abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202733783
Want lockdown :{
pi_202733802
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Da's nou de enige kersttraditie waar ik een bloedhekel aan heb, vooral het 'voor wat hoort wat'-gehalte: als jij niks stuurt, stuurt de ander ook niks meer, lekker puh. Zak d'r maar in, denk ik dan.
Waarom heb jij het idee dat het ‘voor wat hoort wat’ is? Ik stuur naar mensen die ik lief vind, of die iets voor mij betekenen. We hebben zondag kerstkoekjes gebakken voor de hele straat en die rondgebracht, met kerstkaart erbij. Omdat wij daar blij van worden. Ik verwacht echt niet dat mensen nu ook koekjes voor ons gaan bakken oid.
pi_202733828
Verdomme. Toch een heftige reactie op de boosterprik.

:'(
Werewolf
pi_202733834
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Want lockdown :{
Dikke knuffel
Werewolf
pi_202733885
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verdomme. Toch een heftige reactie op de boosterprik.

:'(
Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.
Vervelend!
Waar heb je last van?
pi_202733935
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:55 schreef vencodark het volgende:

[..]
Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.
Vervelend!
Waar heb je last van?

Uitslag. Straks even huisarts want blijft dik en warm.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinnenmutske op 21-12-2021 14:13:00 ]
Werewolf
pi_202733983
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:24 schreef oh-oh het volgende:
:'( er is al een schapenvacht ondergekotst, de bank al zes keer, en drie manden.
Iemand nog een leuke pup hebben gratis?
Ruilen tegen mijn pup?
pi_202733986
Heerlijk gesprek gehad met de Lidl net over mijn nog steeds niet geleverde bestelling.
'We kunnen een deel niet versturen omdat het bakje in het magazijn leeg was.'
En nu dan?
'Tja, het is uitvrekocht.'
En de 4 dingen die jullie nog wel hebben?
'Ja dat is een goede vraag, dat weet ik eigenlijk ook niet.'

En dat ging zo even door he, ik geloof dat de 4 artikelen die ze wel hebben extra worden besteld en dat de bestelling die dus in een soort zwart gat is beland ook nog ooit een keer binnenkomt.
Ik ga voor de zekerheid maar even snowboots bij Decathlon bestellen.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:05:40 #9
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202734011
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202734028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef laziness het volgende:
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Beter te vroeg dan te laat, zoals in februari :D
Ik heb al schaatsen, snowboots en een skibroek bij de kringloop gehaald :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202734055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef laziness het volgende:
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.
B kan momenteel kiezen tussen zijn sneakers en zijn sneakers. Dus met buiten rondbaggeren de komende weken, zijn warme schoenen wel fijn. B loopt er in zijn vrije tijd best vaak op, vooral alstie de speeltuin in gaat.

En ik ken onszelf, dan vallen er sneeuwvlokken en heeft B nog steeds alleen zijn sneakers.

Bij de Lidl gaat de verkoop van skispul altijd in de Herfstvakantie in, dan, bestel ik meestal meteenvoor beide koters. Dan heb ik het maar liggen, maar dit jaar dus vergeten. En nu is het dus deels uitverkocht.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:13:05 #12
244125 laziness
pi_202734094
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:09 schreef exode het volgende:

[..]
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.
B kan momenteel kiezen tussen zijn sneakers en zijn sneakers. Dus met buiten rondbaggeren de komende weken, zijn warme schoenen wel fijn. B loopt er in zijn vrije tijd best vaak op, vooral alstie de speeltuin in gaat.

En ik ken onszelf, dan vallen er sneeuwvlokken en heeft B nog steeds alleen zijn sneakers.
Ja maar dat het 's nachts een beetje vriest maakt het toch niet meteen sneeuwpoppen weer? Ik snap de stress van dat het nu moet dat skipak niet zo geloof ik als ik naar de voorspelling kijk.

Maar goed wij zijn ivm wintersport altijd up to date met dit spul dus ik schiet niet in de stress van een vlokje.
pi_202734262
Draag je snowboots alleen met sneeuw dan?
Het is hier momenteel 1 graad buiten en de wereld is nog deels wit. Voorspelling zegt eind van de week een uitschieter naar 8 graden maar daarna temperaturen van max 0 tot 2 graden.
pi_202734373
Joh. Wat maakt het uit wie wanneer snowboots haalt?
Wij zijn altijd laat met die dingen en ik zie wel wanneer het sneeuwt. Meestal ligt het er toch maar 1 dag. :')
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:30:07 #15
244125 laziness
pi_202734376
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Elleska het volgende:
Draag je snowboots alleen met sneeuw dan?
Het is hier momenteel 1 graad buiten en de wereld is nog deels wit. Voorspelling zegt eind van de week een uitschieter naar 8 graden maar daarna temperaturen van max 0 tot 2 graden.
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.

Maar het zal wel aan mij liggen dan :')
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:42:14 #16
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202734536
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ruilen tegen mijn pup?
Ik heb oprecht een hekel aan puppies dus thnx but no thnx :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202734546
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:30 schreef laziness het volgende:

[..]
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.

Maar het zal wel aan mij liggen dan :')
Als de rest niet binnen komt dan komen de snowboots ook niet. Ik lees dat ze de snowboots dan wel bij de decathlon haalt dus ik zie geen flinke stress om de rest.

Geen idee wat de temperaturen bij jou zijn maar hier heeft het de hele ochtend gevroren (vanmorgen was het -5) en de verwachting is nog meer vorst dus ik snap wel dat iemand warm schoeisel in huis wil hebben want die droeg ik vanmorgen ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 21-12-2021 12:51:13 ]
pi_202734562
Wij hebben straks kinderfeestje van de jongste. Foto speurtocht, fikkie stoken.. heb de ouders maar getipt om minimaal muts en wanten mee te geven :D

Maar het zonnetje is er lekker bij. Even opladen (binnen, voor het raam)
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:45:29 #19
176471 oh-oh
pi_202734578
Oh hier is het nog 0 graden nu maar stralend zonnetje wel.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202734636
2 graden, zonnig.

Al heb ik meer zin in opruimen/schoonmaken dan naar buiten gaan. :') :@
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:50:19 #21
176471 oh-oh
pi_202734646
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef vencodark het volgende:
2 graden, zonnig.

Al heb ik meer zin in opruimen/schoonmaken dan naar buiten gaan. :') :@
KOM MAAR SNEL!
( Groucho Marx )
pi_202735021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
KOM MAAR SNEL!
Jaaaaaa doei! :W :P
Geen kots!
pi_202735034
Hier 2 graden, maar wel een strakblauwe lucht en heerlijk zonnetje O+
Met enige tegenzin een rondje gaan wandelen na de lunch, maar nu wel heel blij dat ik het gedaan heb; daar knap je toch best van op :)
pi_202735138
Ik begrijp niet helemaal waarom ik stress zou hebben, maar wees gerust, dat heb ik niet.

Ik was vooral verbaasd over de Lidl, ik snap ook nog steeds wat nu de oplossing is, zolang ik maar of de artikelen krijg of geld terug.

En met toestemming ga ik zo snowboots bestellen :)

Hier straalt de zon heerlijk, maar wat is het koud joh. Ijs staat nog steeds op de slaapkamer ramen. (Buitenkant he).
pi_202735401
Ik bestelde gisteren ook een skipak. Meestal haal ik mooie van Next maar zowel nieuw als tweedehands was het schaars. Nou maar eentje van Decathlon. Kan Poffertje over een paar jaar ook nog in. :s)

Wij missen heel veel onderdelen uit een Lego doos. Lijkt wel alsof ik een heel zakje met kleine onderdelen er niet in zat.
Nou heb ik die online aangevraagd via de website maar het zijn zoveel onderdelen dat die order er door de computer uit gefilterd is.

Het genot van zoiets uitzoeken en bestellen met twee kleine kinderen.
Mag ik chocola? Nootjes dan? En een bakje. Water!!! Neemt dan met tegenzin een slok omdat hij het bijna omstoot en ik het weg wil leggen. Smarties? Mag ik al Smarties? -O-

Dat bij het rustgevende gejengel van Poffertje. *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')