Dat + de acties van Borsato sinds de geruchtenstroom opgang kwam.quote:Op maandag 20 december 2021 17:54 schreef Tengano het volgende:
Voor de geïnteresseerden hier de uitslag. Schokkend resultaat vind ik zelf. Heeft vermoedelijk heel veel te maken met de overtuiging van John van den Heuvel. Dat is iig waar ik me vooral op verlaten heb.
[poll=3271]
misschien weet @tong80 meer?quote:Op maandag 20 december 2021 18:27 schreef Noek het volgende:
Is er nog eens opheldering aan die turnster gevraagd?
Neuken ?quote:
quote:
Bijzonder dat mensen daarvoor betaald hebben terwijl het gratis op youtube te zien is.quote:Op maandag 20 december 2021 18:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bijzonder dat schreeuwmokkel Yvonne geld vraagt voor een filmpje wat publiekelijk op YouTube staat en totaal niet relevant is.
Hier het filmpje, wat bij Yvonne achter een betaalmuur zit:quote:Op maandag 20 december 2021 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Bijzonder dat mensen daarvoor betaald hebben terwijl het gratis op youtube te zien is.
Getsie zeg dat 1e filmpje. Brrr.quote:Op maandag 20 december 2021 18:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hier het filmpje, wat bij Yvonne achter een betaalmuur zit:
Dank voor je voorstel. Doen we niks mee.quote:Op maandag 20 december 2021 19:30 schreef Draaksel het volgende:
Laten we gewoon afwachten zonder aannames
Haha dat is niet de reden hè. Dan waren ze natuurlijk al veel langer aan het boycotten.quote:Op maandag 20 december 2021 14:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Daarom boycot de Mol deze krant ook.
tja daar noem je ook iemand zeg...quote:Op maandag 20 december 2021 19:25 schreef NothingHappened het volgende:
Was dit al voorbij gekomen? Lange Frans lijkt Marco direct aan te spreken.
https://twitter.com/Verzi(...)887726261288961?s=20
Ja, bizar dat mensen dit normaal vinden.quote:
Dank je!quote:Op maandag 20 december 2021 18:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Duiveltja in SHO / [#BorsaToo gate #23] BBQ feestje.
Túurlijk, want de uitkomst van dit volksgericht is uiteraard al bepaald. Eng.quote:Op maandag 20 december 2021 19:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dank voor je voorstel. Doen we niks mee.
De vermoedens van het volk zijn inmiddels bepaald. Dat is iets anders.quote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Túurlijk, want de uitkomst van dit volksgericht is uiteraard al bepaald. Eng.
Alle speculatie - waar sommigen een dagtaak aan lijken te hebben - zal grappig genoeg nog wel eens in het voordeel van MB kunnen werken indien het tot een zaak komt en hij daarin schuldig mocht worden bevonden (door een echte rechtbank).
Ohw dat wist je nog niet?quote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank je!
Wat een kutmuziek maakt Ogene.
Als niet waar blijkt dan mag dat meisje ook gewoon wegrotten in de cel en moet iedereen hier openlijk zijn excuses aanbieden richting Marco.quote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
De vermoedens van het volk zijn inmiddels bepaald. Dat is iets anders.
Oordeel en waarheidsvinding is niet aan ons en ik denk dat praktisch iedereen hoopt dat John er naast zat en het niet waar blijkt. Voor zowel dat meisje alsook voor Marco.
Dat hoop ik in ieder geval.
Maar dat is toch niet leuk? Lekker dan, je hele leven afwachten zonder aannames (verwachtingen?) Ben geen afrikaan die in de rij staat voor rijst ofzo.quote:Op maandag 20 december 2021 19:30 schreef Draaksel het volgende:
Laten we gewoon afwachten zonder aannames
Ïk ontloop die confrontatie al jaren, overwegend met succes,quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet leuk? Lekker dan, je hele leven afwachten zonder aannames (verwachtingen?) Ben geen afrikaan die in de rij staat voor rijst ofzo.
Het probleem is hier dat er waarschijnlijk niet één waarheid is, maar minimaal twee.quote:Op maandag 20 december 2021 20:29 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Als niet waar blijkt dan mag dat meisje ook gewoon wegrotten in de cel en moet iedereen hier openlijk zijn excuses aanbieden richting Marco.
Idd. En ik blijf t gewoon raar vinden dat t jaaren verborgen zou blijven (lees: bek niet open trekken)quote:Op maandag 20 december 2021 21:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het probleem is hier dat er waarschijnlijk niet één waarheid is, maar minimaal twee.
Het vaststellen van dé waarheid is na zoveel jaren waarschijnlijk niet mogelijk, aangenomen dat er geen video- en geluidsopnamen van het "misbruik" zijn.
Er komt wel een uitspraak, maar dat is dat niet veel meer dat de toevallige mening van een toevallige rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |