Die had Jamie Vaes alweer klappen gegeven, dit keer in een hotel op Ibiza.quote:Op maandag 20 december 2021 23:53 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ohja, dat gelazer met Lil kleine was ik al weer vergeten... Ohnee, dat was die Bilal Whib ofzo.Ehh... Help me even, wat was het verhaal met Lil Kleine ook alweer?
Zo dan, ik weet dat we op Fok zitten, maar ook hier gaan we er vanuit dat als er aanhalingstekens worden gebruikt, het een woordelijke quote is.quote:Op maandag 20 december 2021 22:50 schreef Tengano het volgende:
Let eens op hoe hij zich daarna corrigeert door op 1:03 te zeggen: "Oh sorry, dat wist ik niet. Dan zat ik er naast."
Gelukkig is 'ie eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die had Jamie Vaes alweer klappen gegeven, dit keer in een hotel op Ibiza.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:02 schreef Draak31 het volgende:
Echt bizar ja. Pijpbewegingen... ik had het nog niet eens gezien. Bizar. Ronduit bizar.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, bizar dat mensen dit normaal vinden.
Bij 1:01 zie ik dat blonde meisje van een jaar of 13 duidelijke pijpbewegingen maken (fellatio).
Bij 3:30 houdt Borsato zijn hoofd nadrukkelijk op een afstand van 2 tot 3 cm van het gezicht van het andere kind dat ook niet veel ouder dan een jaar of 12 kan zijn.
Borsato weet natuurlijk dat hij ze niet echt mag pakken totdat ze 18 jaar zijn, maar je zou dit wel kunnen zien als de voorbereidingen daartoe.
Beroepsdeformatie, na 14 jaar (Zeg 'ns Aaa)quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Doe normaal. Dat meisje wil even stoer doen met haar donut in haar handen. Tenminste, dat zie ik.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn mond gaat niet zo ver open hoorquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:57 schreef Tengano het volgende:
Mensen die een donut niet als pijpmateriaal zien
Het gaat niet om de donut, maar om de beweging van de hand, richting de mond, en de houding van de mond zelf. Het is vrij bekend gebaar, hoewel je het niet vaak ziet bij zó jonge meisjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij bent niet goed wijs man. Als je zelfs een donut als pijpmateriaal ziet, ben jij hier degene die een probleem heeft.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij bent niet goed wijs man. Als je zelfs een donut als pijpmateriaal ziet, ben jij hier degene die een probleem heeft.
En als het wel waar is, zou mijn vertrouwen in mannen een deuk krijgen? Wat een bullshit.quote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik hoop voor iedereen dat t niet waar is, maar dan zou mijn 'vertrouwen' in vrouwen een klein krasje oplopen. .
Nee, dat is het niet. De rechter kijkt naar de feiten, past de wet toe, houdt rekening met jurisprudentie en is onafhankelijk. Rechters kunnen een verkeerd oordeel vellen - iedereen is feilbaar - maar dat betekent niet dat hun oordeel niet meer is dan een toevallige mening.quote:Op maandag 20 december 2021 21:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Er komt wel een uitspraak, maar dat is dat niet veel meer dat de toevallige mening van een toevallige rechter.
bronquote:Marco Borsato bezig met leegmaken Instagram: wat stond er op de foto's?
Marco Borsato laat zich nadat er aangifte tegen hem is gedaan, niet meer in het openbaar zien. Ondertussen is hij wel bezig met social media, want het is volgers opgevallen dat de zanger zijn Instagram aan het leegmaken is. Wat stond er op de verwijderde foto’s en waarom mogen wij het niet zien?
De zanger zou zich momenteel schuilhouden in zijn penthouse in Alkmaar. Alleen via zijn advocaat, Gert-Jan Knoops, komen verklaringen van Marco naar buiten. Zo deed hij afgelopen week een tegenaangifte en beschuldigt hij de vrouw die aangifte heeft gedaan van smaad en laster.
‘Zaterdag nog foto’s met meisjes’
Marco laat zich sinds er aangifte tegen hem is gedaan, niet meer in het openbaar zien. Ook op social media blijft het stil, maar Yvonne Coldeweijer is erachter gekomen dat Marco Borsato vorige week plotseling vijf foto’s heeft verwijderd. Ook volgers is het opgevallen. Hoewel niemand de foto’s in bezit lijkt te hebben, weet één volger wel wat er op de verwijderde beelden stond.
,,Eén filmpje met een klein meisje met een wit jurkje. Een foto met met zijn dochter en drie klasgenootjes”, aldus de volger die ervan baalt geen screenshot gemaakt te hebben van de beelden. ,,Er stonden zaterdag nog mega veel foto’s met meisjes. Zo balen dit.”
Welterusten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. De rechter kijkt naar de feiten, past de wet toe, houdt rekening met jurisprudentie en is onafhankelijk. Rechters kunnen een verkeerd oordeel vellen - iedereen is feilbaar - maar dat betekent niet dat hun oordeel niet meer is dan een toevallige mening.
Ik kan me best voorstellen dat je die foto's weghaalt, omdat je niet wilt dat die mensen er ook bij betrokken worden. Je ziet wat er gebeurt met een filmpje uit 2015. Het kan zelfs nog een verzoek zijn geweest van de ouders van de mensen die op de foto stonden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:29 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Hier gebeurt een heleboel engnekkerij achter de schermen. Brr.
Iedereen? Hier op FOK! bedoel je? Ik zie een aantal users die het idd normaal vinden, maar de méésten - zeker als je naar de poll kijkt! - vinden dat níet (net als jij en ik)?quote:Op maandag 20 december 2021 19:03 schreef Saboo het volgende:
Ik reageer nooit in deze topics,
Maar ik vind het zo bizar hoe normaal iedereen die handeling van Marco vindt![]()
Nav de reactie had ik een schouderklopje en iets te uitvoerige kroel over de bol verwacht.
Dit ziet er voor mij niet per se uit als misbruik, maar wel als puur geflirt wat behoorlijk vies is gezien de leeftijd
Zo'n handeling die een gozer op een date verricht om te kijken of je er wel of niet in meegaat, en als ie dan geen duw krijgt kijkt hij een stapje verder mag gaan.
Misschien ben ik heel wat tekort gekomen in mijn leven, maar buiten mijn (bijna)bedpartners ben ik denk ik echt nooit door iemand zo aangehaald/benaderdVan mijn ouders zou ik dit ook niet moeten.
Nouja. Verder zegt het ook niet veel. En illegaal is het ook niet. Maar normaal vind ik het allerminst.En behoorlijk vies ook. Ik zou hier als tiener heeel zenuwachtig van geworden zijn.
Wel interessant om de reacties op het filmpje te zienMarco heeft wat over is van zijn fanclub nog even aangejaagd denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |