SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:00 schreef MC-M het volgende:
DRT feliciteert.....Ik vind de spoilers van @Poepz0r een stuk leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Vingers gekruist hierquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk de nieuwjaarsaflevering van Bean
huh we hebben toch gelijk gespeeldquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vlaanderen verongelijkt ivm 96.43 - 96.43
Het was wel lekker rustig zonder hem vanmiddag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind de spoilers van @:poepz0r een stuk leuker.
Kan ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was wel lekker rustig zonder hem vanmiddag.
Toch waardeer ik @Poepz0r wel af en toe om zijn posts van damesquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was wel lekker rustig zonder hem vanmiddag.
Je kijkt darts gewoon live met dit topic erbij en anders niksquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:07 schreef MC-M het volgende:
DE vriendin heeft Videoland en die lui hebben dus ook Darts. Echter, ik kan NIKS terugkijken op die ruksite en terugkijken via Ziggo met die reclames is ook maar kut.
Oh, wat een hel.
Ja baasquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kijkt darts gewoon live met dit topic erbij en anders niks
Meestal zijn dat veel te hoerige vadsige wijven die hij postquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch waardeer ik @:poepz0r wel af en toe om zijn posts van dames
Dat mag best meer hoor (mannen mogen ook want we zijn een inclusief warm bad)
Stel haar voor de keuze: Videoland eruit ... of jij!quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:07 schreef MC-M het volgende:
DE vriendin heeft Videoland en die lui hebben dus ook Darts. Echter, ik kan NIKS terugkijken op die ruksite en terugkijken via Ziggo met die reclames is ook maar kut.
Af en toe hequote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Meestal zijn dat veel te hoerige vadsige wijven die hij post
Laat dat nou net de smaak van @Tagliano zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo lang het maar ademt ouwe reusquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat dat nou net de smaak van @:tagliano zijn.
Sowquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat dat nou net de smaak van @:tagliano zijn.
Als ze straks thuiskomt is dat inderdaad het eerste wat ik naar haar hoofd slinger.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Stel haar voor de keuze: Videoland eruit ... of jij!
Dat is @RamboDirk toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Stukje vrijgezel binnenkortquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als ze straks thuiskomt is dat inderdaad het eerste wat ik naar haar hoofd slinger.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch waardeer ik @:poepz0r wel af en toe om zijn posts van dames
Dat mag best meer hoor (mannen mogen ook want we zijn een inclusief warm bad)
Dat wordt weer masturberen in de provincie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:12 schreef MC-M het volgende:
[..]
Meer tijd voor jullie. Tel uit je winst.
Jouw vriendin meer tijd voor ons bedoel je?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:12 schreef MC-M het volgende:
[..]
Meer tijd voor jullie. Tel uit je winst.
Nummer drie en vier houden van een lijntje.quote:
Het tafereel speelde zich af in 2001 in de Baja Beach Club in Rotterdam. Hansie moest jureren en bepalen wie van de 'beach babes' de beste rondingen had. 'Ik zie nu dat er een paar uit de weilanden van Ankie van Grunsven bijstaan', blikt Hans terug. Johan weet dat de feesttent niet bekend stond om zijn klasse. 'De Baja Beach Club, dat was toch heel ordinair en een beetje geteisem', stelt de analist. Hansie verzekerd Johan dat hij het toentertijd niet zo ordinair vond.quote:
Das ongeveer hetzelfde als het gebrabbel van mrBeanquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef Chippiegang het volgende:
Eerst nog een interview met deeef
Van Uithuizen tot Sint Annaparochie maat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt weer masturberen in de provincie.
Ik heb in Sint Annaparochie op school gezeten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:13 schreef MC-M het volgende:
[..]
Van Uithuizen tot Sint Annaparochie maat.
Dat is ook de enige die Hans die dag heeft geneukt.quote:
Stukje wadlopen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb in Sint Annaparochie op school gezeten.
quote:Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe heet die dame ook weer
Francis Hoenselaar jaja
Smiss.gif. @Tagliano?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:15 schreef Szura het volgende:
Niels denkt dat Meulenkampf van Smiss gaat winnen
Er was ook nog één dat hij met zijn hand een mondje nadoet zeg maar volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er was ook nog één dat hij met zijn hand een mondje nadoet zeg maar volgens mij.
Maar ik kan hem niet vinden.
Nee is een nieuwe afleveringquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:18 schreef Tagliano het volgende:
Is deze wel eens uitgezonden eigenlijk?
Zegt me zo niets
Ik zie het ja, die slimme gast lijkt ook een smartwatch te hebben dus dit moet recent zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee is een nieuwe aflevering
Vanaf nu moet hij alles op alles zetten op het feit dat hij iedere volgende vraag goed moet beantwoordenquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat Mr Bean op deze manier een voldoende gaat halen.
Dit inderdaad. Wij deden niet anders in de provincie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:25 schreef Tagliano het volgende:
Ook wel zo'n lul die je dan niet laat afkijken
Wat verliest die gast ermee
Dat waren altijd vreselijke mensen ja. Al liet ik vooral altijd de lekkere wijven afkijken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:25 schreef Tagliano het volgende:
Ook wel zo'n lul die je dan niet laat afkijken
Wat verliest die gast ermee
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Toen ik erg jong was vond ik dit oprecht zielig voor Bean.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan daar niet om glimlachen.
Moet hij voor het strand zijn QR Code laten zien?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:27 schreef BB-King het volgende:
Hopelijk krijgt Mr. Bean nog een herkansing.
O naar het strand.
Er zijn wel redelijk veel factoren voor Mr Bean nu om rekening mee te houden. Laten we maar hopen dat dit goed gaat komen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zal hij zijn zwembroek mee hebben?
Als voormalig lid van de FOK! crew heb je daar toch wel ervaring mee?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit lijkt mij oprecht wel een keer leuk om te doen, wat wisselgeld pakken van zon man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |