Poppenquote:Op woensdag 22 december 2021 01:02 schreef Sodemieters het volgende:
Of zijn dat geen mensen? Ze staan wel heel erg stil.
Ze vonden het een goed idee om etalagepoppen neer te zetten.quote:Op woensdag 22 december 2021 01:02 schreef Sodemieters het volgende:
Of zijn dat geen mensen? Ze staan wel heel erg stil.
kloptquote:Op woensdag 22 december 2021 00:02 schreef Evenstar het volgende:
Zei ze nou "speelden de hele wedstrijd met 10-0" in plaats van "10 man"?
50¤quote:Op woensdag 22 december 2021 01:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze vonden het een goed idee om etalagepoppen neer te zetten.Op 3fm.nl/pop kun je een pop adopteren, dan plakken ze je gezicht erop.
Asociale tokkies.quote:Op woensdag 22 december 2021 05:06 schreef ok01 het volgende:
Er werd trouwens net live op de radio door een nacht DJ in het PSV stadion ingebroken om een boom te planten
Leverde prachtige radio op
net zo hard als op het plein iddquote:Op woensdag 22 december 2021 08:35 schreef Sestra666 het volgende:
Loopt storm hier................................................
Ja, ik heb het idee dat er weer een paar users afgehaakt zijn en nieuwe aanwas is er niet meer.quote:Op woensdag 22 december 2021 08:35 schreef Sestra666 het volgende:
Loopt storm hier................................................
Ik zat net te typen dat ik vanaf vandaag ook luisterquote:Op woensdag 22 december 2021 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idee dat er weer een paar users afgehaakt zijn en nieuwe aanwas is er niet meer.
hoogste heb ik 30 voorbij horen komen, toen rob weer eens 3 uur lang alleen maar op de bank hing enzoquote:Op woensdag 22 december 2021 09:05 schreef engine het volgende:
22 graden is het koudste wat ik gehoord heb... Is het al lager geweest? En wat is het hoogste? 29 volgens mij wat ik zelf gehoord heb.
quote:Op woensdag 22 december 2021 09:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoogste heb ik 30 voorbij horen komen, toen rob weer eens 3 uur lang alleen maar op de bank hing enzo
mijne qua tijd ook, maar ze zijn altijd laatquote:Op woensdag 22 december 2021 09:14 schreef Piles het volgende:
Editors
En precies nu start m'n Zoom-meeting
Oh, ik wilde net posten: wat moet je daar nu meequote:Op woensdag 22 december 2021 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Leuk item van Luuk Ikink, zijn zwarte Alien-trainingspak van The Masked Singer
denk dat ik meer heb aan die van Karin Bloemenquote:Op woensdag 22 december 2021 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Leuk item van Luuk Ikink, zijn zwarte Alien-trainingspak van The Masked Singer
aantrekkenquote:Op woensdag 22 december 2021 09:45 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net posten: wat moet je daar nu mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |