SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 21-12-2021 22:42:07 ]
Welverdiende like gegevenquote:
Ik zou dit wel een leuke verrassing vinden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgende ronde tegen Peterson of Smith, daarna Cullen of Whitlock. Dat is prima te doen voor Hempel
In die poule vind ik vooral de route voor Barney vrij bizar. Tegen vier wereldkampioenen en Gurneyquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:35 schreef Chippiegang het volgende: [..] Of het vierde kwart, met Cross, Barney, Gerwen etc
@Coco heeft daar vast een pittige mening over.quote:
Het is hier nooit licht, stukje dark room. Anders zie je de lichtjes toch amper joh.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welverdiende like gegeven
(volgende keer even wat met je belichting doen)
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:38 schreef D_A het volgende:
[..]
@:coco heeft daar vast een pittige mening over.
Ik mag het hopen. Als hij vervolgens tegen Petersen 80 gemiddeld gooit en geen enkele finish gooit raak ik enorm gefrustreerd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgende ronde tegen Peterson of Smith, daarna Cullen of Whitlock. Dat is prima te doen voor Hempel
Hahah bizar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:39 schreef wimderon het volgende:
101.78 en dan vrij kansloos verliezen in de tweede ronde.
Ruim.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:39 schreef Chippiegang het volgende:
Toch al de verrassing van het Toernooi voorlopig?
Zeer toepasselijk gifjequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Sjongejonge, Van den Bergh blijft hoge scores gooien maar vindt zijn dubbels niet meer. Hempel stoomt gewoon door en zet Van den Bergh helemaal met de rug tegen de muur. De Duitser heeft nog 1 leg nodig om Van den Bergh naar huis te gooien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zou Karl Vanieuwkerke hiervan vinden? Die leest t wsl morgenochtend ergens en dan gaat ie doen alsof ie t heeft uitgevonden
Tot nu toe zeer zeker!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:39 schreef Chippiegang het volgende:
Toch al de verrassing van het Toernooi voorlopig?
Dimitri kan hier enorm weinig aan doen. 102 gemiddeld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Belgen die bezwijken onder druk
Je verwacht het
Lekker avondje zoquote:Op maandag 6 december 2021 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
R2: Michael Smith v Meulenkamp/Ashton 3-0
Hij had net zo goed een staande klok tegen zich kunnen krijgen
R2: Dimitri Van den Bergh v Hempel 2-3
De verrassing van de eerste ronde. Dimitri wil gewoon lekker naar zn baby toe.
In Scorito heb ik van de geplaatste spelers ook nog geen uitvallersquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:39 schreef Tagliano het volgende:
Alle potten gaan we aardig precies zoals ik ze zou willen, alleen Ron heeft teveel legs gepakt
Altijd tegen mij?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri kan hier enorm weinig aan doen. 102 gemiddeld.
Dit is gewoon reusachtige pech.
Dat zwakkere soort moet het altijd op pech gooien jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri kan hier enorm weinig aan doen. 102 gemiddeld.
Dit is gewoon reusachtige pech.
Dat mag vdBergh na zijn jaar in de Prumjur Liek gerust zeggen ja. De tering wat een pech trekt die gozer aan.quote:
MvG verloor gewoon met 104-105+, Dimi moet niet zeuren. Gewoon.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag vdBergh na zijn jaar in de Prumjur Liek gerust zeggen ja. De tering wat een pech trekt die gozer aan.
Gelukkig is het een lieve jongen die dat soort dingen niet zegt.
De Douglas was hier nog open.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
Aparte reclame van Douglas maar in dit inclusieve warme bad mag dat
Als je structureel "pech" aantrekt ben je gewoon niet goed genoegquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag vdBergh na zijn jaar in de Prumjur Liek gerust zeggen ja. De tering wat een pech trekt die gozer aan.
Gelukkig is het een lieve jongen die dat soort dingen niet zegt.
Ik vond hem wel lief eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
Ze hebben we de Dansers achter elkaar ingepland he, hadden eigenlijk die griekse Zorba hier nog voor moeten zettenquote:
FeRRyquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Staat er nog wat op Netflix vandaag de dag? #dtv
En VD Bergh miste ook teveel,quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je structureel "pech" aantrekt ben je gewoon niet goed genoeg
Benieuwd naar z'n Tweets ja! De altijd opportunistische volksmenner.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zou Karl Vanieuwkerke hiervan vinden? Die leest t wsl morgenochtend ergens en dan gaat ie doen alsof ie t heeft uitgevonden
Witcher.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Eeuwig single zijn heeft zijn voordelen maxiquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een soortgelijk grapje werd hier thuis niet op prijs gesteld.
Donderdag wel vier tragen achter elkaar in de middagquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ze hebben we de Dansers achter elkaar ingepland he, hadden eigenlijk die griekse Zorba hier nog voor moeten zetten
Ja The Witcher. @maxi-mus en @fetX vinden dit een topshowquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Curiosity stream > Grafflixquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Dit voelt als een leugen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, we hebben de negendarter al gehad
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben vandaag met een rerun van seizoen 1 begonnen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja The Witcher. @:maxi-mus en @:fetx vinden dit een topshow
Ja maar niet heel veel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn ook naaktfoto's te vinden he ouwe reus
Mwah, die gozer heeft letterlijk één beurt onder de 100 niet uitgegooid. Dit maak je gewoon vrijwel nooit mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je structureel "pech" aantrekt ben je gewoon niet goed genoeg
Zjak leest meequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:45 schreef Mani89 het volgende:
De traditie is wel dat elke Duitse WK-hype de ronde er na met 80 gemiddeld en 0/100 op zijn dubbels eruit vliegt. Ik noem een Hopp na zijn overwinning tegen King, ik noem een Munch na zijn overwinning tegen Lewis.
Raya maakt dat ELKE week mee. Altijd tegen hem.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, die gozer heeft letterlijk één beurt onder de 100 niet uit. Dit maak je gewoon vrijwel nooit mee.
@fetX is zuipen en heeft morgen een punthoofd.quote:
Smiss tegen Devon kent geen winnaarsquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef Nober het volgende:
Wat een mooie avond. Nu die andere Smiss nog even winnen.
Az is van de vieze 1-0-zwijnerij dit seizoen. In de CL ook alquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Az ontsnapt met een man meer aan de gelijkmaker
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Als die Hempel dit volhoudt dikke prima, maar ik ben bang dat op deze manier uiteindelijk een Petersen of Lennon met gemiddeldes van 90 naar de kwartfinale glibbert. Daar heeft niemand zin in.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:45 schreef Mani89 het volgende:
De traditie is wel dat elke Duitse WK-hype de ronde er na met 80 gemiddeld en 0/100 op zijn dubbels eruit vliegt. Ik noem een Hopp na zijn overwinning tegen King, ik noem een Munch na zijn overwinning tegen Lewis.
Dit was prima te volgen.quote:
Je bent een goede jongen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijj Duits is niet zo goed, maar dit versta ik beter dan Chisnall.
Zei iets over de oorlog.quote:
Hun distributiecentrum zit al wel praktisch dicht, dus dat wordt voorraadtechnisch erg onhandig.quote:
En dan ook nog als schietschijf op goal gaan staan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Hoe komt een mens bij handbal terecht, wat een KUT SPORT is dat.
Hij zei volgens mij iets dat hij graag T15-D20 uitgooit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijj Duits is niet zo goed, maar dit versta ik beter dan Chisnall.
Eens. Als ie zo dart, wint ie van iedereen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Vreemd dat de perceptie hier weer op Van den Bergh wordt gefocust zijnde 'falen', terwijl Hempel hier ijzersterk elk foutje afstrafte. 9 uit fucking 12.
Dolkstoot, tangbeweging, operatie Zeeleeuw.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zei iets over de oorlog.
Maar het kan ook zijn dat ie het over darten had.
Dat is in Afrika ook wat gemakkelijker.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
In tegenstelling tot Klaasen lijkt Petersen zich wel best aardig aan die challenge te hebben gehouden
In Afrika is niet altijd eten helaas.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
In tegenstelling tot Klaasen lijkt Petersen zich wel best aardig aan die challenge te hebben gehouden
Like gegeven maar je zit wel op niveautje Poepiequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is in Afrika ook wat gemakkelijker.
Gelachenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Afrika is niet altijd eten helaas.
Stukje Robinsonquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Afrika is niet altijd eten helaas.
Misschien kan @Nattekat dit vertalen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zei iets over de oorlog.
Maar het kan ook zijn dat ie het over darten had.
Zo noemde @Mexicanobakker mij ook al vandaag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Like gegeven maar je zit wel op niveautje Poepie
Heb je een oogje op Hempel?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:52 schreef DeLuna het volgende:
Dat degene die het voordeligst voor Hempel is maar hier mag winnen
Zoals gezegd gooide hij één beurt onder de 100 niet uit in de hele wedstrijd. Dat is absurd. Daar wint inderdaad vrijwel niemand van.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens. Als ie zo dart, wint ie van iedereen.
Hij schijnt zelfs bij een oorlog geweest te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:52 schreef spleeh het volgende:
[..]
Misschien kan @:nattekat dit vertalen?
Tjaquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo noemde @:mexicanobakker mij ook al vandaag.
Finishes tussen de 60 en de 90 daar draait het om aldus Zjakquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals gezegd gooide hij één beurt onder de 100 niet uit in de hele wedstrijd. Dat is absurd. Daar wint inderdaad vrijwel niemand van.
Maar dan had ik liever dat ie iemand anders had afgestraft die het meer verdiende (zoals de walgelijk slecht gooiende Wade)
De verliezer is de slechtste, dus die kan maar het beste winnen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:52 schreef DeLuna het volgende:
Dat degene die het voordeligst voor Hempel is maar hier mag winnen
Was met de jammy dodger ook alquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:54 schreef Chippiegang het volgende:
Het zouden broers geweest kunnen zijn
Ingewikkeldquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
De verliezer is de slechtste, dus die kan maar het beste winnen.
Ja ik snap het zelf ook nog niet helemaal.quote:
Maar dat is niet het origineel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
Wisten jullie dat dit nummer eigenlijk Nederlands is? En niet van Shakira?
quote:
Ik ben vooral benieuwd of hij het volhoudt over een langer format. Die Hempel is iemand die ik het best wel kan gunnen en hij boekt nu twee indrukwekkende winstpartijen. Het schema in dit kwart ligt redelijk open dus hopelijk was dit geen extreme uitschieter (anders kan dit nog eens een walgelijke kwartfinale opleveren).quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:54 schreef spleeh het volgende:
[..]
Finishes tussen de 60 en de 90 daar draait het om aldus Zjak
De hele top2000 is een farce.quote:
Ik zie eerlijk gezegd hier wel toekomst in. Alles wat hij op dit WK winnen is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of hij het volhoudt over een langer format. Die Hempel is iemand die ik het best wel kan gunnen en hij boekt nu twee indrukwekkende winstpartijen. Het schema in dit kwart ligt redelijk open dus hopelijk was dit geen extreme uitschieter (anders kan dit nog eens een walgelijke kwartfinale opleveren).
Deze is leuk (en het aantal likes laat toch wel zien waar Nattekat precies staat)quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Natuurlijk die man heeft zijn fouten gemaakt maar om hem nou met Nattekat te vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |