Ja ik was dan ook niet serieus. Lijkt me sterk dat de moslims dachten dat de quiz over Jezus ging dus slap excuus. Je maakt jezelf zo een buitenbeentje in de organisatie.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van de autochtone collega's praktiseert misschien 2% zijn christelijke roots @:KingRoland
Dan erbij gaan de vragen alleen over eten en muziek. Geen enkele sportvraag.
Boreaal feestje dus. Erg mooi Wij tegen zij.
van de regen in de drupquote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar ben inmiddels al richting Helmond.
quote:McDonalds gaat in Japan de frites op rantsoen zetten. Er zijn te weinig aardappelen en dat komt door de wereldwijde krapte als gevolg van de coronapandemie. Ook overstromingen in de buurt van de haven van Vancouver hebben geleid tot minder aanvoer. Door de rantsoenering hoopt de hamburgergigant toch zijn Franse frites te kunnen blijven serveren. Belangrijk voor Kerst, want dan halen Japanners graag een maaltijd bij een Amerikaanse fastfoodketen.
In de Akbarstraat niet nee.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Erg Verassend. Je kunt al jaren niet meer terecht met Nederlands in Bos&Lommer.
Neequote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan jij noten lezen? Ik wil weten wat er op zijn shirt staat.
Terminatorquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
“A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.”
Misschien deuntje van z'n lied:quote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan jij noten lezen? Ik wil weten wat er op zijn shirt staat.
FF luisteren.....quote:
Zelfs de VBL-verkiezing loopt niet. Zal er eens voor gaan zitten.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel.
Jammer dat er geen VBL Kerstquiz is.
Gebrek aan urnen?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Erg Verassend. Je kunt al jaren niet meer terecht met Nederlands in Bos&Lommer.
Sinds @onlogisch een poging deed de verkiezingen te organiseren is het bergafwaarts gegaan. Eigenlijk mislukt alles wat die man aanraakt.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs de VBL-verkiezing loopt niet. Zal er eens voor gaan zitten.
Bagger. Derderangs Reign in blood.quote:
Vul die van mij eens in dan.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds @:onlogisch een poging deed de verkiezingen te organiseren is het bergafwaarts gegaan. Eigenlijk mislukt alles wat die man aanraakt.
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bagger. Derderangs Reign in blood.
quote:
LEUK TOPIC @tong80quote:Op woensdag 22 december 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
VBL / FOK!'s eindejaarsverkiezingen 2021.....
Ik zal hem zelf maandag/dinsdag even invullen dan heb ik wat meer tijd
Toevallig zeg, ik ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
Bijna kerstvakantie
Na morgen heb ik vrij tot 27 december.
Je hebt er echt werk van gemaakt.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
LEUK TOPIC @:TONG80
DIRECT EVEN INGEVULD
Tussenpensioen. moet kunnenquote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al vanaf 2001 vrij, vakantie en weekend.
Ik sinds 2011. Goddomme al 10 jaar thuisquote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al vanaf 2001 vrij, vakantie en weekend.
Niet voor ons plezier brother.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik sinds 2011. Goddomme al 10 jaar thuis
De weduwe Van der Laan (Femke).quote:Op woensdag 22 december 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |