig (wij hebben geen groothandelspassen) 😱

Geen idee wat ie kost, dat zien we dan wel.

De groothandel is niet per definitie goedkoper hoor. Wel een ruim assortiment en personeel met warenkennis :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 december 2021 @ 21:05:19 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202759823
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen idee wat ie kost, dat zien we dan wel.

De groothandel is niet per definitie goedkoper hoor. Wel een ruim assortiment en personeel met warenkennis :Y
Ik was bij de Makro begin van de maand. Het is net een supermarkt tegenwoordig. :{ Mijn vorige bezoek was 15 jaar geleden oid :P
Sligro is nog echt een groothandel zoals ik een groothandel in gedachten heb. De toko's bij Duivendrecht dus :s)

[ Bericht 5% gewijzigd door borisz op 22-12-2021 21:19:13 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202760190
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hier kwam de gözleme vandaan. Die hele kaart ziet er geweldig uit. Geen wonder dat het zo druk was bij die kraam.
Ja, is inderdaad altijd druk. Is een keten, zit op meerdere plekken. Wel erg lekker, ja. :9 Rij gaat overigens altijd wel snel.
pi_202760349
De traagheid is overigens één van de redenen dat ik altijd voor de pakketjes kies bij de Cigkoftem. Dat zou makkelijker en sneller moeten zijn, maar zelfs dat krijgen ze heel langzaam voor elkaar. En er heeft blijkbaar ook nog nooit iemand bedacht dat je sommige dingen echt wel kan voorbereiden, zoals vast wat cupjes met saus vullen.
pi_202760611
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:25 schreef Myraela het volgende:
De traagheid is overigens één van de redenen dat ik altijd voor de pakketjes kies bij de Cigkoftem. Dat zou makkelijker en sneller moeten zijn, maar zelfs dat krijgen ze heel langzaam voor elkaar. En er heeft blijkbaar ook nog nooit iemand bedacht dat je sommige dingen echt wel kan voorbereiden, zoals vast wat cupjes met saus vullen.
Die kerel in Dordrecht was echt snel. En dat terwijl ik er nog voor openingstijd was en die zaak vol dozen sla enzo stond.

Ik verwonderde me ook over die cupjes saus ja _O- Dan heb je zo'n simpel product en kleine kaart en dan kan je het nog steeds niet aan _O-
Spoilers!
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 21:37:15 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202760645
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Ik was bij de Makro begin van de maand. Het is net een supermarkt tegenwoordig. :{ Mijn vorige bezoek was 15 jaar geleden oid :P
Sligro is nog echt een groothandel zoals ik een groothandel in gedachten heb. De toko's bij Duivendrecht dus :s)
Ik ben nog nooit bij de Makro geweest, ik zag deze week op tv dat de familie Gillis in de (Belgische) Makro was, ik zag veel klein verpakkingen. Soms is het onhandig voor, ik moest ook nog een pot kersen hebben. Die kun je alleen per zes kopen. Of zakken paneermeel van 2,5kg :D
pi_202760692
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ben nog nooit bij de Makro geweest, ik zag deze week op tv dat de familie Gillis in de (Belgische) Makro was, ik zag veel klein verpakkingen. Soms is het onhandig voor, ik moest ook nog een pot kersen hebben. Die kun je alleen per zes kopen. Of zakken paneermeel van 2,5kg :D
Dat kan bij de Makro allemaal in consumentenverpakkingen gekocht worden tegenwoordig. Het is inderdaad net een supermarkt.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 december 2021 @ 21:41:08 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202760737
quote:

[..]
Nou bij de Makro kon je gewoon 1 blikje tomatenblokjes kopen a 400ml.... Daar ging iets mis in mijn hoofd. Al waren de grote blikken er ook wel.
Sligro is dat niet. Of een stuk minder.

Mijn oom haalt bij de Sligo of Hanos ook altijd zijn vlees wegens goed spul. Weet alleen niet meer uit mijn hoofd welke vd twee. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202760774
Ik vind Makro en Sligro beide eigenlijk gewoon supermarkten. Hanos vind ik dan toffer spul hebben.
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 21:52:09 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202760935
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Makro en Sligro beide eigenlijk gewoon supermarkten. Hanos vind ik dan toffer spul hebben.
Hanos is een uur rijden en heb ik nooit iets van mijn aanvraag voor een pasje gehoord.

Ik weet niet hoe zulke supermarkten ze bij jullie hebben, maar ik hier hebben ze geen double cream, drooggerijpte t-bone of verse vis. Ja tilapia misschien :r
pi_202760946
*plop*

Maandag overdag en avond een rondje a la Sarabi, maar dan met kerstpakketten. Nette ronde van 260 km was dat.
Gisteren de wekker om 5.30 om te werken, door naar online vergadering, door naar collega met dienstjubileum. Zou groter feest worden, nu klein samenzijn met drie mensen en lekkere hapjes. Volgend jaar groot feest op repeat.

Vandaag thuiswerkdag en vanavond klein rondje kerstpakketten en koffie gedronken bij peettante en meteen kerstkaart afgeleverd.

Morgen laatste werkdag voor vakantie. Wekker vroeg zetten, want ik weet niet meer zeker of ze morgen of vrijdag de gasleiding om 7.30 uur komen vervangen :') Hopelijk morgen, want dan kan ik vrijdag uitslapen (en diverse bestellingen ophalen/in ontvangst nemen), maar ik ben er bang voor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 22 december 2021 @ 22:04:06 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202761233
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef Myraela het volgende:
Sligro heeft wel meer dingen die je in de super niet kan vinden.
Voor ons kerstdiner wel wat moeilijke dingen daar kunnen vinden *O*
  woensdag 22 december 2021 @ 22:10:28 #19
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202761378
quote:

[..]
Makro is ook eigenlijk niet écht een horecagroothandel, het is vooral een hypermarche op een industrieterrein waar je een pasje voor nodig hebt om binnen de regels te blijven.
De Macro in Duiven is wel erg goed verder, kom daar graag, vanmiddag was ik ff bij de Hanos in Apeldoorn, en bij Amazing Oriental in Duiven, heerlijke Toko.
  woensdag 22 december 2021 @ 22:15:24 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202761510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Sligro heeft wel meer dingen die je in de super niet kan vinden.
Voor ons kerstdiner wel wat moeilijke dingen daar kunnen vinden *O*
Sligro heeft tijd terug mijn pas ingenomen omdat ik niet vaak genoeg kwam, maar pas na ik mijn inkopen had afgerekend. Die kunnen me wat verder.
pi_202761739
Ik heb ook veel gehaald bij de Sligro en Makro. Ik wilde eigenlijk naar de Hanks maar kwam niet meer in de buurt van west Brabant voor de pas. Zou die net zo makkelijk aan te vragen zijn als Sligro en Makro? Anders zelf maar eens aanvragen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202761748
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Sligro heeft tijd terug mijn pas ingenomen omdat ik niet vaak genoeg kwam, maar pas na ik mijn inkopen had afgerekend. Die kunnen me wat verder.
Doen ze dat :') Ik kom er ook echt maar af e tie naar nog nooit problemen mee gehad. Ook stom zeg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202762437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Doen ze dat :') Ik kom er ook echt maar af e tie naar nog nooit problemen mee gehad. Ook stom zeg.
Ja hoor. Ik ging met een pasje van vrienden. Sligro hield het want te lang niet gebruikt (ook na betalen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202762517
Ik ga denk ik 1, max 2x per jaar naar de Sligro en dit is mij nog nooit gebeurd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202762670
Iedereen lijkt tegenwoordig ook zo'n pasje te hebben, misschien niet raar dat ze ze daarom ook weer sneller innemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')