SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:00 schreef MC-M het volgende:
DRT feliciteert.....Ik vind de spoilers van @Poepz0r een stuk leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Vingers gekruist hierquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk de nieuwjaarsaflevering van Bean
huh we hebben toch gelijk gespeeldquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vlaanderen verongelijkt ivm 96.43 - 96.43
Het was wel lekker rustig zonder hem vanmiddag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind de spoilers van @:poepz0r een stuk leuker.
Kan ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was wel lekker rustig zonder hem vanmiddag.
Toch waardeer ik @Poepz0r wel af en toe om zijn posts van damesquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was wel lekker rustig zonder hem vanmiddag.
Je kijkt darts gewoon live met dit topic erbij en anders niksquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:07 schreef MC-M het volgende:
DE vriendin heeft Videoland en die lui hebben dus ook Darts. Echter, ik kan NIKS terugkijken op die ruksite en terugkijken via Ziggo met die reclames is ook maar kut.
Oh, wat een hel.
Ja baasquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kijkt darts gewoon live met dit topic erbij en anders niks
Meestal zijn dat veel te hoerige vadsige wijven die hij postquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch waardeer ik @:poepz0r wel af en toe om zijn posts van dames
Dat mag best meer hoor (mannen mogen ook want we zijn een inclusief warm bad)
Stel haar voor de keuze: Videoland eruit ... of jij!quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:07 schreef MC-M het volgende:
DE vriendin heeft Videoland en die lui hebben dus ook Darts. Echter, ik kan NIKS terugkijken op die ruksite en terugkijken via Ziggo met die reclames is ook maar kut.
Af en toe hequote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Meestal zijn dat veel te hoerige vadsige wijven die hij post
Laat dat nou net de smaak van @Tagliano zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo lang het maar ademt ouwe reusquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat dat nou net de smaak van @:tagliano zijn.
Sowquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat dat nou net de smaak van @:tagliano zijn.
Als ze straks thuiskomt is dat inderdaad het eerste wat ik naar haar hoofd slinger.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Stel haar voor de keuze: Videoland eruit ... of jij!
Dat is @RamboDirk toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Stukje vrijgezel binnenkortquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als ze straks thuiskomt is dat inderdaad het eerste wat ik naar haar hoofd slinger.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch waardeer ik @:poepz0r wel af en toe om zijn posts van dames
Dat mag best meer hoor (mannen mogen ook want we zijn een inclusief warm bad)
Dat wordt weer masturberen in de provincie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:12 schreef MC-M het volgende:
[..]
Meer tijd voor jullie. Tel uit je winst.
Jouw vriendin meer tijd voor ons bedoel je?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:12 schreef MC-M het volgende:
[..]
Meer tijd voor jullie. Tel uit je winst.
Nummer drie en vier houden van een lijntje.quote:
Het tafereel speelde zich af in 2001 in de Baja Beach Club in Rotterdam. Hansie moest jureren en bepalen wie van de 'beach babes' de beste rondingen had. 'Ik zie nu dat er een paar uit de weilanden van Ankie van Grunsven bijstaan', blikt Hans terug. Johan weet dat de feesttent niet bekend stond om zijn klasse. 'De Baja Beach Club, dat was toch heel ordinair en een beetje geteisem', stelt de analist. Hansie verzekerd Johan dat hij het toentertijd niet zo ordinair vond.quote:
Das ongeveer hetzelfde als het gebrabbel van mrBeanquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef Chippiegang het volgende:
Eerst nog een interview met deeef
Van Uithuizen tot Sint Annaparochie maat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt weer masturberen in de provincie.
Ik heb in Sint Annaparochie op school gezeten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:13 schreef MC-M het volgende:
[..]
Van Uithuizen tot Sint Annaparochie maat.
Dat is ook de enige die Hans die dag heeft geneukt.quote:
Stukje wadlopen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb in Sint Annaparochie op school gezeten.
quote:Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe heet die dame ook weer
Francis Hoenselaar jaja
Smiss.gif. @Tagliano?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:15 schreef Szura het volgende:
Niels denkt dat Meulenkampf van Smiss gaat winnen
Er was ook nog één dat hij met zijn hand een mondje nadoet zeg maar volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er was ook nog één dat hij met zijn hand een mondje nadoet zeg maar volgens mij.
Maar ik kan hem niet vinden.
Nee is een nieuwe afleveringquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:18 schreef Tagliano het volgende:
Is deze wel eens uitgezonden eigenlijk?
Zegt me zo niets
Ik zie het ja, die slimme gast lijkt ook een smartwatch te hebben dus dit moet recent zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee is een nieuwe aflevering
Vanaf nu moet hij alles op alles zetten op het feit dat hij iedere volgende vraag goed moet beantwoordenquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat Mr Bean op deze manier een voldoende gaat halen.
Dit inderdaad. Wij deden niet anders in de provincie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:25 schreef Tagliano het volgende:
Ook wel zo'n lul die je dan niet laat afkijken
Wat verliest die gast ermee
Dat waren altijd vreselijke mensen ja. Al liet ik vooral altijd de lekkere wijven afkijken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:25 schreef Tagliano het volgende:
Ook wel zo'n lul die je dan niet laat afkijken
Wat verliest die gast ermee
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Toen ik erg jong was vond ik dit oprecht zielig voor Bean.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan daar niet om glimlachen.
Moet hij voor het strand zijn QR Code laten zien?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:27 schreef BB-King het volgende:
Hopelijk krijgt Mr. Bean nog een herkansing.
O naar het strand.
Er zijn wel redelijk veel factoren voor Mr Bean nu om rekening mee te houden. Laten we maar hopen dat dit goed gaat komen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zal hij zijn zwembroek mee hebben?
Als voormalig lid van de FOK! crew heb je daar toch wel ervaring mee?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit lijkt mij oprecht wel een keer leuk om te doen, wat wisselgeld pakken van zon man
In welke zinquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:33 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als voormalig lid van de FOK! crew heb je daar toch wel ervaring mee?
FOK! is alleen nog het spaarvarkentje van Danny, oplichtingen doormiddel van geld ophalen bij onschuldigen users is dagelijkse kost. Dit jaar weer naar Disney?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:33 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als voormalig lid van de FOK! crew heb je daar toch wel ervaring mee?
WuppieGod.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
FOK! is alleen nog het spaarvarkentje van Danny, oplichtingen doormiddel van geld ophalen bij onschuldigen users is dagelijkse kost. Dit jaar weer naar Disney?
Dit zijn dingen die je niet kan bespreken op FOK! zelf of je beland in de kliko.
Dat je achter iemand ging zitten op de WC en hem het papier aangaf?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:39 schreef BB-King het volgende:
Dit heb ik ook eens een keer meegemaakt.
Komt erg dichtbij zo.
We eisen (stampvoetend) een nadere verklaring...quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:39 schreef BB-King het volgende:
Dit heb ik ook eens een keer meegemaakt.
Komt erg dichtbij zo.
Koekoekquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
FOK! is alleen nog het spaarvarkentje van Danny, oplichtingen doormiddel van geld ophalen bij onschuldigen users is dagelijkse kost. Dit jaar weer naar Disney?
Dit zijn dingen die je niet kan bespreken op FOK! zelf of je beland in de kliko.
Mr. Bean bracht mij ooit bij een herhaling van deze aflevering op een idee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
We eisen (stampvoetend) een nadere verklaring...
Je liep een bruintje op?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mr. Bean bracht mij ooit bij een herhaling van deze aflevering op een idee.
Pakte helaas verkeerd uit.
Heb je wel eens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mr. Bean bracht mij ooit bij een herhaling van deze aflevering op een idee.
Pakte helaas verkeerd uit.
Gelukkig zijn er nog ongeveer 843 andere zenders als het je niet bevaltquote:
Zeer zekerquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hij ging toch met dat brillenmeisje?
Ja, zij is wel schattig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hij ging toch met dat brillenmeisje?
Hoe weet jij dat? Dit is toch een nieuwe aflevering?quote:
Misschien is het gewoon peppersprayquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Parfum in je bek is niet erg lekker
Dat zagen we in de vorige aflevering idd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe weet je ditquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook jij bent, net als Wuppie, een goed mens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:03 schreef Coco het volgende:
Als kind vond ik Mr. Bean erg zielig zo eenzaam en met die melanchologische koorzang.
De meest vreselijke mensen waren die types die zeiden dat ze niet geleerd hadden en de vragen erg moeilijk vonden. Om vervolgens een 9,9 terug te krijgen en het ene foute antwoord nog te gaan bediscussiëren bij de leraar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat waren altijd vreselijke mensen ja. Al liet ik vooral altijd de lekkere wijven afkijken.
Voorzichtig in scene gezet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:05 schreef MC-M het volgende:
Ik ga ervan uit dat Pawn Stars niet geacteerd is.
Ecce homo qui est fabaquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:04 schreef De_Kraam het volgende:
Dat koor zingt iets als "hij is een boon" in het Latijn. #leukefeitjes
quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:05 schreef MC-M het volgende:
Dan is je vertrouwen in de Amerikaanse samenleving wel erg laagquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:05 schreef MC-M het volgende:
Nee denk het ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:05 schreef MC-M het volgende:
Zonder tegenbod ook nogquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
10000 vragen en dan akkoord met 1500
Goeie onderhandelaar zeg
Nee als kind was hij een goed mensquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ook jij bent, net als Wuppie, een goed mens.
Storages wars (?) ofzo was ook altijd zo'n leuke rubriek, waar ze dan één of ander uniek item vonden tussen allemaal matrassen en waardeloze rommel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is je vertrouwen in de Amerikaanse samenleving wel erg laag
Op zichzelf is dat terecht
Wij hebben tussen kunst en kitschquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Storages wars (?) ofzo was ook altijd zo'n leuke rubriek, waar ze dan één of ander uniek item vonden tussen allemaal matrassen en waardeloze rommel.
Schijnt dat dat allemaal in scene gezet wasquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Storages wars (?) ofzo was ook altijd zo'n leuke rubriek, waar ze dan één of ander uniek item vonden tussen allemaal matrassen en waardeloze rommel.
Net als waardeloze bende van gisteren bij andere shop. Een gast die in koelkast ging zitten met een rietje. Keihard gelachen, hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:12 schreef MC-M het volgende:
De Pawnshop heeft in het echt 700 medewerkers. Deze lui komen alleen als er gefilmd wordt.
Trap er niet in!
"Sleurt een half aangevreten bank uit die loods"quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Engeland 18:00
No further Covid restrictions will be put in place before Christmas, Prime Minister Boris Johnson says.
Inside man vanavond op Veronica is ook wel leuk, met Jodie Fostergodin.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste keer dat een film bij RTL me wel leuk lijkt
En ook niet daarna godverdomme.quote:
Maar is het dan ook niet echt waar dat ongeveer de helft van alle Corvettes die ooit geproduceerd zijn, nu als "barn find" op TV komen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:20 schreef Mani89 het volgende:
Lees maar op Reddit over mensen die in het echt bij zulke storage auctions komen. 99/100 keer ligt het vol met dozen oude aangevreten kleding, niemand vergeet zulke kostbare dingen als in die show, is allemaal geplaatst door de makers.
Maar er is vanavond darten!quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inside man vanavond op Veronica is ook wel leuk, met Jodie Fostergodin.
Om op te nemen, leuk met de kerst!quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar er is vanavond darten!
Net zo echt als elk Amerikaans tv programma. Zoals dat Undercover Boss, dat is echt het meest genante programma dat ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar is het dan ook niet echt waar dat ongeveer de helft van alle Corvettes die ooit geproduceerd zijn, nu als "barn find" op TV komen?
Die Carey is bij scientology opgegroeid.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:18 schreef MC-M het volgende:
Tijd om te schakelen naar The King of Queens.
Plasticquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Carey is bij scientology opgegroeid.
Morgenavond is ook voor het vlaggetje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
Vanavond is voor het vlaggetje, morgen voor de connaisseurs.
Hallonquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ben ik ook weer. Goedenavond
Het leven is zwart-wit. @Slobeendquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er ook nog mensen geen klootzakken of heel erg sympathiek in zijn universum?
Eigenlijk vooral zwart.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leven is zwart-wit. @:slobeend
Dat weer van vanmiddag vind ik echt heerlijk, zo'n zonnetje met temperaturen rond de 0 graden. Net was het al flink koud ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Het is echt teringkoud buiten
Einde bericht
Zonnig winterweer is echt genot jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weer van vanmiddag vind ik echt heerlijk, zo'n zonnetje met temperaturen rond de 0 graden. Net was het al flink koud ja.
Oneens. @Pistoleroquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leven is zwart-wit. @:slobeend
Wat wel weer veel te snel is danquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonnig winterweer is echt genot ja
Tot de zon ondergaat
Ja mn zadel zat vol met rijp vanochtendquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Het is echt teringkoud buiten
Einde bericht
Er bestaat zalf voor dat soort probleempjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja mn zadel zat vol met rijp vanochtend
Gewoon je driewieler binnen zetten dan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja mn zadel zat vol met rijp vanochtend
Ron mag blij zijn met een set.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:12 schreef Chippiegang het volgende:
Smiss tegen Meulenkampf zal zeker niet heel spannend worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |