Waarom heb jij het idee dat het ‘voor wat hoort wat’ is? Ik stuur naar mensen die ik lief vind, of die iets voor mij betekenen. We hebben zondag kerstkoekjes gebakken voor de hele straat en die rondgebracht, met kerstkaart erbij. Omdat wij daar blij van worden. Ik verwacht echt niet dat mensen nu ook koekjes voor ons gaan bakken oid.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's nou de enige kersttraditie waar ik een bloedhekel aan heb, vooral het 'voor wat hoort wat'-gehalte: als jij niks stuurt, stuurt de ander ook niks meer, lekker puh. Zak d'r maar in, denk ik dan.
Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verdomme. Toch een heftige reactie op de boosterprik.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.
Vervelend!
Waar heb je last van?
Ruilen tegen mijn pup?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:24 schreef oh-oh het volgende:
er is al een schapenvacht ondergekotst, de bank al zes keer, en drie manden.
Iemand nog een leuke pup hebben gratis?
Beter te vroeg dan te laat, zoals in februariquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef laziness het volgende:
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef laziness het volgende:
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Ja maar dat het 's nachts een beetje vriest maakt het toch niet meteen sneeuwpoppen weer? Ik snap de stress van dat het nu moet dat skipak niet zo geloof ik als ik naar de voorspelling kijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:09 schreef exode het volgende:
[..]
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.
B kan momenteel kiezen tussen zijn sneakers en zijn sneakers. Dus met buiten rondbaggeren de komende weken, zijn warme schoenen wel fijn. B loopt er in zijn vrije tijd best vaak op, vooral alstie de speeltuin in gaat.
En ik ken onszelf, dan vallen er sneeuwvlokken en heeft B nog steeds alleen zijn sneakers.
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Elleska het volgende:
Draag je snowboots alleen met sneeuw dan?
Het is hier momenteel 1 graad buiten en de wereld is nog deels wit. Voorspelling zegt eind van de week een uitschieter naar 8 graden maar daarna temperaturen van max 0 tot 2 graden.
Ik heb oprecht een hekel aan puppies dus thnx but no thnxquote:
Als de rest niet binnen komt dan komen de snowboots ook niet. Ik lees dat ze de snowboots dan wel bij de decathlon haalt dus ik zie geen flinke stress om de rest.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.
Maar het zal wel aan mij liggen dan
KOM MAAR SNEL!quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef vencodark het volgende:
2 graden, zonnig.
Al heb ik meer zin in opruimen/schoonmaken dan naar buiten gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |