Hempel of King danquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hempel/Raymond Smith/Lennon/King in de kwartfinale, terwijl dat deel dat die tegenstander bepaalt ook nog open ligt dankzij een haperende Wade
quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Voor de geïnteresseerden, vorig jaar:Vorig jaar was ik ook al Gurney terwijl ik veel hoger stond dan nu. Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Laten we er maar niet te veel over zeggen, maarrrrrquote:
Voor de geïnteresseerden, vorig jaar:Namen en rugnummers van de users die nu verzaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met King in de halve finale ga ik met spullen gooienquote:
... Beanquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk ook series. Wat een non-argument. Dit jaar al 1900 afleveringen
King is wel zo'n speler die ineens weer ver komt. Toch knap al zo lang aan de top genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Met King in de halve finale ga ik met spullen gooien
Vooral de nummers 7 en 19.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van de users die nu verzaken.
Dan moet Van Wonderen eerst ja zeggen en die stapt niet op bij Eagles.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we er maar niet te veel over zeggen, maarrrrr
Kan deze vent alsjeblieft zijn ontslag krijgen
Waar is 19 gebleven?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vooral de nummers 7 en 19.
Ik noem geen namen.
DekKing!!!quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden, vorig jaar:@Poepz0r slaat dit jaar door….. UWV godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stukje thuiswerkgenot. 3 schermen god. Badjas god.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:poepz0r slaat dit jaar door….. UWV god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |