Ik was na één aflevering er wel weer klaar mee.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:13 schreef Fargo het volgende:
Misschien geef ik het te snel op, maar na twee afleveringen snap ik wel dat NBC niet verder wilde met Manifest.
Moet ik doorzetten? Of kabbelt het zo verder?
Ik ben ook blij dat ik die in de bioscoop heb gezien. Denk dat ik hem anders minder bijzonder/indrukwekkend had gevonden.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:07 schreef Nickske1912 het volgende:
1917 overigens gezien in de bios destijds, en dat vond ik een absolute topfilm. Perfect geschikt voor het grote scherm.
Dat heb ik echt bij alle films. Ook qua aandacht erbij houden.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik die in de bioscoop heb gezien. Denk dat ik hem anders minder bijzonder/indrukwekkend had gevonden.
Dan heb je misschien een aandachtsprobleemquote:Op zondag 9 januari 2022 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik echt bij alle films. Ook qua aandacht erbij houden.
Winterstop tot half maart.quote:
Sneu, mijn laatste herinneringen aan hem zijn zijn cameo's in Entourage als soort idiote hustler.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:45 schreef Aether het volgende:
Full(er) House-acteur Bob Saget (65) overleden
https://nos.nl/artikel/24(...)b-saget-65-overleden
"Kids..."quote:Op maandag 10 januari 2022 08:45 schreef Aether het volgende:
Full(er) House-acteur Bob Saget (65) overleden
https://nos.nl/artikel/24(...)b-saget-65-overleden
Hier ook, seizoen 2 al helaas helemaal afgekekenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Wij vermaken ons hier prima met Manifest
nog 2 te gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hier ook, seizoen 2 al helaas helemaal afgekeken
Ik dacht op Netflix, misschien er al af of (stond) op een andere dienst?quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheer - [VS] S02 2020 9 - Netflix Original | Documentaire
Deze aangrijpende docuserie volgt het wel en wee van het cheerleadingteam van Navarro College dat hard traint om de felbegeerde nationale titel binnen te halen.
Jak pokochałam gangstera | How I Fell in Love with a Gangster - [Polen] 2022 16 3:05 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een vrouw vertelt over de opkomst en val van Nikodem 'Nikoś' Skotarczak, een van de grootste gangsters uit de Poolse geschiedenis. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Tot nu toe staat er voor Impeachment: American Crime Story alleen maar 'ergens in 2022'.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:49 schreef Aurelius het volgende:
Wanneer komt Crime Stories: Impeachment eigenlijk naar Netflix?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brazen - [VS] 2022 12 1:36 uur - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Detectiveschrijfster Grace Miller weet met dodelijke precisie een motief te bepalen. En die vaardigheid heeft ze hard nodig om de moord op haar zus te ontrafelen.
The Journalist - [Japan] S01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Thriller
Een gedreven journaliste gaat verbeten op zoek naar de waarheid over een corruptieschandaal bij de overheid, zelfs als machtige tegenstanders haar proberen te dwarsbomen.
Penyalin Cahaya | Photocopier - [Indonesië] 2022 16 2:10 uur - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Wanneer een studente een beurs verliest vanwege foto's die op een feestje van haar zijn genomen, onderzoekt ze of er die avond iets verschrikkelijks met haar is gebeurd.
Shaman King - [Japan] S01 2022 6 - Netflix Original | Fantasy, Manga, Sci-Fi
Medium Yoh Asakura doet mee aan een toernooi dat elke 500 jaar wordt gehouden en waarin de andere sjamanen strijden om de supermachtige sjamaankoning te worden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |