SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zo'n van der Valk kers.quote:Op zondag 19 december 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoort ook wel van die chocoladesaus uit een flesje bij.
Zal nog wel even duren voordat je daar weer naar toe kan...quote:
Is gvd Neerlands beroemdste bijdrage aan de culinaire wereld.quote:Op zondag 19 december 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf nooit meegemaakt
Ik ben een cultuurbarbaar.quote:Op zondag 19 december 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gvd Neerlands beroemdste bijdrage aan de culinaire wereld.
quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje chocoladesaus over je heen schenken dan maar?
Bijzonderquote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje chocoladesaus over je heen schenken dan maar?
https://www.omroepbrabant(...)t-nog-mag-meebelevenquote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
van der valk kers whut
tova en viennetta ken ik wel
tova?quote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
van der valk kers whut
tova en viennetta ken ik wel
Nee volgende week. Wel vandaag een dagje vrij.quote:
Ja dat is wel jammer dat dat nu niet kan. Zouden naar speelpaleis gaan kan ook niet meer helaasquote:Op maandag 20 december 2021 06:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee volgende week. Wel vandaag een dagje vrij.
Niet dat de originele plannen om naar de Efteling te gaan door gaan maar vooruit
Zit nog even te kijken voor een leuke speeltuin maar de kleine is ook flink snotterig dus misschien maar gewoon warm binnen blijvenquote:Op maandag 20 december 2021 06:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer dat dat nu niet kan. Zouden naar speelpaleis gaan kan ook niet meer helaas
Das misschien wel beter ja.quote:Op maandag 20 december 2021 06:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit nog even te kijken voor een leuke speeltuin maar de kleine is ook flink snotterig dus misschien maar gewoon warm binnen blijven
Ik klikte net play. Dat was een foutquote:Op zondag 19 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga voor:
Meteen een voorbeeldje van industrial voor @:datismijnmening en @:uitstraling
@Haagsquote:
Hehehe. Ik heb nooit beweerd dat het toegankelijk zou zijn he.quote:Op maandag 20 december 2021 07:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik klikte net play. Dat was een fout![]()
![]()
Nu lekker London Grammar aangezet
ingelijst?quote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
Zeer tevreden over mijn gerrie van vandaag
Vooral het tijdstip wat het ‘m deedquote:Op maandag 20 december 2021 07:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik heb nooit beweerd dat het toegankelijk zou zijn he.
Rapportcijfer?quote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
ik denk toch wel een 9,3quote:
Krijg je daar geen schrale anus vanquote:Op maandag 20 december 2021 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk toch wel een 9,3
0,7 aftrek omdat ik toch even de borstel moest gebruiken
nee, dat is alleen als je met een schuursponsje aan de slag moetquote:Op maandag 20 december 2021 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je daar geen schrale anus van
Wist niet dat je in de thuiszorg zatquote:Op maandag 20 december 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Vieze lelijke poepende mannen, altijd gezellig om de dag mee te beginnen.
SHARON! HEY SHARON!quote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
is dit een inside joke waar ik nog niet van op de hoogte ben?quote:
hahahaquote:Op maandag 20 december 2021 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist niet dat je in de thuiszorg zat
quote:Op maandag 20 december 2021 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit een inside joke waar ik nog niet van op de hoogte ben?
Ik had van jou geen south park verwijzingen verwachtquote:
Niet???quote:Op maandag 20 december 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had van jou geen south park verwijzingen verwacht
Ook nietquote:
Bij net wakker is het wel een beetje een klap in je gezicht ja.quote:Op maandag 20 december 2021 07:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral het tijdstip wat het ‘m deed![]()
Na tien sec stond het weer uit
Ik heb mijn kerstpakket al via de post gekregen.quote:Op maandag 20 december 2021 08:29 schreef Karzai het volgende:
Als het goed is krijg ik mijn kerstpakket vandaag
Haha neequote:Op maandag 20 december 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook niet
Ik dacht dat jij dat misschien te kinderachtig zou vinden.
Is inderdaad beter, nu moet ik al die meuk mee naar huis sjouwen. Maar dat doe ik in etappesquote:Op maandag 20 december 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn kerstpakket al via de post gekregen.
Vrij efficiënt.
Gevlekte melk, klinkt wel smakelijkquote:Op maandag 20 december 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens moggeh allenNog 11 seconden leveren we vandaag in terwijl @:Haags schichtig zijn winterhol opzoekt [ afbeelding ]
Latte macchiato heet in het Duits "gefleckte Milch"
geloof dat macchiato ook vlek betekent in het nederlands.quote:Op maandag 20 december 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens moggeh allenNog 11 seconden leveren we vandaag in terwijl @:Haags schichtig zijn winterhol opzoekt [ afbeelding ]
Latte macchiato heet in het Duits "gefleckte Milch"
neequote:Op maandag 20 december 2021 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft iemand anders spotify storing?
Werkt hier gewoonquote:Op maandag 20 december 2021 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
Probeer maar eens gewone melk te krijgen op bepaalde plekken.quote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef Karzai het volgende:
Een beetje hipster drinkt zijn macchiato met havermelk
ja weet niet waarom iedereen nu ineens geen melk meer drinktquote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef Karzai het volgende:
Toch zijn er hele volksstammen die er mee weglopenquote:Op maandag 20 december 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevlekte melk, klinkt wel smakelijk
Nope, doet het hierquote:Op maandag 20 december 2021 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
Dat is zielig voor de beestjesquote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet waarom iedereen nu ineens geen melk meer drinkt
Maar een beetje vent drinkt gewoon koffie. Want melk is voor kalfjes en thee is voor zieke hoeren.quote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef Karzai het volgende:
Dan zullen ze wel wat tegen moedermelk hebben, of ze willen gewoon lekker hip meedoenquote:
das kutquote:Op maandag 20 december 2021 08:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stom![]()
Hier stopt ie steeds met spelen.
Omdat melk uit de tieten van koeien nu eenmaal slecht is voor naakte aapjes, anders hadden we ook wel hoorns, enorme uiers, hoeven, vlekken, zeven magen, een stert en zo'n natte rasptong gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet waarom iedereen nu ineens geen melk meer drinkt
Ben je al op werk?quote:Op maandag 20 december 2021 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel wat tegen moedermelk hebben, of ze willen gewoon lekker hip meedoen
Die zijn er wel hoor, huehuequote:
ik geloof dat k wel meerdere magen hebquote:Op maandag 20 december 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat melk uit de tieten van koeien nu eenmaal slecht is voor naakte aapjes, anders hadden we ook wel hoorns, enorme uiers, hoeven, vlekken, zeven magen, een stert en zo'n natte rasptong gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |