quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door NoCigar op 22-12-2021 20:27:38 ]anonieme razernist
Nam iemand dat maar eens mee ipv chocolaquote:
Wat tja?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de camera, op je eerste date, op je bek pakken. Tja.
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Geen 2e dates vandaag, iedereen alleen met kerst
Wat miste ik?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de camera, op je eerste date, op je bek pakken. Tja.
90% faalt toch in dit programma, dus dat is lekker makkelijk zeggen ja.quote:
Kus op de mond na het ja (voor een vervolg) zeggen.quote:
Dat deed die gladde soul brother van de week ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kus op de mond na het ja (voor een vervolg) zeggen.
Geenquote:
Bad assquote:Op donderdag 23 december 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Zie je die jongen, hoor je die zachte g
Vrouwen dragen geen winterkleren met kerst.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:33 schreef NoCigar het volgende:
Ze draagt geen winterkleren, contractbreuk en boete.
Een half uur luisteren naar dagboek en uitdekastkomen is dan ineens leuk?quote:
Zijn dat de namen van je 4 dochters?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Serenity
Shaniqua
Specially
Deshoniqua
De leukste serveerster volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2021 19:36 schreef Fosive het volgende:
Dit zou wel de moeder van die ene serveerster kunnen zijn
Ik vond die transgender met snor wel komisch. Mijn ouders moesten ook lachen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een half uur luisteren naar dagboek en uitdekastkomen is dan ineens leuk?
Net op tijd voor de belquote:
We krijgen zo nog mensen uit het oosten en LHBGTIQ+-figurenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
De enige die dat heeft, heeft het tenminste goed weg getatoeëerd.
De avond moet compleetquote:Op donderdag 23 december 2021 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
We krijgen zo nog mensen uit het oosten en LHBGTIQ+-figuren
Hoogwaterquote:Op donderdag 23 december 2021 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
die broek zit een beetje strak en is te kort.
daar kikker je van op, kwek kwek.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:41 schreef DKUp het volgende:
Duinrell
Victor: Lekker knallen dus!
Huh?
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
daar kikker je van op, kwek kwek.
Zoek de mossel spelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:43 schreef Hexagon het volgende:
Kaylee mag mij best even komen verpletteren
Hij: jaquote:
ik denk als je zijn haar uitwringt dat je daar nog wel porti bitterballen in kan frituren.quote:
Ik vind haar wel een lekker bekkie hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Deze donkere is niet te peilen want kijkt altijd blij. Geen idee of ze ja gaat zeggen.
Gewoon oprecht (en positief ingesteld net als die andere donkere vrouw).quote:Op donderdag 23 december 2021 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een lekker bekkie hebben.
Maar wat je zegt, overdrijft ze nu? Is ze oprecht?
Toppertje dusquote:Op donderdag 23 december 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon oprecht (en positief ingesteld net als die andere donkere vrouw).
quote:
maak daar is een gifje vanquote:Op donderdag 23 december 2021 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
lekker dat halve vreten uit je smoelwerk.
Die gifjes zijn al reden om nooit mee te doenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
maak daar is een gifje van
Beetje suffe afleveringquote:
quote:
Daarom dus beter geen eerste date in een restaurant.quote:
Goed ingeschat dat zwartgeld dusquote:Op donderdag 23 december 2021 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Dit gaat over die Steven. Ik vind het erg raar: 'Ik werk doordeweeks fulltime als autospuiter, maar daarnaast steek ik heel veel tijd in fotografie. '
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:54 schreef tja77 het volgende:
50 Euro incl. fooi?
Das geen geld.
Wie gaat er met me mee daar vreten?
Volgens mij betaal je een gereduceerd tarief voor het eten en zijn drankjes gratisquote:Op donderdag 23 december 2021 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
50 euries is niet veel voor eten met zijn twee.
Of BNNVara vindt het minderwaardig of hij wil zelf interessanter doen dan hij is.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed ingeschat dat zwartgeld dus
Niet?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Tegen deze dikkerd zou ik ook geen nee zeggen
Bedroom eyes.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Iedereen heeft een andere smaak.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:56 schreef Hexagon het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Uit Tokkietown, de woonwagenprinses.
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Uit Tokkietown, de woonwagenprinses.
Geforceerde zelfverzekerdheid wat hier al is gepostquote:Op donderdag 23 december 2021 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Vrouw in grote pak straalt een en al kunstacademie uit.
Suffe avondquote:Op donderdag 23 december 2021 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Rustige saaie normale mensen. Dan kijk ik wel naar mezelf.
Moeilijk overheen te komen ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:04 schreef Caland het volgende:
De lat is ook wel hoog gelegd deze week met die twee travo’s
Sorayaquote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Serenity
Shaniqua
Specially
Deshoniqua
Haha, klopt.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:08 schreef Rickocum het volgende:
Die andere meid rechtstreeks het uiterlijk gekopieerd van die meid van The Russian Doll
Dat is het niet, maar wel dodelijk saai.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Bijna alsof het nep is. Maar dat is het niet.
Deden ze vorig jaar ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:12 schreef Fosive het volgende:
Liepen de aanmelding voor het nieuwe seizoen een beetje droog dat al deze succesverhalen worden getoond de laatste weken?
Kerstspecial, snap dat danquote:Op donderdag 23 december 2021 20:12 schreef Fosive het volgende:
Liepen de aanmeldingen voor het nieuwe seizoen een beetje droog dat al deze succesverhalen worden getoond de laatste weken?
Onzin. Als het echt leuk is.quote:
Jij hebt ook een nieuwe hobby gevonden?quote:
Man naar m’n hart. Eindelijk iemand die het zegt.quote:
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een nieuwe hobby gevonden?
Gifjes rammenquote:
Harde kern VBLquote:
Spannendquote:
Lawinegevaar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:56 schreef Poefbank het volgende:
Hij ziet al meteen dat ze meer op een lattenbodem ligt dan op de latten staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |