SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 21-12-2021 16:54:03 ]What can change the nature of a man?
Dat is een mooi rijtjequote:Op dinsdag 21 december 2021 16:03 schreef Tagliano het volgende:
Deze komt in het rijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie Joyce nog wel doorglibberen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:04 schreef Mani89 het volgende:
De dartswereld kan opgelucht ademhalen.
Mentaal zo stabiel als een tetrisblokje in een volle rij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Joyce is wel heel snel van slag hoor.
Hij stond ooit op je lijstje van de hoop.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
Het zou geweldig zijn als King de rots saaiheid Joyce eruit mietert.
Mr. Bquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie best wel potentie voor Bean (al dan niet ingekort)
Messcherpquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn analyse
Deze wedstrijd kan je in twee delen verdelen, het stuk tot aan de tweede break waarin Joyce veel beter was, en het stuk na de tweede break waarin King veel beter was. Een wedstrijd met twee verschillende gezichten
Zo.
Niet. Weet niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:10 schreef AllesKaputt het volgende:
Joyce weet hoe snel hij zich naar de dichtsbijzijnde brug moet begeven.
Welke brug hebben ze daar a la Brienenoord?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:10 schreef AllesKaputt het volgende:
Joyce weet hoe snel hij zich naar de dichtsbijzijnde brug moet begeven.
Tower Bridgequote:Op dinsdag 21 december 2021 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke brug hebben ze daar a la Brienenoord?
Tyne Bridgequote:Op dinsdag 21 december 2021 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
TOWER BRIDGEN BOHHH BOH BOH BOH GENOTquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Bommetje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Rondjes 33.5quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:17 schreef Nober het volgende:
Handje op de rug bij King tijdens het interview...
Het komt ook wel door dat ze aan het doorlullen waren, waardoor het geluid wat gedempt was.quote:
Dat helpt niet meequote:Op dinsdag 21 december 2021 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het komt ook wel door dat ze aan het doorlullen waren, waardoor het geluid wat gedempt was.
Chizzy is een Golden Retrieverquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Chizzy een ongevaarlijke en lieve onnozelaar.
Voor De Decker ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:22 schreef BB-King het volgende:
Voor MvG is het beter als die Belg wint.
Dat was zijn eerste nederlaag op TV ooit tegen Chizzy volgens mij. Voorheen kon je bij vGerwen-Chisnall al een 1tje invullen. Dit was niets meer dan een incidentele uitschieter.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:22 schreef BB-King het volgende:
Hup Chisnall in dat geval.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:22 schreef BB-King het volgende:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was zijn eerste nederlaag op TV ooit tegen Chizzy volgens mij. Voorheen kon je bij vGerwen-Chisnall al een 1tje invullen. Dit was niets meer dan een incidentele uitschieter.
Denk dat Chisnall het al niet gaat redden tegen Humphries.
Chisnall - Humphries lijkt mij erg leukquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
Wij willen gewoon Jizzy tegen Humphries/Rowby zien.
Ik denk een jongen die bewust lage cijfers haalde op school zodat zijn ouders zouden inzien dat hij beter op de kunstzinnige school paste.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie ook vaak onderstaande groet deed?
[ afbeelding ]
De Montessori schoolquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk een jongen die bewust lage cijfers haalde op school zodat zijn ouders zouden inzien dat hij beter op de kunstzinnige school paste.
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Een liveblog voor De Decker, je zou voor minder.
https://sporza.be/nl/matc(...)darts~1639994698148/
Bij Prumjur Liek hadden ze zo'n blog voor alleen Dimitriquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
NOS moet vanavond ook een liveblog aanmaken voor Meulenkampquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
We zijn iets op het spoor...quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Chisnall mag beginnen werpen"quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
RTL zendt het zelfs uit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
NOS moet vanavond ook een liveblog aanmaken voor Meulenkamp
Zo volgde ik het schaatsen altijd tijdens mijn postwijk, stond daar letterlijk overal op. (allemaal boomers)quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel fijn dat ik in een tokkiewijk woon, kan ik een wandeling maken en toch darts volgen bij de mensen thuis
Dit herken ik ook jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo volgde ik het schaatsen altijd tijdens mijn postwijk, stond daar letterlijk overal op. (allemaal boomers)
1/62quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Benieuwd of we 105.82 Chizzy of 1/62 op de dubbels Chizzy zien
EN een uurtje later ziet de wereld er heel anders uitquote:
Bedankt Hansquote:
Ah! me gifjequote:Op dinsdag 21 december 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Triples for the show, doubles for the doughquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:35 schreef Zorro het volgende:
Dat finishen begint wel een beetje op mijn niveau te lijken.
Ik kan daar ook mee gaan doen.
Dan hoop ik dat grootmoeders rollade daar niet bij hoort.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:36 schreef Kopiko het volgende:
Goed eten is samen eten --> soort slogan ter bevordering van standje 69.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor Kaarel bestaat vooral Dimietrie.
Karrul is een tenenkrommende vlaggetjesjuicherquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor Kaarel bestaat vooral Dimietrie.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat grootmoeders rollade daar niet bij hoort.
Maar ik heb Clayton al opgeschrevenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:44 schreef AllesKaputt het volgende:
Zjak twijfelt aan Chizzy. Schrijf maar op als wereldkampioen.
Dan springt Stijn voor de trein.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar ik heb Clayton al opgeschreven
Dan nog liever Prijsquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar ik heb Clayton al opgeschreven
Liever Flodder.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:RamboDirk @:lenny_leonard @:de_boswachter
Wat is er mis met Clayton? Ja eerst was het een saaie middenmoter (dat vond ik ook) maar nu is het al het hele jaar een hele goede speler die tenminste ook wat emotie laat zien op het podiumquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan springt Stijn voor de trein.
Mag uit de OP. @Cocoquote:Eerste en tweede ronde:
Afternoon Session (1230 GMT)
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Ryan Joyce (R2)
Dave Chisnall v Mike De Decker (R2)
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:48 schreef Tagliano het volgende:
Clayton was het afgelopen jaar wel het meest constant en misschien ook nog wel degene met de hoogste piek (WGP bohh)
En laten we wel wezen, het is ook geen apenlul
Hij kan er gewoon niks van. Wat dacht jij dan? Dat ie pech had?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
Pech voor De Decker, Chizzy ontsnapt
Wat een pech voor De Decker! Hij kan breaken met een 167-checkout, maar hij mist met zijn derde pijl op een haar na de bullseye. Daarna maakt Chizzy het af op dubbel 19. Het wordt stilaan een moeilijk voorhaal voor onze landgenoot, die twee sets in het krijt staat.
Ik heb niks tegen Clayton. Hij lijkt mij ook vrij sympathiek, wel ietwat saai. Maar weer een nieuwe WK vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:48 schreef Tagliano het volgende:
Clayton was het afgelopen jaar wel het meest constant en misschien ook nog wel degene met de hoogste piek (WGP bohh)
Clayton is het gegund. MVG gaat nog wel een wedstrijd wegchoken op de dubbels, clowntje gaat er hopelijk uit tegen Searle en Price moet Clayton dan maar zelf pakken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:48 schreef Tagliano het volgende:
Aub niet zeg.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
clowntje gaat er hopelijk uit tegen Searle
Met dat laatste criterium valt driekwart afquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Clayton gewoon verschrikkelijk saai, en heeft een enorme biljartbal als buik
Dan kan er niemand wereldkampioen wordenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Clayton gewoon verschrikkelijk saai, en heeft een enorme bowlingbal als buik
Wacht, zijn "we" voor De Decker of zo? Donder eens op Coquote:
WE gaan niet ook nog voor Belgen juichen hoor, wat een inferieur volk is dat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, zijn "we" voor De Decker of zo? Donder eens op Co
De vlaggetjesjuichers doen toch meestal ook het Belgische vlaggetje erbijquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mathieu is ook een Belgquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De vlaggetjesjuichers doen toch meestal ook het Belgische vlaggetje erbij
(zie F1 met die Belg die gewonnen heeft @:nattekat)
reserve vlaggetjequote:Op dinsdag 21 december 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dan kunnen we Zuid-Afrika ook wel erbij nemenquote:
Misschien als hij ooit leert darten dat ik het overweeg.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@Zipportal heeft hier een pittige mening over.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dan kunnen we Zuid-Afrika ook wel erbij nemen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
HOLLANDSE AVOND JAAAAAAAA BINGOOOO
Waka Waka maatquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Devon Petersen is helemaal niet leuk
Oh dat zal beslist welquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:zipportal heeft hier een pittige mening over.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb geen zin in Devon Pietersen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het af te leren danIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Vanavond op tijd naar bedquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat maakt het niet minder onhandig.quote:
Alles beter dan deze blokhoofdbelg.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel hoop mensen die hem fout hadden toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3x al minimaal, die had scherper gemogen. @:wimderon
0:00 had ook op 0:15 gemoetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3x al minimaal, die had scherper gemogen. @:wimderon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |