grotendeels wel.quote:
Alleen voor overleg lijkt me danquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grotendeels wel.
Al is ons ERP project als 'essentieel' bestempeld dus dat wordt als reden gezien naar de zaak te komen
yep, maar dan ga ik geen 2 uur reizen voor alleen maar overleg, dan werk ik daar de hele dag welquote:
Ja nee dat begrijp ik dan welquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar dan ga ik geen 2 uur reizen voor alleen maar overleg, dan werk ik daar de hele dag wel
Wat gemeen van zequote:Op dinsdag 21 december 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee.
Kerst en O&N zonder extra vrije dagen
maar verder klaag ik niet
meest matige planning dit jaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat gemeen van ze
Jij verdient ze gewoon
In Nederland mag je blij zijn wanneer 1 van de weinige nationale feestdagen niet in het weekend valtquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat gemeen van ze
Jij verdient ze gewoon
pasen en pinksteren vallen sowieso afquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
In Nederland mag je blij zijn wanneer 1 van de weinige nationale feestdagen niet in het weekend valt
NJ dag is ook al een zaterdag.. in onze huidige 24/7 maatschappij zou je toch mogen verwachten dat je die dan tegoed krijgt op een ander momentquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pasen en pinksteren vallen sowieso af
We zijn hier toch ook te werken in dit 'paradijs'?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
In Nederland mag je blij zijn wanneer 1 van de weinige nationale feestdagen niet in het weekend valt
Ja dat iddquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn hier toch ook te werken in dit 'paradijs'?
Vandaag ergens een onderzoek. Het verschil tussen de stijging van de bedrijfsresultaten (winst) en lonen van de medewerkers wordt steeds groter. Dus er gaat steeds meer naar de happy few en steeds minder naar mensen die wel iets kunnen en werken.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 01:18 schreef chufi het volgende:
Dat Serious Request is wel echt toe aan een einde
Heb je wel eens rond kwart over vier snachts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |