Jaaa. Jaartje of 4 schat ik.quote:Op maandag 20 december 2021 16:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Over een tijdje is jouw kind al het huis uit.
quote:Op maandag 20 december 2021 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deed mij aan een scene van Bassie en Adriaan denken met de duimstok en bril
De PlaaggeestGOD trollde al mensen voordat het woord trollen uberhaupt bestondquote:
Stukje afkortingen.quote:Op maandag 20 december 2021 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje OTS binnen een jaar. En daarna UHP
Nou da's erg.quote:
Leer eens taggen imbeciel genot.quote:Op maandag 20 december 2021 16:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Gaat het wel goed op de dagbesteding @ poepz0r
Ninja edit GENOTquote:Op maandag 20 december 2021 16:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Gaat het wel goed op de dagbesteding @:Poepz0r
Nee poepzor de iemand een imbeciel noemtquote:
Ik dacht dat jij achter mij stondquote:Op maandag 20 december 2021 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee poepzor de iemand een imbeciel noemt
Poepzor die TR's zet op zondagavond voor offtopic posts.quote:Op maandag 20 december 2021 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee poepzor de iemand een imbeciel noemt
Madquote:Op maandag 20 december 2021 16:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Poepzor die TR's zet op zondagavond voor offtopic posts.
Poepzor op maandag.
Ik vind alles prima hoor, uiteindelijk zijn we hier toch maar voor de gein met z'n allenquote:Op maandag 20 december 2021 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij achter mij stond
100% ouwe reus. Het is allemaal gein en we houden zielsveel van elkaar. Stukje homofilie. @Slobeend love you beest.quote:Op maandag 20 december 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind alles prima hoor, uiteindelijk zijn we hier toch maar voor de gein met z'n allen
quote:Op maandag 20 december 2021 16:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Poepzor die TR's zet op zondagavond voor offtopic posts.
Poepzor op maandag.
Denk je nog steeds dat mvg het WK wint?quote:Op maandag 20 december 2021 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% ouwe reus. Het is allemaal gein en we houden zielsveel van elkaar. Stukje homofilie. @:slobeend love you beest.
Jupquote:Op maandag 20 december 2021 16:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat mvg het WK wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |