Kinderlock - Kleermakerquote:
Ja, evenals twee andere nog niet groengekleurde vakjesquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:04 schreef Chippiegang het volgende:
Voor de bingo, is dan goeie marker / nog een goeie marker niet allang geweest?
Ik was iets belangrijks doen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andere potjes waren op zich aardig (oké in de eerste 2 gevallen alleen maar van 1 speler)
Nou krijg ik straks weer een ban, ik moest Nattekat met rust laten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Niet gevreesd hoor, de 15 likes staan nog
Kunnen ze mooi het lijstje af gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Niet gevreesd hoor, de 15 likes staan nog
Maar Berrie niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan die eilandbewoners.
Wij doen jou een unban kado.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou krijg ik straks weer een ban, ik moest Nattekat met rust laten.
Het is nog december.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:17 schreef H_T het volgende:
Nu nog met een decemberkalender aan komen zetten is wel rijkelijk aan de late kant
Mensen die elke dag één zo'n vakje gaan krassen kan ik niet mee omgaan in het leven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:17 schreef H_T het volgende:
Nu nog met een decemberkalender aan komen zetten is wel rijkelijk aan de late kant
Beter laat dan nooit, de verkoopcijfers zullen wel tegenvallenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:17 schreef H_T het volgende:
Qua uitslagen wel maar King en Hempel hebben er toch best wat leuks van gemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een anti-climax deze dag. Zometeen ook nog Petersen 0-3 eraf
Je maakt toch niet alles in 1x open he.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die elke dag één zo'n vakje gaan krassen kan ik niet mee omgaan in het leven.
Snel de bunker in.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee @de_boswachter welquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:15 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Siswet, had jij daar geen goeie gifs van?
Een ban krijgen omdat je enorme klootzak Nattekrant belachelijk maakt in DRT zou erg onsympathiek zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er valt weinig meer te kalendrerenquote:
Ik had meestal de scheurkalender uiterlijk halverwege februari wel uitquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die elke dag één zo'n vakje gaan krassen kan ik niet mee omgaan in het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |