quote:
Ik ben vooral benieuwd of hij het volhoudt over een langer format. Die Hempel is iemand die ik het best wel kan gunnen en hij boekt nu twee indrukwekkende winstpartijen. Het schema in dit kwart ligt redelijk open dus hopelijk was dit geen extreme uitschieter (anders kan dit nog eens een walgelijke kwartfinale opleveren).quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:54 schreef spleeh het volgende:
[..]
Finishes tussen de 60 en de 90 daar draait het om aldus Zjak
De hele top2000 is een farce.quote:
Ik zie eerlijk gezegd hier wel toekomst in. Alles wat hij op dit WK winnen is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of hij het volhoudt over een langer format. Die Hempel is iemand die ik het best wel kan gunnen en hij boekt nu twee indrukwekkende winstpartijen. Het schema in dit kwart ligt redelijk open dus hopelijk was dit geen extreme uitschieter (anders kan dit nog eens een walgelijke kwartfinale opleveren).
Deze is leuk (en het aantal likes laat toch wel zien waar Nattekat precies staat)quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Natuurlijk die man heeft zijn fouten gemaakt maar om hem nou met Nattekat te vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |