Tsja, hier beetje hetzelfde probleem en iets te druk om uitgebreid te gaan shoppen. Daarbij had ik voor meer dan 100 euro aan cadeaubonnen liggenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had graag meer lokaal gekocht
maar ja
winkels dicht
Altijd lekker toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, hier beetje hetzelfde probleem en iets te druk om uitgebreid te gaan shoppen. Daarbij had ik voor meer dan 100 euro aan cadeaubonnen liggen
Dat wel, lekker goedkope kerst dit jaarquote:
Hearlik! Beter dan die kerstpakketten waarvan je de helft meteen weer weg kunt flikkeren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
Heb VVV kadobon ipv kerstpakket, da's wel relaxed
ik vind bonnen ook een stuk beter dan een kertpakketquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
Heb VVV kadobon ipv kerstpakket, da's wel relaxed
waar heb je het over schakeltjequote:
mop waar heb je het over?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:43 schreef Schakeltopia het volgende:
irritant is dat. het liefst wil je gewoon zeggen. hou maar op, stop maar ik doe het zelf wel
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moest even stoom afblazen, gaat wel weer
Komt wel goed schatje!quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moest even stoom afblazen, gaat wel weer
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:43 schreef Schakeltopia het volgende:
irritant is dat. het liefst wil je gewoon zeggen. hou maar op, stop maar ik doe het zelf wel
Hoop ze!quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
Het was weer even gezellig, maar ik ga mijn laatste uurtjes werken tijdens de lunch rush!
Tot later
deze man is wakkerquote:
Maar wie is de mol?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Een hoopje zand heb je dan wel idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |