steakgodquote:Op woensdag 22 december 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
pics van je vriendingquote:Op woensdag 22 december 2021 17:32 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin een impossible burger
(Ingrediënten: water, erwteneiwit* (16%), raapzaadolie, kokosolie, rijsteiwit, aroma, stabilisator (methylcellulose), aardappelzetmeel, appelextract, kleurstof (bietenrood), maltodextrine, granaatappel extract, zout, kaliumchloride, geconcentreerd citroensap, maisazijn, wortelpoeder, emulgator (zonnebloem lecithine)![]()
Eet smakelijk! wat attent dat je dit vraagtquote:Op woensdag 22 december 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Waarom. Dan kun je beter zelf een vegetarische burger in elkaar flansen.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:32 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin een impossible burger
(Ingrediënten: water, erwteneiwit* (16%), raapzaadolie, kokosolie, rijsteiwit, aroma, stabilisator (methylcellulose), aardappelzetmeel, appelextract, kleurstof (bietenrood), maltodextrine, granaatappel extract, zout, kaliumchloride, geconcentreerd citroensap, maisazijn, wortelpoeder, emulgator (zonnebloem lecithine)![]()
@Elanquote:Op woensdag 22 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Gebakken gnocchi met champignons in spinazieroom. @:drizzt_dourden
Van hellofresh!!! @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Geen frietdag?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Boontjes, aardappelschijfjes uit de airfryer en worstjes.
hellofreshgodenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Gebakken gnocchi met champignons in spinazieroom. @:drizzt_dourden
Van hellofresh!!! @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Laatste weekquote:Op woensdag 22 december 2021 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hellofreshgoden
ook een tijdje gedaan
quote:Op woensdag 22 december 2021 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Boontjes, aardappelschijfjes uit de airfryer en worstjes.
ja daarom was ik ook weer gestoptquote:Op woensdag 22 december 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste week
Belachelijk duur voor een eenpersoonshuishouden (zonder korting)
Ja ik betaal dan iets van 37 euro voor drie maaltijden. Waar je opzich vaak wel 2 keer van kan eten (dus eventueel als lunch ook de volgende dag). Maar dan nog slaat het wel aardig door.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja daarom was ik ook weer gestopt
net wat te duur, ook voor twee
Lol. Zou hij zijn aardappels ook zelf schillen en snijden? Of flikkert ie er een blok frietvet in?quote:
Met een kaasschaaf meen ik. @Zipportalquote:Op woensdag 22 december 2021 18:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lol. Zou hij zijn aardappels ook zelf schillen en snijden? Of flikkert ie er een blok frietvet in?
Ik vind de gerechten vaak ook te veel werk voor wat het uiteindelijk is. Ik heb geen moeite met wat tijd in de keuken staan, maar dan moet het ook wel echt lekker zijn. Vond ik vaak tegenvallen bij HelloFresh.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik betaal dan iets van 37 euro voor drie maaltijden. Waar je opzich vaak wel 2 keer van kan eten (dus eventueel als lunch ook de volgende dag). Maar dan nog slaat het wel aardig door.
Hallootjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |