True, maar nu met nieuwe context.quote:Op maandag 20 december 2021 15:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen beelden die uitlekken? Dat filmpje staat daar gewoon al sinds 2015.
Ik herken de dames van O'gene.quote:Op maandag 20 december 2021 15:52 schreef Lienekien het volgende:
We hebben toch geen idee wie het meisje is in het filmpje?
Ten eerste mocht hij meegedaan hebben dan is hij ook client.quote:Op maandag 20 december 2021 13:37 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het beroepsgeheim geldt met betrekking tot de cliënt, niet tot een derde. Het meisje was de cliënt. Maar als ik Marco was zou ik zo'n psych wel een geheimhoudingsclausule of iets laten tekenen. Maar of zoiets rechtsgeldig is? Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat je als vermeende dader een bekentenis gaat zitten afleggen bij de psych van het slachtoffer. Dan ben je toch dom?
Maar volgens mij is Borsato ook echt niet slim.
Nou, dat meisje doet anders wel gewillig haar mondje open.quote:Op maandag 20 december 2021 15:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Helemaal eens met alles wat je hier schrijft, behalve op het punt van "normaal menselijk contact". Jij ziet de handeling van Marco in het filmpje blijkbaar als zodanig, ik persoonlijk echter niet. Laat het echter duidelijk zijn dat ik, puur op basis van dit filmpje bekeken dan, niet van mening ben dat hij hier slechte (seksuele) intenties heeft hoor, want dat is niet het geval.
Nu je het zegt, bah. Vieze bende daar.quote:Op maandag 20 december 2021 17:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nou, dat meisje doet anders wel gewillig haar mondje open.
Nee, ook als dit slechts om de nu bekende moeder en dochter gaat,quote:Op maandag 20 december 2021 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het alleen om dit meisje gaat dan moet zij (en/of haar moeder) de bron wel zijn...
Maar als het om meerdere vrouwen gaat dan snap ik dat het lastig wordt om een bron aan te wijzen.
Dat oriënterende feitenonderzoek wat hij het OM gevraagd heeft is natuurlijk vooral voor de show, het OM is zijn schoothondje niet.quote:Op maandag 20 december 2021 17:40 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee, ook als dit slechts om de nu bekende moeder en dochter gaat,
waren en zijn er meerdere bronnen die (samen met dit duo) de insinuaties hebben verspreid en vrolijk blijven verspreiden. Maar daar kunnen we nog wel een civiele zaak over verwachten.
Knoops heeft niet zonder reden om een oriënterend feitenonderzoek gevraagd.
https://www.shownieuws.nl(...)t-persverklaring-toequote:Op maandag 20 december 2021 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat oriënterende feitenonderzoek wat hij het OM gevraagd heeft is natuurlijk vooral voor de show, het OM is zijn schoothondje niet.
Je verzoekt het OM niet zonder aangifte feiten te gaan onderzoeken, dat verzoek an sich is al gewoon bizar.
Godzijdank hebben we geen juryrechtspraak in Nederland.quote:Insiders in het strafrecht weten dat in gevoelige zaken in bepaalde gevallen niet direct aangifte wordt gedaan maar eerst een zogeheten "oriënterend onderzoek" kan worden verricht alvorens dit om te zetten in een formeel strafrechtelijk onderzoek
Ja, in bepaalde zaken.... een gevalletje smaad en laster valt daar niet snel onder, ook niet als het om Marco Borsato gaat.quote:Op maandag 20 december 2021 17:42 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[..]
Godzijdank hebben we geen juryrechtspraak in Nederland.
Het gaat om de dame die de handen op haar schouders krijgt.quote:Op maandag 20 december 2021 16:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik herken de dames van O'gene.
Duiveltja in SHO / [#BorsaToo gate #23] BBQ feestje.quote:Op maandag 20 december 2021 18:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens ik ben scheel en dom. Over welk filmpje hebben we het?
Is ook niks raars aan. Jesus een boel mensen die het leuk hebben.quote:
Dat idd.quote:Op maandag 20 december 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook niks raars aan. Jesus een boel mensen die het leuk hebben.
Ik zou hiervan maken:quote:Op maandag 20 december 2021 17:54 schreef Tengano het volgende:
Voor de geïnteresseerden hier de uitslag. Schokkend resultaat vind ik zelf. Heeft vermoedelijk heel veel te maken met de overtuiging van John van den Heuvel. Dat is iig waar ik me vooral op verlaten heb.
[poll=3271]
Het gaat erom dat Marco meisjes van achteren besluipt en ongevraagd betast, onder meer in de hals en op het hoofd. Ik ben blij dat mijn dochter daar niet was.quote:Op maandag 20 december 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook niks raars aan. Jesus een boel mensen die het leuk hebben.
Dit dus. Dat mensen dit soort engnekkerij goedpraten is verschrikkelijk in mijn ogen. Genoeg meiden die geen woord durven zeggen in die situatie, maar het wel hartstikke naar vinden. En dit was MET camera. Ik vind het goedpraten erg zorgelijk. Blijf met je vieze handen van een ander afquote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Marco meisjes van achteren besluipt en ongevraagd betast, onder meer in de hals en op het hoofd. Ik ben blij dat mijn dochter daar niet was.
Ik vind het bijzonder dat YouTube dat verschrikkelijke engnekken filmpje nog niet offline heeft gehaald.quote:Op maandag 20 december 2021 18:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bijzonder dat schreeuwmokkel Yvonne geld vraagt voor een filmpje wat publiekelijk op YouTube staat en totaal niet relevant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |