abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202771361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Wut??
Grote rivaal gaat zowat stil staan op de baan en de mentaal ijzersterke Hamilton rijdt er achterop omdat hij er niet voorbij durft.

_O-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 23 december 2021 @ 15:45:01 #152
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202771386
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Grote rivaal gaat zowat stil staan op de baan en de mentaal ijzersterke Hamilton rijdt er achterop omdat hij er niet voorbij durft.

_O-
Hahaha
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator donderdag 23 december 2021 @ 15:46:59 #153
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_202771437
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:41 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het had niks met strategie te maken dat Lewis op banden van bijna 40 ronden oud bij de herstart verscheen, ja? _O-
Dat hij op hards reed neemt niet weg dat hij het gat openliet voor bocht 5. Ik denk dat als hij dat niet had gedaan dat hij Max wel een ronde lang achter zich kon houden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 23 december 2021 @ 15:48:55 #154
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_202771469
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Strategie is misschien niet het juiste woord, maar toch een fuck up van Mercedes. Ze hadden Lewis gewoon moeten pitten. Dan hadden ze Red Bull onder druk gezet. Nu hoefde ze daar niet eens na te denken.
Ja kan van tevoren moeilijk weten hoeveel tijd het kost om de baan vrij te maken en of je dus finisht onder geel of groen. En of je trackpositie behoudt of niet
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 23 december 2021 @ 15:51:43 #155
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202771509
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat hij op hards reed neemt niet weg dat hij het gat openliet voor bocht 5. Ik denk dat als hij dat niet had gedaan dat hij Max wel een ronde lang achter zich kon houden
Kwestie van speculatie natuurlijk, maar ik denk dat Max er met dit verschil in banden altijd wel voorbijgekomen was voor de finish. Sowieso had Max ook pole, dus in principe was-ie het snelst over een rondje.

Het is inderdaad opmerkelijk dat Lewis niet harder verdedigde, maar ik zie het uiteindelijk als een strategische fout van Mercedes dat ze überhaupt in dit scenario terecht kwamen. Als ze Lewis een keer naar binnen hadden gestuurd, had-ie er veel beter voorgestaan op het eind.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 december 2021 @ 15:52:25 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202771519
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Wut??
Dat hij in een snelle auto makkelijk kan winnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202771617
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:51 schreef Tijn het volgende:

[..]
Kwestie van speculatie natuurlijk, maar ik denk dat Max er met dit verschil in banden altijd wel voorbijgekomen was voor de finish. Sowieso had Max ook pole, dus in principe was-ie het snelst over een rondje.

Het is inderdaad opmerkelijk dat Lewis niet harder verdedigde, maar ik zie het uiteindelijk als een strategische fout van Mercedes dat ze überhaupt in dit scenario terecht kwamen. Als ze Lewis een keer naar binnen hadden gestuurd, had-ie er veel beter voorgestaan op het eind.
Uiteindelijk was het met de SC een gok om trackpositie te behouden omdat ze inderdaad niet konden weten of er onder geel gefinisht zou worden. Ook al hadden ze kunnen weten dat Masi er alles aan zou doen om nog een ronde te gaan racen. Dat is echter een risico dat ze niet durfde nemen en dat begrijp ik ook best. Neemt niet weg dat het een strategische keuze is, maar op dat moment hadden zij met de verkeerde keuze meer te verliezen dan RB.

Hadden ze echter eerder onder de VSC trackpositie niet zo belangrijk gevonden, dan had HAM absoluut de beste papieren gehad om te winnen, ook nog met de SC op het einde.

Ik vind het alleen veel te ver gaan om te stellen dat HAM die laatste heeft verloren op tactiek. Pech vind ik geen slechte conclusie, maar het is totaal irrelevant hoe hij heeft verloren als je naar het hele seizoen kijkt.

En inderdaad, had hij hem in bocht vijf niet gepakt, dan was hij er daarna wel overheen gegaan. HAM had geen schijn van kans. Ik ben er echter van overtuigd dat als de rollen omgedraaid waren geweest, VER HAM er nooit voorbij had laten komen. HAM kan gewoon niet racen. Dat laat hij het hele seizoen al zien. Als hij niet 30 per uur op het rechte stuk harder kan, komt hij vrijwel niemand voorbij.
  donderdag 23 december 2021 @ 15:58:37 #158
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_202771619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het zou me echt niets verbazen als het nog lang stil blijft en we volgend jaar de 'diep dal, maar ik ben een strijder'-act tot in den treuren uitgemolken gaan krijgen.
Dit gaat gebeuren natuurlijk, zijn eerste insta post zal weer een halve essay zijn over z'n mentale toestand. Hoe hij nu sterker terugkomt als ooit te voren, z'n benadeelde positie, dat niemand hem klein krijgt, blessed, still i rise etc etc.
Meteen circlejerk reacties daarop van oa. George Russell, Charles Leclerc en Lando Norris hoe dapper hij wel niet is, GOAT dit-dat-zus-zo.
Editorial en columns van Sky over de stap die Hamilton hiermee zet en hoe belangrijk het is dat er gepraat kan worden over iemand z'n mentale toestand etc etc.

Dit boek schrijft zichzelf. :s)
pi_202771650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit gaat gebeuren natuurlijk, zijn eerste insta post zal weer een halve essay zijn over z'n mentale toestand. Hoe hij nu sterker terugkomt als ooit te voren, z'n benadeelde positie, dat niemand hem klein krijgt, blessed, still i rise etc etc.
Meteen circlejerk reacties daarop van oa. George Russell, Charles Leclerc en Lando Norris hoe dapper hij wel niet is, GOAT dit-dat-zus-zo.
Editorial en columns van Sky over de stap die Hamilton hiermee zet en hoe belangrijk het is dat er gepraat kan worden over iemand z'n mentale toestand etc etc.

Nu al geen zin in deze act :r
pi_202771672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Not only a GOAT on track, but in life too. Truly the greatest ever. _O_ *O*
  donderdag 23 december 2021 @ 16:05:41 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202771740
nu de SC vrij komt is dat misschien wel wat, wordt hij nooit meer ingehaald
pi_202771772
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:05 schreef Tarado het volgende:
nu de SC vrij komt is dat misschien wel wat, wordt hij nooit meer ingehaald
"They are racing me to hard" _O-
pi_202771819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Strategie is misschien niet het juiste woord, maar toch een fuck up van Mercedes. Ze hadden Lewis gewoon moeten pitten. Dan hadden ze Red Bull onder druk gezet. Nu hoefde ze daar niet eens na te denken.
_O-
  donderdag 23 december 2021 @ 16:11:12 #164
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202771826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ja kan van tevoren moeilijk weten hoeveel tijd het kost om de baan vrij te maken en of je dus finisht onder geel of groen. En of je trackpositie behoudt of niet
True. Maar door niet te pitten maakten ze het voor Red Bull heel makkelijk. Als ze wel hadden gepit, had Red Bull binnen 15 seconden een beslissing moeten nemen. Het blijft een hele zwakke call van Mercedes.
En daarnaast, ook Mercedes wist dat Masi er alles aan zou doen om niet achter de SC te finishen
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 23 december 2021 @ 16:11:38 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202771836
twitter

twitter
pi_202771939
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:51 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het is inderdaad opmerkelijk dat Lewis niet harder verdedigde
Bijzonder inderdaad. Ik denk dat Hamilton graag geweten had dat bij een race-incident in de laatste ronde hij een plekje voor Max zou zijn afgevlagd en dus kampioen zijn zou zijn geworden. Oepsie
pi_202771964
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:11 schreef Tarado het volgende:

[ twitter ]

[ twitter ]
Die van Norris was toch helemaal niet zo heel speciaal? En die van VER was natuurlijk prachtig, episch en geweldig, maar dat was meer het moment en dat het kampioensbeslissend was dan de actie zelf.

Ik heb wel momenten gehad dit seizoen waarbij ik meer een WOW gevoel had.
pi_202771985
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:16 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Bijzonder inderdaad. Ik denk dat Hamilton graag geweten had dat bij een race-incident in de laatste ronde hij een plekje voor Max zou zijn afgevlagd en dus kampioen zijn zou zijn geworden. Oepsie
Nou ja, die mag dan wat mij betreft wel in de categorie tactische blunders.

Heeft ie hem toch nog op tactiek verloren, want dat is natuurlijk wel de rol van het team om dat soort zaken in de gaten te houden.
  donderdag 23 december 2021 @ 16:23:20 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202772028
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die van Norris was toch helemaal niet zo heel speciaal? En die van VER was natuurlijk prachtig, episch en geweldig, maar dat was meer het moment en dat het kampioensbeslissend was dan de actie zelf.

Ik heb wel momenten gehad dit seizoen waarbij ik meer een WOW gevoel had.
zeker, maar het was natuurlijk wel the overtake van het jaar en die van Norris die het dus gaat winnen niet zo heel bijzonder vind ik
pi_202772054
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
zeker, maar het was natuurlijk wel the overtake van het jaar en die van Norris die het dus gaat winnen niet zo heel bijzonder vind ik
Mee eens hoor.
  donderdag 23 december 2021 @ 16:28:25 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202772091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mee eens hoor.
Norris zelf is het er ook mee eens, dat vind ik wel leuk aan hem
pi_202772143
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
Norris zelf is het er ook mee eens, dat vind ik wel leuk aan hem
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de andere genomineerden, kan me niet voorstellen dat er geen bij zit die spectaculairder is dan die van Norris eigenlijk.

Tegelijkertijd, als ik er over na ga denken heb ik dit seizoen vooral genoten van een aantal racemomenten waarbij uiteindelijk geen inhaalactie was, of waarbij het meteen na/bij de start was. Of waarbij vooral het verdedigende werk indrukwekkend was. Alonso - Hamilton of Perez - Hamilton bijvoorbeeld. Maar uiteindelijk waren in die situaties de uiteindelijke inhaalacties niet zo bijzonder, meer het gevecht.

En zo waren er tussen Ferrari en McLaren ook een paar. Wat wiel-aan-wiel gevechten die spectaculair waren, maar niet direct vanwege de uiteindelijke inhaalactie.
  donderdag 23 december 2021 @ 16:35:40 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202772179
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de andere genomineerden, kan me niet voorstellen dat er geen bij zit die spectaculairder is dan die van Norris eigenlijk.

Tegelijkertijd, als ik er over na ga denken heb ik dit seizoen vooral genoten van een aantal racemomenten waarbij uiteindelijk geen inhaalactie was, of waarbij het meteen na/bij de start was. Of waarbij vooral het verdedigende werk indrukwekkend was. Alonso - Hamilton of Perez - Hamilton bijvoorbeeld. Maar uiteindelijk waren in die situaties de uiteindelijke inhaalacties niet zo bijzonder, meer het gevecht.

En zo waren er tussen Ferrari en McLaren ook een paar. Wat wiel-aan-wiel gevechten die spectaculair waren, maar niet direct vanwege de uiteindelijke inhaalactie.
zit er dik in, ik heb het niet zo gevolgd

twitter
  donderdag 23 december 2021 @ 16:59:27 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202772526
twitter
pi_202772717
quote:
Goh geen Lewis.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:55 schreef exile79 het volgende:
Lewis heeft sinds de quali niet meer getweet en zich sinds de race niet meer laten zien, zelfs niet voor het post-race interview. Dan ben je gewoon af.
Lewis doet alleen tweeten als ie wint of verwacht te gaan winnen?
  donderdag 23 december 2021 @ 17:24:35 #176
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_202773022
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:38 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Lekker vegan coke snuiven.

Hij moet ook wel ergens opgesloten zitten, geen paparazzi foto te vinden.
Vorige week nog naar de fabriek geweest...

twitter
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 december 2021 @ 18:21:55 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202773814
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]
Vorige week nog naar de fabriek geweest...

[ twitter ]
Is dat wel de echte Lewis
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202773828
Nu bij Eenvandaag weer een heel gebeuren over de stikstofuitstoot in Zandvoort. Weer milieugekkies die het evenement om zeep willen helpen. Zou bij de rechter een kritisch rapport liggen over de door Zandvoort gemaakte berekeningen.
pi_202774056
quote:
Lewis zal toen nog wel van z'n god complex aan het genieten zijn geweest, geen zin hebben om met 'voetvolk' in aanraking te komen, blij dat hij daar hard vanaf geklapt is. Ook leuk om Valteri een keer te zien meedoen, ook fijn voor die jongen dat hij nu iig een veel socialere teamgenoot krijgt.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 december 2021 @ 18:48:07 #180
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_202774137
iedereen doet mee, behalve ...

Tsja, zo blijf je een buitenbeentje
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')