quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:31 schreef ToT het volgende:
Misschien dat je je nog een geinig 2e handsje kunt veroorloven?
[ afbeelding ]
Hoe kan je daar in zitten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:31 schreef ToT het volgende:
Misschien dat je je nog een geinig 2e handsje kunt veroorloven?
[ afbeelding ]
Zat ik me ook te bedenken!quote:
Ah dus je ligt er als ware inquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik me ook te bedenken!Ik denk dat het motorblok achterin zit en dat je voeten bij de voorbumper zitten?
Lijkt me wel, anders zou ik het ook niet weten!quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dus je ligt er als ware in
3 kuub compost?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
nog 1 cadeautje halen
en dan heb ik het![]()
![]()
tot zo
Dankjewelquote:
* drakin wacht op een mooie bestellingquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
nog 1 cadeautje halen
en dan heb ik het![]()
![]()
tot zo
van jou?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin wacht op een mooie bestelling
ik had graag meer lokaal gekochtquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het gros van de cadeautjes besteld via een grote webshop waar ik nog een schijtlading aan cadeau kaarten van had liggen
Tsja, hier beetje hetzelfde probleem en iets te druk om uitgebreid te gaan shoppen. Daarbij had ik voor meer dan 100 euro aan cadeaubonnen liggenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had graag meer lokaal gekocht
maar ja
winkels dicht
Altijd lekker toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, hier beetje hetzelfde probleem en iets te druk om uitgebreid te gaan shoppen. Daarbij had ik voor meer dan 100 euro aan cadeaubonnen liggen
Dat wel, lekker goedkope kerst dit jaarquote:
Hearlik! Beter dan die kerstpakketten waarvan je de helft meteen weer weg kunt flikkeren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
Heb VVV kadobon ipv kerstpakket, da's wel relaxed
ik vind bonnen ook een stuk beter dan een kertpakketquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
Heb VVV kadobon ipv kerstpakket, da's wel relaxed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |