.quote:3FM Serious Request zamelt dit jaar samen met jou geld in voor het Wereld Natuur Fonds. Van 18 t/m 24 december draaien 3FM-dj’s Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende, Jorien Renkema en Rob Janssen 24 uur per dag verzoekplaten voor geld vanuit het Glazen Huis in Amersfoort. Dit zodat het Wereld Natuur Fonds de regenwouden van Zuid-Amerika kan beschermen en herstellen. Gebieden die als een groen schild voor de aarde dienen en klimaatverandering tegengaan.
NPO 1 Extra is overigens de Zender van de Maand bij KPN, te vinden op kanaal 42!quote:Op veel plekken! Natuurlijk on air op de radio, via 3fm.nl of de 3FM App. Maar ook de hele dag op NPO 1 Extra. Deze is te vinden op kanaal 81 en via Ziggo op kanaal 128.
Nope, dit jaar nog op gestemd, maar nope ....quote:
Opgelostquote:Op dinsdag 21 december 2021 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Oeps, heb het topicnummer verneukt, dit is deel 5290
quote:Op dinsdag 21 december 2021 00:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Opgelost![]()
(Het hoogt automatisch op, dus nooit zelf aanpassen.)
Er blijven nog steeds elke dag nieuwe hekken en schermen geplaatst worden. Inmiddels is alles - inclusief de oorspronkelijke ingangen - omgeven door hoge hekken met zwarte schermen. Het ziet er een beetje dystopisch uit zo: totale stilte, wel die lichtshow vanachter de hekken en beveiligers op elke hoek.quote:Op maandag 20 december 2021 00:56 schreef Sodemieters het volgende:
Het is wel een beetje creepy als je nu naar het huis toegaat. Je ziet alleen die lichtshow, zoals je ook op de cam ziet, verder is het doodstil en verlaten. Het wordt ook steeds meer afgeschermd, er is nu bijna geen plek meer over van waar je het huis goed kunt zien.
Grappig hoe dat verschilt, ik vind het maar een flapdrol.quote:Op dinsdag 21 december 2021 06:18 schreef livelink het volgende:
Een stukje van de nachtuitzending van Rob meegekregen. Ik hoor hem normaal nooit, maar voor SR is hij wel echt een leuke dj hoor. Vond ik vorig jaar al in de hangar, maar dit jaar wordt dat bevestigd. Lekker enthousiast.
Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:48 schreef Poppejans het volgende:
Wat belachelijk veel kerst platen dagelijks bah bah
Het lijkt wel wat meer dan andere jaren ja, maar die stats heb ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:48 schreef Poppejans het volgende:
Wat belachelijk veel kerst platen dagelijks bah bah
Vind die plaat ook maar weinig toevoegen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:02 schreef Poppejans het volgende:
Rob lijkt gewoon vrijwel niets te doen op die dansplaat, of ligt dat aan mij?
Ik dacht sowieso eerst dat de bedoeling was dat dat ding continue bezet moest blijven, maar het is wat minder noodzakelijk .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |