Nah, meer oppasser spelen… Noodopvang draaien op school.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Z’n gangetje!!!
Heb je nu ook (weer) vakantie?
Lekker maat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met broccoli en kip.
@:onlogisch
Een teken van God dat je maar beter geen bestuursfunctie kunt gaan bekleden bij een niet-christelijke studentenvereniging.quote:
Voor de 4e mag het wel wat specifieker zijn voor de nieuwste variant, maar die is er nog niet.quote:
Beter wordt het in de toekomst een zelfprik of zo zonder die klote afspraak op locatie.quote:
En over een paar maanden de 5e die aan de nieuwe variant is aangepast.quote:
Wat een prima idee, jij zou een prima opvolger van Hugo zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter wordt het in de toekomst een zelfprik of zo zonder die klote afspraak op locatie.
Tenzij het een extra officiële vrije dag wordt uiteraard, boosterdag.
En de registratie dan? Je ziet de anti-vaxxers hem natuurlijk al in de vuilnisbak gooien maar wel de registratie en QR code verkrijgenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter wordt het in de toekomst een zelfprik of zo zonder die klote afspraak op locatie.
Tenzij het een extra officiële vrije dag wordt uiteraard, boosterdag.
De chip in het vaccin heeft bluetooth.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En de registratie dan? Je ziet de anti-vaxxers hem natuurlijk al in de vuilnisbak gooien maar wel de registratie en QR code verkrijgen
Feesboek Univeristyquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Net even in COR geweest.
Ik kan mij niet voorstellen dat de gemiddelde user aldaar het middelbaar onderwijs heeft afgemaakt. Het zal ook wel niet zo zijn.
Ik mijzelf ook wel en dan voornamelijk als de eerst geleverde minister door Splinterquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een prima idee, jij zou een prima opvolger van Hugo zijn.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En over een paar maanden de 5e die aan de nieuwe variant is aangepast.
Enkel te verkrijgen na een strenge VOGquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En de registratie dan? Je ziet de anti-vaxxers hem natuurlijk al in de vuilnisbak gooien maar wel de registratie en QR code verkrijgen
Laten we deze discussie in COR voeren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Met al deze boosters in aantocht kom je als samenleving toch een soort van aan het 'boosterinfuus' van de grote farmaceuten te hangen. Of dat nou zo'n gunstige ontwikkeling is...
Misschien hebben ze het zelf wel losgelatenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Met al deze boosters in aantocht kom je als samenleving toch een soort van aan het 'boosterinfuus' van de grote farmaceuten te hangen. Of dat nou zo'n gunstige ontwikkeling is...
Oh tabblad weer eens versprongen.. excusez moiquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie in COR voeren.
We zien je daar !!
Ik zal op Femke stemmen, zodat de kans op een extra zetel voor je groter wordt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mijzelf ook wel en dan voornamelijk als de eerst geleverde minister door Splinter
Ik heb ook ideeën voor het euthanaseren van iedereen boven de 70 jaar om te kijken hoe dat werkt voor de lange termijn.
Netjes weggewerkt, vakwerk!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie in COR voeren.
We zien je daar !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |