SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zo'n van der Valk kers.quote:Op zondag 19 december 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoort ook wel van die chocoladesaus uit een flesje bij.
Zal nog wel even duren voordat je daar weer naar toe kan...quote:
Is gvd Neerlands beroemdste bijdrage aan de culinaire wereld.quote:Op zondag 19 december 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf nooit meegemaakt
Ik ben een cultuurbarbaar.quote:Op zondag 19 december 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gvd Neerlands beroemdste bijdrage aan de culinaire wereld.
quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje chocoladesaus over je heen schenken dan maar?
Bijzonderquote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje chocoladesaus over je heen schenken dan maar?
https://www.omroepbrabant(...)t-nog-mag-meebelevenquote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
van der valk kers whut
tova en viennetta ken ik wel
tova?quote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
van der valk kers whut
tova en viennetta ken ik wel
Nee volgende week. Wel vandaag een dagje vrij.quote:
Ja dat is wel jammer dat dat nu niet kan. Zouden naar speelpaleis gaan kan ook niet meer helaasquote:Op maandag 20 december 2021 06:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee volgende week. Wel vandaag een dagje vrij.
Niet dat de originele plannen om naar de Efteling te gaan door gaan maar vooruit
Zit nog even te kijken voor een leuke speeltuin maar de kleine is ook flink snotterig dus misschien maar gewoon warm binnen blijvenquote:Op maandag 20 december 2021 06:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer dat dat nu niet kan. Zouden naar speelpaleis gaan kan ook niet meer helaas
Das misschien wel beter ja.quote:Op maandag 20 december 2021 06:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit nog even te kijken voor een leuke speeltuin maar de kleine is ook flink snotterig dus misschien maar gewoon warm binnen blijven
Ik klikte net play. Dat was een foutquote:Op zondag 19 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga voor:
Meteen een voorbeeldje van industrial voor @:datismijnmening en @:uitstraling
@Haagsquote:
Hehehe. Ik heb nooit beweerd dat het toegankelijk zou zijn he.quote:Op maandag 20 december 2021 07:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik klikte net play. Dat was een fout![]()
![]()
Nu lekker London Grammar aangezet
ingelijst?quote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
Zeer tevreden over mijn gerrie van vandaag
Vooral het tijdstip wat het ‘m deedquote:Op maandag 20 december 2021 07:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik heb nooit beweerd dat het toegankelijk zou zijn he.
Rapportcijfer?quote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
ik denk toch wel een 9,3quote:
Krijg je daar geen schrale anus vanquote:Op maandag 20 december 2021 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk toch wel een 9,3
0,7 aftrek omdat ik toch even de borstel moest gebruiken
nee, dat is alleen als je met een schuursponsje aan de slag moetquote:Op maandag 20 december 2021 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je daar geen schrale anus van
Wist niet dat je in de thuiszorg zatquote:Op maandag 20 december 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Vieze lelijke poepende mannen, altijd gezellig om de dag mee te beginnen.
SHARON! HEY SHARON!quote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
is dit een inside joke waar ik nog niet van op de hoogte ben?quote:
hahahaquote:Op maandag 20 december 2021 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist niet dat je in de thuiszorg zat
quote:Op maandag 20 december 2021 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit een inside joke waar ik nog niet van op de hoogte ben?
Ik had van jou geen south park verwijzingen verwachtquote:
Niet???quote:Op maandag 20 december 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had van jou geen south park verwijzingen verwacht
Ook nietquote:
Bij net wakker is het wel een beetje een klap in je gezicht ja.quote:Op maandag 20 december 2021 07:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral het tijdstip wat het ‘m deed![]()
Na tien sec stond het weer uit
Ik heb mijn kerstpakket al via de post gekregen.quote:Op maandag 20 december 2021 08:29 schreef Karzai het volgende:
Als het goed is krijg ik mijn kerstpakket vandaag
Haha neequote:Op maandag 20 december 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook niet
Ik dacht dat jij dat misschien te kinderachtig zou vinden.
Is inderdaad beter, nu moet ik al die meuk mee naar huis sjouwen. Maar dat doe ik in etappesquote:Op maandag 20 december 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn kerstpakket al via de post gekregen.
Vrij efficiënt.
Gevlekte melk, klinkt wel smakelijkquote:Op maandag 20 december 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens moggeh allenNog 11 seconden leveren we vandaag in terwijl @:Haags schichtig zijn winterhol opzoekt [ afbeelding ]
Latte macchiato heet in het Duits "gefleckte Milch"
geloof dat macchiato ook vlek betekent in het nederlands.quote:Op maandag 20 december 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens moggeh allenNog 11 seconden leveren we vandaag in terwijl @:Haags schichtig zijn winterhol opzoekt [ afbeelding ]
Latte macchiato heet in het Duits "gefleckte Milch"
neequote:Op maandag 20 december 2021 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft iemand anders spotify storing?
Werkt hier gewoonquote:Op maandag 20 december 2021 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
Probeer maar eens gewone melk te krijgen op bepaalde plekken.quote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef Karzai het volgende:
Een beetje hipster drinkt zijn macchiato met havermelk
ja weet niet waarom iedereen nu ineens geen melk meer drinktquote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef Karzai het volgende:
Toch zijn er hele volksstammen die er mee weglopenquote:Op maandag 20 december 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevlekte melk, klinkt wel smakelijk
Nope, doet het hierquote:Op maandag 20 december 2021 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
Dat is zielig voor de beestjesquote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet waarom iedereen nu ineens geen melk meer drinkt
Maar een beetje vent drinkt gewoon koffie. Want melk is voor kalfjes en thee is voor zieke hoeren.quote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef Karzai het volgende:
Dan zullen ze wel wat tegen moedermelk hebben, of ze willen gewoon lekker hip meedoenquote:
das kutquote:Op maandag 20 december 2021 08:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stom![]()
Hier stopt ie steeds met spelen.
Omdat melk uit de tieten van koeien nu eenmaal slecht is voor naakte aapjes, anders hadden we ook wel hoorns, enorme uiers, hoeven, vlekken, zeven magen, een stert en zo'n natte rasptong gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet waarom iedereen nu ineens geen melk meer drinkt
Ben je al op werk?quote:Op maandag 20 december 2021 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel wat tegen moedermelk hebben, of ze willen gewoon lekker hip meedoen
Die zijn er wel hoor, huehuequote:
ik geloof dat k wel meerdere magen hebquote:Op maandag 20 december 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat melk uit de tieten van koeien nu eenmaal slecht is voor naakte aapjes, anders hadden we ook wel hoorns, enorme uiers, hoeven, vlekken, zeven magen, een stert en zo'n natte rasptong gehad.
Kantoor thuisquote:
ohquote:Op maandag 20 december 2021 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kantoor thuisMag zo naar de tandarts
Bitterkoetje.quote:Op maandag 20 december 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik geloof dat k wel meerdere magen heb
INB4 "zelf ook lijden"quote:Op maandag 20 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohwat gaat die doen behalve je martelen?
quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Beeldmateriaal opgedoken van @:4everblackeyed die schoonloe probeert te ontwijken.
Pijnigen, mishandelen, misvormen, hopelijk niet vierendelenquote:Op maandag 20 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohwat gaat die doen behalve je martelen?
quote:Op maandag 20 december 2021 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pijnigen, mishandelen, misvormen, hopelijk niet vierendelenmaar gaat de kiezen die naast de getrokken kies zitten bijwerken, beetje boren en schuren als een soort Poolse bouwvakker.
quote:
Hmm, dus hij breekt eerst de boel af en gaat daarna wodka drinken?quote:Op maandag 20 december 2021 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pijnigen, mishandelen, misvormen, hopelijk niet vierendelenmaar gaat de kiezen die naast de getrokken kies zitten bijwerken, beetje boren en schuren als een soort Poolse bouwvakker.
quote:Op maandag 20 december 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat klopt wel, want meestal zit ik boven en schoonloe zit verwachtingsvol beneden (nog net niet te kwijlen)
Hoop wel dat die wacht met de fles opentrekken tot dit klaar isquote:Op maandag 20 december 2021 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dus hij breekt eerst de boel af en gaat daarna wodka drinken?
quote:Op maandag 20 december 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Manager wil morgen het lopende werk bespreken. Maar eerst krijgt ze vandaag een verrassing
Ja ik zorg dat ik op tijd benquote:Op maandag 20 december 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Manager wil morgen het lopende werk bespreken. Maar eerst krijgt ze vandaag een verrassing
Heb je al een jingle uitgekozen ?quote:Op maandag 20 december 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga je haar bespringen met je broek op je enkels?quote:Op maandag 20 december 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik zorg dat ik op tijd ben
[ afbeelding ]
Meer koffie !quote:Op maandag 20 december 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruit te branden, ik ben het niet.
Misschien wat tromgeroffel voor de grote mededeling?quote:Op maandag 20 december 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een jingle uitgekozen ?![]()
Lijkt me echt masterlijk als je dan je ontslag indient met begeleiding van een liedje.
Misschien de Beegees
Nee, dat behoort niet tot de plannenquote:Op maandag 20 december 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je haar bespringen met je broek op je enkels?
quote:Op maandag 20 december 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een jingle uitgekozen ?![]()
Lijkt me echt masterlijk als je dan je ontslag indient met begeleiding van een liedje.
Misschien de Beegees
quote:Op maandag 20 december 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wat tromgeroffel voor de grote mededeling?
Oh joy.. hoop geen file's op de snelwegenquote:Op maandag 20 december 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Het is bewolkt met lokaal motregen. In het (noord)oosten kan mist voorkomen. Geleidelijk komt er ruime voor de zon. Het wordt 4 tot 7 graden. De wind is zwak tot matig, uit het noorden of noordoosten. In de avond klaart het verder op en gaat het vrijwel overal vriezen. De minima in de nacht naar dinsdag liggen tussen -2 en -5 graden en er kan mist ontstaan. Dinsdag overdag is die mogelijk hardnekkig en dan komt het kwik nauwelijks boven nul.
Ik heb überhaupt nog geen koffie op, dat helpt vast niet.quote:
Jullie moeten nog gewoon naar kantoor komen?quote:Op maandag 20 december 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh joy.. hoop geen file's op de snelwegen
Allemaal de schuld van de extraverten.quote:Op maandag 20 december 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie moeten nog gewoon naar kantoor komen?
Nee, 100% thuis, ik moet echter wel deze week 2x naar kantoor vanwege een bespreking en het inwerken..quote:Op maandag 20 december 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 20 december 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
k ga denk ik vandaag maar stuk wandelen. Alles voelt stijf en pijnlijk
Ik heb al een verwenkoffietje ingeschonken hoorquote:Op maandag 20 december 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog geen koffie op, dat helpt vast niet.
ik ook gewoon hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel gek dit, bij ons staat hier de doodstraf op.quote:Op maandag 20 december 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, 100% thuis, ik moet echter wel deze week 2x naar kantoor vanwege een bespreking en het inwerken..
quote:
RIP aan de nabestaanden?quote:Op maandag 20 december 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel gek dit, bij ons staat hier de doodstraf op.
Lekker even aan de wandel dan.quote:Op maandag 20 december 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja misschien teveel gezeten achter de pc
Nee, dat is niet gek, want het is en blijft een advies en je weet wat er met adviezen worden gedaanquote:Op maandag 20 december 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel gek dit, bij ons staat hier de doodstraf op.
spoort ook niet hequote:Op maandag 20 december 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Morgen lekkere wandeling maken dus
Ik ken echt niemand die niet thuis werkt.quote:Op maandag 20 december 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gek, want het is en blijft een advies en je weet wat er met adviezen worden gedaan
Voldoende mensen die gewoon fulltime op kantoor moeten zijn, terwijl dat ook nergens over gaat
quote:Op maandag 20 december 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die niet thuis werkt.
Ik ken er eentje, maar die zit in z'n eigen kantoor en mensen komen niet verder dan de deuropening zegt ie.quote:Op maandag 20 december 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
en enen en nullen ook. Verder niks. Kloppend sommetje is te makkelijk. 2+0+1+2=2+0+2+1quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is serieus zat werk waarbij 100% thuiswerken gewoon geen doen is.
Ja tomatensoepgooier op een terras zonder heaters bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 december 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Probeer maar eens een machine te bouwen op afstand.quote:Op maandag 20 december 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tomatensoepgooier op een terras zonder heaters bijvoorbeeld.
Ja konten wassen maar elke TYP TYP TYP kan gewoon thuis, het is bijna 2022.quote:Op maandag 20 december 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja konten wassen maar elke TYP TYP TYP kan gewoon thuis, het is bijna 2022.
quote:Op maandag 20 december 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Probeer maar eens een machine te bouwen op afstand.
is het zo koud? ben je aan het werk?quote:Op maandag 20 december 2021 09:09 schreef Karzai het volgende:
Ik had mijn legging aan moeten trekken vandaag
en toch ga ik morgen graag EVEN naar kantoorquote:Op maandag 20 december 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja konten wassen maar elke TYP TYP TYP kan gewoon thuis, het is bijna 2022.
Nee hoorquote:Op maandag 20 december 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
denk dat mensen ook gewoon klaar zijn met thuiswerken
Ik ben aanwezig, even in de tuin gaan zitten werd druk in de kantinequote:Op maandag 20 december 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het zo koud? ben je aan het werk?
Normale mensen wel ja.quote:Op maandag 20 december 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Ook. Sowieso gaat alles zo enorm door elkaar lopen als je continu thuis werkt, de deur achter je dichttrekken en alleen voor het hoognodige bereikbaar zijn, is zķ veel prettiger.quote:Op maandag 20 december 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Neem tien cavia's om te bedienenquote:Op maandag 20 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
ik zou niet gelukkig worden van thuiswerken
Qua het echte werken, dus dingen maken vind ik het in mijn geval wel een stuk fijner. Voor overleg en zulk soort zaken is op kantoor wel praktischerquote:Op maandag 20 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Meetings zijn eigenlijk altijd wel vreselijk, of je die nu vanuit huis of op kantoor hebtquote:Op maandag 20 december 2021 09:14 schreef Karzai het volgende:
Alleen al die meetings lijken mij vreselijk
Beetje evenwicht erin.quote:Op maandag 20 december 2021 09:13 schreef Karzai het volgende:
Lijkt mij wel lekker, zo je bed uit strompelen. Computer aan wat mailtjes beantwoorden
Welnee, ff lekker bij kletsen, even wat dingetjes afstemmen.quote:Op maandag 20 december 2021 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meetings zijn eigenlijk altijd wel vreselijk, of je die nu vanuit huis of op kantoor hebt
Maar je loopt elke dag rondjesquote:Op maandag 20 december 2021 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin trouwens wel de indruk te krijgen dat mijn darterspostuur misschien wel niet alleen maar van bier komt maar voor een groot deel ook van een "zittend beroep"
en hij wordt ook rond nuquote:Op maandag 20 december 2021 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je loopt elke dag rondjes
Nou niet met dit weer hoorquote:Op maandag 20 december 2021 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je loopt elke dag rondjes
Hmmm....quote:Op maandag 20 december 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en hij wordt ook rond nu![]()
Misschien stoppen met rondjes en een andere vorm gaan lopen.
Maar deze week ziet er op zich goed uit, koud, maar droog.quote:Op maandag 20 december 2021 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet met dit weer hoor![]()
En helemaal niet als er darts op TV is
quote:Op maandag 20 december 2021 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin trouwens wel de indruk te krijgen dat mijn darterspostuur misschien wel niet alleen maar van bier komt maar voor een groot deel ook van een "zittend beroep"
quote:Op maandag 20 december 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij ontkent Bitterbal nu ?quote:Op maandag 20 december 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij ontkent Bitterbal nu ?
Haha, nooitquote:Op maandag 20 december 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Meetings duren altijd te langquote:Op maandag 20 december 2021 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, ff lekker bij kletsen, even wat dingetjes afstemmen.
Oeverloos gelul om de tijd te vullen is wel vrij kansloos natuurlijk.
Ja, wat is dit nou weer dan ?quote:
Oh nee jij hebt geen zittend beroep en jij bent ook dik. Of wat was het punt precies?quote:
ik zou gigantisch afgeleid worden door andere zakenquote:Op maandag 20 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon schijt aan het weer hebben en elke dag rondjes lopen, consistentiequote:Op maandag 20 december 2021 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet met dit weer hoor![]()
En helemaal niet als er darts op TV is
Zitten is het nieuwe roken.quote:Op maandag 20 december 2021 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee zwembandjes fles. Ben niet dikquote:Op maandag 20 december 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee jij hebt geen zittend beroep en jij bent ook dik. Of wat was het punt precies?
Ik ben niet voor 100% thuiswerken, want dat is ook wel een beetje saai, maar een mooie balans zou fijn zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn neefje was ook als een kind zo gelukkig met de lockdown en het thuiswerken
ja ik ook denk ikquote:Op maandag 20 december 2021 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou gigantisch afgeleid worden door andere zaken
Ik stof m'n gewichtjes thuis wel weer af.quote:Op maandag 20 december 2021 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan het weer hebben en elke dag rondjes lopen, consistentie
Lekker heel de dag FOK!kenquote:Op maandag 20 december 2021 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou gigantisch afgeleid worden door andere zaken
Zo, hallooowwwtjesquote:Op maandag 20 december 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee jij hebt geen zittend beroep en jij bent ook dik. Of wat was het punt precies?
Ja gewoon discipline en geen smoesjesquote:Op maandag 20 december 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stof m'n gewichtjes thuis wel weer af.
met 100% thuiswerken wel ja..quote:Op maandag 20 december 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie geen verschil.quote:
Oh okee, zwembandjesquote:Op maandag 20 december 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zwembandjes fles. Ben niet dik
"Gelukkig" heb ik m'n protesterende rug nog, dat helpt wel bij de regelmaat erin houden.quote:Op maandag 20 december 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon discipline en geen smoesjes
Thuis hoef je niet snel weg te klikken als er een collega voorbij looptquote:
Ik zit hier alleen.quote:Op maandag 20 december 2021 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thuis hoef je niet snel weg te klikken als er een collega voorbij loopt
ik vind het nog best druk op kantoorquote:
Sommige kantoren hebben gewoon een 100% kantoorwerk-beleidquote:Op maandag 20 december 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog best druk op kantoor
quote:
Aan de Indira Gandhiweg in Suriname, iets voorbij politiepost Rijsdijk, is een man vandaag in een voertuig overleden. De redactie van Waterkant.Net verneemt dat man onwel werd, nadat hij een hap van een loempia had genomen.
Hij reed rond 15.00u over de Indira Gandhiweg, in de richting van Lelydorp toen hij onwel werd. Het voertuig werd tot stilstand gebracht waarna de politie werd gealarmeerd. Deze schakelde een ambulance in.
Ter plaatse werd geconstateerd dat de man geen teken van leven vertoonde. Een arts stelde de dood vast waarna het ontzielde lichaam door een uitvaartbedrijf werd afgevoerd. Of het eten van de loempia iets met zijn dood te maken heeft, is niet duidelijk.
De politie van Rijsdijk heeft de zaak in onderzoek.
https://www.waterkant.net(...)mj5V3noeK1snUMKCIkIs
quote:Op maandag 20 december 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik ging dus koffie pakken. Nuttig dagje al vandaag.
Toch gauw 14 stappen op en neerquote:Op maandag 20 december 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik ging dus koffie pakken. Nuttig dagje al vandaag.
quote:Op maandag 20 december 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
megeige een bietje zeiknat late regene zeker bendewelgoedjoh koekwausquote:Op maandag 20 december 2021 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan het weer hebben en elke dag rondjes lopen, consistentie
die zijn hier al een tijdje weer terug ingevoerd.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
megeige een bietje zeiknat late regene zeker bendewelgoedjoh koekwaus
Traceetje uitzetten in het plantsoen in de vorm van een lekker wijf en dat tracé dan een miljoen keer af lopen. Dan zie je een lekker wijf vanuit de lucht waar al het gras weg isquote:Op maandag 20 december 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt wel ongeveer ja.quote:
"Omdat dat niet hoeft van het mennedzjementquote:Op maandag 20 december 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat wij het ook moesten maar heb het 2 keer aan management gevraagd en en ze zeiden van nietVroeg zaterdag een gast waarom ik geen mondkapje op had
Ook niet heel briljant geslapen vannacht, iets teveel koffie gisteren en het slaapt toch altijd "anders" als je ineens alleen ligt.quote:
dat is natuurlijk ook enorm kromquote:Op maandag 20 december 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat wij het ook moesten maar heb het 2 keer aan management gevraagd en en ze zeiden van nietVroeg zaterdag een gast waarom ik geen mondkapje op had
Dat draagt niet echt bij aan de 'maandagvreugde'quote:Op maandag 20 december 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook niet heel briljant geslapen vannacht, iets teveel koffie gisteren en het slaapt toch altijd "anders" als je ineens alleen ligt.
lees nu de reacties op de waterkant fb.quote:Op maandag 20 december 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The attack of the killer loempia's.
Loempiologen.quote:Op maandag 20 december 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees nu de reacties op de waterkant fb.
Een is blijkbaar een bekende of familielid:
Dan ga ik voorbij men nefo. Terwijl na joe dong drape. Joe gwe. A dies tranga boi😭😭😭😭😭 hoe verwerk ik dit nu men. Sangggggggg
Veel mensen denken dat de loempia vergiftigd was:
Diamond Flower ..zie mijn post..daarom is het vestandig om het overgebleven deel van de loempia te laten onderzoeken op aanwezigheid van vergif..om de doodsoorzaak te helpen vaststellen
VERGIFT WERK EEN X AANTAL UREN IN JE LICHAAM ,JE GAAT NOOIT EN NEVER GELIJK AAN DOODT .
LATEN ZE DE ZAAK GOED GAAN ONDERZOEKEN ,DE ARSTEN VINDEN DE UIT KOMST WEL
En toen las ik deze en had ik het niet meer:
Wist niet dat in Suriname zoveel toxicologen, virologen, loempia deskundigen, internisten, sensatiezoekers, obductie deskundigen, en nog meer hooggeleerden daar rondlopen...CHAPEAU....
Ik had wel vermaak vanmorgen, hij lag dus op de bank te pitten (best dat je een nachtje wil doorsmurfen, maar mijn slaap moet er niet onder lijden) en ik vond het ook weer onzinnig om 'm wakker te maken, dus een beetje stil m'n lunch gemaakt enzo. Wordt 'ie wakker als ik op het punt sta om weg te gaan, helemaal verward dat ik al klaar ben met alles.quote:Op maandag 20 december 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat draagt niet echt bij aan de 'maandagvreugde'
Dan ga ik voorbij men nefo. Terwijl na joe dong drape. Joe gwe. A dies tranga boi😭😭😭😭😭 hoe verwerk ik dit nu men. Sanggggggggquote:Op maandag 20 december 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees nu de reacties op de waterkant fb.
Een is blijkbaar een bekende of familielid:
Dan ga ik voorbij men nefo. Terwijl na joe dong drape. Joe gwe. A dies tranga boi😭😭😭😭😭 hoe verwerk ik dit nu men. Sangggggggg
Veel mensen denken dat de loempia vergiftigd was:
Diamond Flower ..zie mijn post..daarom is het vestandig om het overgebleven deel van de loempia te laten onderzoeken op aanwezigheid van vergif..om de doodsoorzaak te helpen vaststellen
VERGIFT WERK EEN X AANTAL UREN IN JE LICHAAM ,JE GAAT NOOIT EN NEVER GELIJK AAN DOODT .
LATEN ZE DE ZAAK GOED GAAN ONDERZOEKEN ,DE ARSTEN VINDEN DE UIT KOMST WEL
En toen las ik deze en had ik het niet meer:
Wist niet dat in Suriname zoveel toxicologen, virologen, loempia deskundigen, internisten, sensatiezoekers, obductie deskundigen, en nog meer hooggeleerden daar rondlopen...CHAPEAU....
quote:
ja ben ik ook nog niet over uit.quote:Op maandag 20 december 2021 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
Whehehe, ja het is wel normaal dat je stil doet als men slaapt.quote:Op maandag 20 december 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had wel vermaak vanmorgen, hij lag dus op de bank te pitten (best dat je een nachtje wil doorsmurfen, maar mijn slaap moet er niet onder lijden) en ik vond het ook weer onzinnig om 'm wakker te maken, dus een beetje stil m'n lunch gemaakt enzo. Wordt 'ie wakker als ik op het punt sta om weg te gaan, helemaal verward dat ik al klaar ben met alles.
Ja dude, ík kan stil doen.
Ja het onderzoek is in volle gangquote:Op maandag 20 december 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
maar wat het een vietnamese loempia? of een grote?
Ik heb twee uitersten qua slaap, meestal ben ik niet wakker te krijgen, maar na 2-3 uur slaap heb ik blijkbaar m'n eerste slaapcyclus gehad en als ik dan wakker word, blijf ik wakker.quote:Op maandag 20 december 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe, ja het is wel normaal dat je stil doet als men slaapt.
Ik daarentegen laat een kopje vallen met veel gerinkel, maar goed.. mr. 4E slaapt gewoon verderniet met een (cavia) kanon wakker te krijgen
Vind ik nog weinig klinken eigenlijk, gezien je ongeveer 1/3 van je leven slaaptquote:Op maandag 20 december 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Mensen dromen 6 jaar van hun leven, dat is best lang.
Maar je droomt niet je complete slaap natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik nog weinig klinken eigenlijk, gezien je ongeveer 1/3 van je leven slaapt
Toch ook een gemiste kansquote:Op maandag 20 december 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Ja dromen duren nooit zo lang.quote:Op maandag 20 december 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik nog weinig klinken eigenlijk, gezien je ongeveer 1/3 van je leven slaapt
Zo voelt het soms welquote:Op maandag 20 december 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar je droomt niet je complete slaap natuurlijk.
Droomt men wel eens van slapen?quote:Op maandag 20 december 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar je droomt niet je complete slaap natuurlijk.
...nu?quote:Op maandag 20 december 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droomt men wel eens van slapen?
Ik droomde over werk vannacht.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik herinner me m'n dromen amper, dus geen idee.
Ik heb nog een droom die ik me levendig herinner, was destijds ook nog een paar keer teruggekomen en dan telkens met een soort 'samenvatting' van de vorige keer met een nieuw stuk van het verhaal erbij. Zou er zo een boek van kunnen schrijvenquote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ook eigenlijk nooit, stabiel sterk wezen dat ik er bent.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2021 09:58 schreef Karzai het volgende:
Kabeljauw en hertenbiefstuk besteld voor de feestdagen
Ik ga een grote pan stoofvlees maken. ik denk dat dat wel genoeg is voor 3 dagenquote:Op maandag 20 december 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik eet waarschijnlijk 2x rollade achter elkaar en op kerstavond gok ik dat we gaan gourmetten
Ik zou daar 1 dag mee doenquote:Op maandag 20 december 2021 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga een grote pan stoofvlees maken. ik denk dat dat wel genoeg is voor 3 dagen
grotere pan kopen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daar 1 dag mee doen
Dan eet ik dubbel zoveel, met een grotere pan ?quote:Op maandag 20 december 2021 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grotere pan kopen.
Ik heb ongeveer een kilo hoogrib om te gaan stoven
En, hoe was de reactie?quote:
quote:
Nee, da's voor de laatste werkdag.quote:
vlak voordat je weg gaat nog even een blik surstromming open trekken en in het kantoor van de baas mikkenquote:Op maandag 20 december 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's voor de laatste werkdag.
En dan wel zorgen dat het geen thuiswerkdag is.
Of een durian.quote:Op maandag 20 december 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vlak voordat je weg gaat nog even een blik surstromming open trekken en in het kantoor van de baas mikken
Ik dacht dat iedereen hier zindelijk was.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Komen ze nu dat ze me een tegenbod willen doen![]()
Ik vraag al 3 jaar of er eens naar mijn salaris gekeken kan worden en kreeg alleen statische ruis als antwoord.
Mensen die zo veel bevestiging nodig hebben als jij zijn zo labiel als een suīcidaal espenblad in een orkaan waar Katrina nog een puntje aan kan sabbelen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk nooit, stabiel sterk wezen dat ik er bent.
En als ze een heel goed bod doen?quote:Op maandag 20 december 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vraag al 3 jaar of er eens naar mijn salaris gekeken kan worden en kreeg alleen statische ruis als antwoord.
En wat is daarop hun antwoord?quote:Op maandag 20 december 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 20 december 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
dat is hier ook altijd.quote:Op maandag 20 december 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ik zou het bijna doen inderdaadquote:Op maandag 20 december 2021 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Espresso infuus aanleggen
Ik ben niet omkoopbaarquote:Op maandag 20 december 2021 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als ze een heel goed bod doen?
Typisch geval van jammerdebammer.quote:Op maandag 20 december 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is hier ook altijd.
Loonsverhoging is altijd lastig, behalve als je een aanbod van een ander hebt
3 ton per jaar voor een 20-uurige werkweek met 4 maanden vakantiequote:
Precies, drie jaar de tijd gehad, je wist dat dit ging gebeuren, nou hoeft het niet meer, ajuu falderaquote:Op maandag 20 december 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb het vriendelijk doch beslist afgewezen.
Dat is hier ookquote:Op maandag 20 december 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |