quote:Op maandag 20 december 2021 16:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Poepzor die TR's zet op zondagavond voor offtopic posts.
Poepzor op maandag.
Told youquote:Op maandag 20 december 2021 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ZIEDEND. @:slobeend
Valt wel mee ik heb deze laptop nog niet zo lang dus ben er weer veel kwijtgeraakt.quote:Op maandag 20 december 2021 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt mappen vol met gifjes op je pc of niet ouwe reus. Laat eens een screenshot zien
Stukje kloon welkom.quote:Op maandag 20 december 2021 16:51 schreef Chippiegang het volgende:
Toch na jaren van stiekem meelezen mezelf eens onder te dompelen in dit warme bad.
wat verwachten we van vanavond?
Wees welkom!quote:Op maandag 20 december 2021 16:51 schreef Chippiegang het volgende:
Toch na jaren van stiekem meelezen mezelf eens onder te dompelen in dit warme bad.
Dat snap ik. Op naar de IJsselbrug?quote:Op maandag 20 december 2021 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ZIEDEND. @:slobeend
#Warmbad ditdat genot allenquote:Op maandag 20 december 2021 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% ouwe reus. Het is allemaal gein en we houden zielsveel van elkaar. Stukje homofilie. @:slobeend love you beest.
Als Barney wint is er eenquote:Op maandag 20 december 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Als Barney wint moet kale Scott overigens naar Q Skoel.
Scotty 2 hotty genot.quote:Op maandag 20 december 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Raya heeft al zijn Funko poppen verkocht. Altijd tegen mij. Heeft Julia al OnlyFans? #dtvquote:Op maandag 20 december 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Barney wint is er eenN
E
D
E
R
L
A
N
D
E
R
door en de rest van de consequenties zijn NUL boeiend
Wel een lekker kippetje.quote:Op maandag 20 december 2021 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Julia? Oh dat is zijn nieuwe wipkip? Nou ja nieuwWist niet dat ze Julia heette.
Half zo oud als hij toch? Of nog niet eens?quote:
Ze kan aap-noot-mies zeggen dus oud genoeg.quote:Op maandag 20 december 2021 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Half zo oud als hij toch? Of nog niet eens?
Toch wel netjes van hem.quote:Op maandag 20 december 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Badverwarmend dat je je eerste post alhier doetquote:Op maandag 20 december 2021 16:51 schreef Chippiegang het volgende:
Ja denk kan beter maar meteen in het warme bad instappen,quote:Op maandag 20 december 2021 17:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Badverwarmend dat je je eerste post alhier doet
kloon die al 6 jaar op de plank ligt? Doubtfulquote:
Het is wel gebruikelijk iets te posten van shemales of iets dergelijks als je nieuw bent.quote:Op maandag 20 december 2021 17:34 schreef Chippiegang het volgende:
haha
[..]
Ja denk kan beter maar meteen in het warme bad instappen,
Dank allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |