niet toevallig SAP ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grotendeels wel.
Al is ons ERP project als 'essentieel' bestempeld dus dat wordt als reden gezien naar de zaak te komen
ah...de concurrentquote:
Kantoor roeptquote:
pics van je mismatchquote:Op woensdag 22 december 2021 07:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kantoor roeptEn nog even de kou trotseren
![]()
Extra dik aangekleed en het mismatcht een beetje, maar het is daar toch geen modeshow
wat een baggerzooi is dit zeg (waar we op overstappen)quote:
Relaxt - hoef je ook de kou niet door...quote:Op woensdag 22 december 2021 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pics van je mismatch
ik werk vanuit huis vandaag
Bofkontquote:Op woensdag 22 december 2021 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pics van je mismatch
ik werk vanuit huis vandaag
na oud en nieuw zal ik wel weer vaker naar de zaak moeten, ERP project gaat een "essentiele" fase in waarin we qua communicatielijntjes dicht bij elkaar moeten zijn. Corona zal er blij mee zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 08:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
BofkontDat mag bij ons nog steeds niet zomaar. Vrijdag mag ik thuiswerken en heb er flink voor moeten zeuren
da's wel een voordeelquote:Op woensdag 22 december 2021 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Relaxt - hoef je ook de kou niet door...
Dat is prettig. Amandelstaaf eropquote:Op woensdag 22 december 2021 08:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een plekje dicht bij de verwarming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |