SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 21-12-2021 21:43:41 ]
Je doet maar gewoon je best.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel zin in de komende twee potten
Al die lui ook met paraplu's. Betaal je je een ongeluk, kijk je een hele wedstrijd naar de achterkant van zo'n ding.quote:
Zelfde idee als Verbeek bij ESPN.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef BB-King het volgende:
Wat een afgang.
Ron maar niet meer uitnodigen voor de studio.
En Ron, wat vond je er zelf van?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk herhalen ze eerst even het interview vooraf en schakelen ze direct daarna door naar het live interview achteraf
Dan is mijn avond goed
Is Jermaine al voor de camera geslingerd?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk herhalen ze eerst even het interview vooraf en schakelen ze direct daarna door naar het live interview achteraf
Dan is mijn avond goed
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Is Jermaine al voor de camera geslingerd?
'het staat verdedigend niet goed'.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
10-0 verliezen en dan op tv commentaar geven.
Vlagielovicquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef Machielovic het volgende:
Nog één bommetje nu het nog kan [ afbeelding ]
Te makkelijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Huh een breek is pas een breek stond niet op de kaart?
Mario Been die laatste bij de 4-0 ruststand tegen Zwolle volgens mij werd gevraagd wat hij zou doenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'het staat verdedigend niet goed'.
Oké Mario.
Nu Viaplay nogquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Rtl7 darts is nu van ons.
“Darten tegen Ron Meulenkamp is…”quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hadden ze het niet over onze bingo.
Vandaag nog niets af kunnen strepen. Zoals ik al zei; zo snel gaat het niet meer in de latere periode.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben we al een bingo kaart voor volgende week klaar?
Wat een vervelende kleuren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
VDV = topquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel heerlijk hoe de top de vloer aan veegt met de Meikle's Hunt's en Meulenkampen van deze wereld.
Ik wil er niet te veel over zeuren omdat ik enorm blij ben met het werk van Gurney maar voor iemand die deels kleurenblind is valt het moeilijk nog te volgen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een vervelende kleuren.
En waarom is er 1 lichtgroen?
Welke idioot heeft dit bedacht?
Waarom zou het van Gerwen vakje nou weer appeltjesgroen zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Stop daar eens mee danquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil er niet te veel over zeuren omdat ik enorm blij ben met het werk van Gurney maar voor iemand die deels kleurenblind is valt het moeilijk nog te volgen.
(en dat ben ik)
Ik ben niet kleurenblind maar het is onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil er niet te veel over zeuren omdat ik enorm blij ben met het werk van Gurney maar voor iemand die deels kleurenblind is valt het moeilijk nog te volgen.
(en dat ben ik)
Ik roep al dagen dat het onduidelijk is en dat er gewoon een kruis door de vakjes moet, maar er gebeurt niks mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wel beter nu dan eerst, maar eens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben niet kleurenblind maar het is onoverzichtelijk.
Oké Wappie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben niet kleurenblind maar het is onoverzichtelijk.
En die shaduw op de kleuren is ook niks.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou het van Gerwen vakje nou weer appeltjesgroen zijn?
Verder ben je zelf een vervelende kleur.
Zo.
Maijer vraagt zich af wat zaad hier mee te maken heeftquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Dit is geen pech met loting maar gewoon seeds Maijert
Waarom hebben we verschillende kleuren groenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mij lijkt het ernstig duidelijk dat de groene vakjes geweest zijn en de rode vakjes niet. Als dat al te moeilijk is.
Kruisjes door de vakjes zijn kut omdat je dan niet kan zien welke tekst er is gezegd.
Je kan qua omgaan met feedback hier zo mod worden!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mij lijkt het ernstig duidelijk dat de groene vakjes geweest zijn en de rode vakjes niet. Als dat al te moeilijk is.
Kruisjes door de vakjes zijn kut omdat je dan niet kan zien welke tekst er is gezegd.
Mighty Mike groen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom hebben we verschillende kleuren groen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Is Jermaine al voor de camera geslingerd?
Team @GurneyIsBestOkequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tag heeft mijn rug.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Francis vindt hem gegroeid in de breedte.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef Tagliano het volgende:
He toen was Dimitri 50% van wat hij nu is
Qua omvang
Na Dimitri hebben we ook nog die Devon Petersen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dans Act mag van mij per direct stoppen.
Op zich was dat als een klein verwijzinkje naar vGerwen (groen is afgevinkt, rood niet, dus dat moet duidelijk zijn) maar als het mensen verwart wil ik die wel groen kleuren met de kleuren van andere vakjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een Belg is een half VLAGGETJE.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Van den Bergh kandidaat om dit toernooi te winnen
Ja, dat zijn ze allemaal zo lang ze nog niet uitgeschakeld zijn he Marcel
Deze grap was vorige 13 keer dat je 'm maakte ook al niet zo grappigquote:
Van wat ik gezien heb moet Dimi vrezen. Price, Smiss, Clayton allemaal vrij aardig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Die sla ik over.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Na Dimitri hebben we ook nog die Devon Petersen.
Typisch het WK en Goede marker... nog een goede marker zijn geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de verwijzing leuk. Niet buigen Gurney!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich was dat als een klein verwijzinkje naar vGerwen (groen is afgevinkt, rood niet, dus dat moet duidelijk zijn) maar als het mensen verwart wil ik die wel groen kleuren met de kleuren van andere vakjes.
Ik ben in permanente staat van verwarring dus van mij moet je je weinig aantrekken verderquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich was dat als een klein verwijzinkje naar vGerwen (groen is afgevinkt, rood niet, dus dat moet duidelijk zijn) maar als het mensen verwart wil ik die wel groen kleuren met de kleuren van andere vakjes.
Verlamd toch ook?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
Dimi had zijn inmiddels ex vriendin gedumpt omdat ze op de IC lag met hartproblemen. DIMI IS IJSKOUD.
Clayton haalt de kwartfinales niet johquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb moet Dimi vrezen. Price, Smiss, Clayton allemaal vrij aardig.
Nederlandse avond, maar die kunnen we tellen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Typisch het WK en Goede marker... nog een goede marker zijn geweest volgens mij.
HOLLANDSE AVOND vanmiddag gezegd, als ik me niet vergis.
Darten is een prachtige sport.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben net papa geworden en dat is een boost. Ik hoop ver te geraken in het toernooi. Daarvoor ben ik al weken elke dag aan het trainen.
Dimitri Van den Bergh
Deur dichtdoen met dansact.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hartaanval en al gehad. Dimi dacht HIER HEB IK GEEN ZIN IN.
Dat is dan ook niet nodig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de dartwereld is het op zich normaal je vriendin in te ruilen voor een beter exemplaar na wat succes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
Dimi had zijn inmiddels ex vriendin gedumpt omdat ze op de IC lag met hartproblemen. DIMI IS IJSKOUD.
Stukje swingenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
In de dartwereld is het op zich normaal je vriendin in te ruilen voor een beter exemplaar na wat succes.
Op zich is hij dat ook wel. Natuurlijk zijn er een man of 4 die je grotere kansen toedicht, maar daarachter komt hij toch wel. Twee vinales op tv gehaald dit jaar en als het draait is het heel naar om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Er was ook zo'n user op Fok die dat had gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:53 schreef K_uit_h het volgende:
Dimitri scheur alsjeblieft een keer je enkelbanden tijdens dat dansje
Haterquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Kopiko het volgende:
Nee, van DIE HEMPEL hebben we nog niet veel gehoord Marcel.... DOORDAT JULLIE MEER AANDACHT BLIJVEN BESTEDEN AAN DE DIMITRI's VAN DEZE DARTWERELD!
Nou, nou, nou.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:53 schreef K_uit_h het volgende:
Aandoenlijke knul hoor, maar het dansen moet ie per direct mee stoppen.quote:
Normaal ga je toch zo op bed, ouwe reus?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit te eten godverdomme met je kakapampers
Smiss-Clayton is wel extreem genot. En de winnaar tegen Price. Boh boh.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Clayton haalt de kwartfinales niet joh
Je dochter UNA noemen kan echt niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Aandoenlijke knul hoor, maar het dansen moet ie per direct mee stoppen.
Ja. Maar nu nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef MC-M het volgende:
[..]
Normaal ga je toch zo op bed, ouwe reus?
Dat is toch een kaartspelletje?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je dochter UNA noemen kan echt niet.
Op de een of andere manier voel ik een 88 aankomen in deze reeksquote:
Dat is UNO ouwe reus.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat is toch een kaartspelletje?
Jullie al een naam bedacht?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is toch een vaatwasmiddel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dimi gooit zelfs door met kapotte kruisband. Dat moet meer zijn dan een enkelbandje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:53 schreef K_uit_h het volgende:
Hier blijven we voor thuisquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
S
[..]
Smiss-Clayton is wel extreem genot. En de winnaar tegen Price. Boh boh.
Dat is niet sakura.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw Sakura gifjes archief?
Hunniequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook dat ja. Volgens mij schrijven hun het als Oonah dat is helemaal achterlijk
Ik zit te twijfelen of ik hier nou een like voor moet gevenquote:
Ik geef hem wel even genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik hier nou een like voor moet geven
Doe maar niet. Eigenlijk is 'Chinese naam'? leuker vind ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik hier nou een like voor moet geven
Niet zo groot. Dit was een Google.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw Sakura gifjes archief?
Vlaanderen moet zich doodschamenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef The_Undertone het volgende:
Oonah (en allerlei varianten) is (pijnlijk genoeg) een populaire naam in Vlaanderen
Intellectueel volkquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef The_Undertone het volgende:
Oonah (en allerlei varianten) is (pijnlijk genoeg) een populaire naam in Vlaanderen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet zo groot. Dit was een Google.
Stukje Nederland genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vlaanderen moet zich doodschamen
Ik ben een keer in Unna geweestquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef The_Undertone het volgende:
Dr. Oetker fabriek bezocht?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben een keer in Unna geweest
Xanti god. Hun vader was ook een zeer degelijke darter allen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:59 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Beli, Viani en Xanti Van den Bergh.
Mof genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan er mijn vinger niet echt op leggen maar ik vind Hempel een erg vervelend hoofd hebben.
Rechts... Braddie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:59 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:59 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Die knappe.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:00 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
@:spleeh, help die arme jongen eens even.
Bart Ramselaar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan er mijn vinger niet echt op leggen maar ik vind Hempel een erg vervelend hoofd hebben.
Typisch een PhD biologie-hoofd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi. Ik hoop dat Barca failliet gaat.quote:
Zijn ze alquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik hoop dat Barca failliet gaat.
@Charz wil jou wel palen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niemand bij de palen genot @:wimderon
Hoe was first dates?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
Schakel net in
Zie dat Dimitri de nobele dartssport steeds serieuzer begint te nemen.
Dat onderkinnetje zit er al lekker in
De dronken mimiek van Gorbunovquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |