Bedankt voor het meedenkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op https://old.npo3fm.nl/images/TOP_SERIOUS_REQUEST_PDF.pdf is de Top Serious Request van vorig jaar te vinden, wellicht dat 'ie daar in staat...
Ja, sorry Jorien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef Evenstar het volgende:
Haha @:Viv zei nog wat een "freaky" foto is dat.
Daarom nog maar eens een keer een plaat aangevraagd. Geen idee hoe dat binnenkomt en of ze dat direct zien trouwensquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij hebben de DJ's echt wel meer invloed op wat er gedraaid wordt dan bijvoorbeeld 6-7 jaar geleden. Vroeger hoorde je geen verschil, maar nu echt wel duidelijk als Sander draait.
Zelfs ik ken het! Wel echt een hitquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ken heel het nummer neit![]()
hoor hem voor het eerst
ja ik val nu wel door de mand dat ik niet zoveel radio luisterquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zelfs ik ken het! Wel echt een hit
Poppenquote:Op woensdag 22 december 2021 01:02 schreef Sodemieters het volgende:
Of zijn dat geen mensen? Ze staan wel heel erg stil.
Ze vonden het een goed idee om etalagepoppen neer te zetten.quote:Op woensdag 22 december 2021 01:02 schreef Sodemieters het volgende:
Of zijn dat geen mensen? Ze staan wel heel erg stil.
kloptquote:Op woensdag 22 december 2021 00:02 schreef Evenstar het volgende:
Zei ze nou "speelden de hele wedstrijd met 10-0" in plaats van "10 man"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |