SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 december 2021 19:45 schreef Ygritte het volgende:
Flirty en cheeky kennelijk![]()
Ik heb ook een matronly, maar dan wel in leer
Wat is Prudisih ?quote:Op zondag 19 december 2021 19:45 schreef Ygritte het volgende:
Zo heb ik eens kaneel in de ragout voor kippenpasteitjes gedaan, denkende dat het nootmuskaat wasquote:Op zondag 19 december 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit over de appelmoes gedaan, denkende dat het kaneel was. Sindsdien verdraag ik de smaak slecht
quote:Op zondag 19 december 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo heb ik eens kaneel in de ragout voor kippenpasteitjes gedaan, denkende dat het nootmuskaat was
Het was geen geslaagde smaakquote:Op zondag 19 december 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En hoe pakte dat uit? Kaneel past op zich wel bij hartige dingen. Zit ook in garam masala
komijnzaad aubquote:Op zondag 19 december 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best een leuk beroep;
Paprika Edelsüss; zoek niet verder als je het beste scharlakenrood uit Hongarije je keuken in wil lokken, edel en zoet als een jonkvrouw uit het bassin der Karpaten, proef goulash zoals het bedoeld is, als een prachtige vrouw die even verliefd omhoog kijkt om naar adem te happen.
quote:
Ik bij geen eenquote:Op zondag 19 december 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ik bij allemaal wel passen
Mijn neefje was vroeger niet naar bed te krijgen, moest altijd een stuk kaas, zijn knuffel en een glas melk mee anders vertikte hij het om te slapen, gaf ik hem een keer komijnekaas in het donker, zelden een mini homo sapiens zo horen gillen "Die kaas is bedorven waaaaaaaah" Ik zeg nee joh dat is gewoon komijnekaas, "Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah konijnenkaas"quote:
Kijk, iemand die wel eens wat weetquote:Op zondag 19 december 2021 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongarije ligt in het Karpatenbekken. Of Carpathian Basin
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 19 december 2021 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil echt nooit meer uit bed komen
heb jij ook zo'n schuilkelder onder je huis?quote:Op zondag 19 december 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, vandaag een dagje niks gedaan
incl blauw haar?quote:Op zondag 19 december 2021 19:58 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb dus vandaag 5 keukenlades en 2 keukenkasten uitgezocht.
Wat 'n ellende was dat![]()
2020 kwam ik tegen
Niet heel veel, typische zondagquote:
Ja, een Luftschutzraum met zo'n enorm dikke zware deur.quote:Op zondag 19 december 2021 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
v
[..]
heb jij ook zo'n schuilkelder onder je huis?
Ik vind dat juist rustgevend om te doen ook al ben ik er in mijn geval 9 dagen mee bezig.quote:Op zondag 19 december 2021 19:58 schreef Ygritte het volgende:
2020 kwam ik tegen
Ik spaar ze allemaal volgens mijquote:Op zondag 19 december 2021 19:45 schreef Ygritte het volgende:
interestingquote:Op zondag 19 december 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, een Luftschutzraum met zo'n enorm dikke zware deur.
[ afbeelding ]
Whore ook?quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik spaar ze allemaal volgens mij
Ja, mijn bed ook welquote:Op zondag 19 december 2021 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet heel veel, typische zondag
Maar mijn bed is gewoon heerlijk
Alleen vanwege dat woord wil ik er nu ook eentje.quote:Op zondag 19 december 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, een Luftschutzraum met zo'n enorm dikke zware deur.
[ afbeelding ]
Ik ben daarna altijd wel een heel gelukkig mens.quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat juist rustgevend om te doen ook al ben ik er in mijn geval 9 dagen mee bezig.
Ik heb er ook meer dan ik eigenlijk wil toegevenquote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik spaar ze allemaal volgens mij
Nee, de nieuwere huizen niet allemaal meer. Sinds 2012 is het voor huizen niet meer verplicht.quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
interesting
maar hebben serieus alle huizen dat in Zwitserland?
daar voor welquote:Op zondag 19 december 2021 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, de nieuwere huizen niet allemaal meer. Sinds 2012 is het voor huizen niet meer verplicht.
Dat vond ik ook leuk toen ik 12 was.quote:Op zondag 19 december 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vanmiddag een dekbed gekregen van een vriendin met allemaal hartjes erop en I love you's, ik zeg nou dat heb ik echt altijd al wel willen hebben met het idee ok die gaat de open haard in als je weg bent, vraagt ze net "Maak eens een foto, zo benieuwd hoe het staat?
Raar hoe dat werkt op het brein hè?quote:Op zondag 19 december 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben daarna altijd wel een heel gelukkig mens.
Zelfde met mijn kledingkast
Meestal wordt het als voorraadruimte of gewoon als kelderruimte gebruiktquote:Op zondag 19 december 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar voor wel
intrigerend
allemaal fritzl'tjes daar dus
Paardenmeisje?quote:Op zondag 19 december 2021 20:07 schreef Ama het volgende:
Ik had wel een grote strandhanddoek met een paard.
Ik welquote:
Waaromquote:Op zondag 19 december 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vanmiddag een dekbed gekregen van een vriendin met allemaal hartjes erop en I love you's, ik zeg nou dat heb ik echt altijd al wel willen hebben met het idee ok die gaat de open haard in als je weg bent, vraagt ze net "Maak eens een foto, zo benieuwd hoe het staat?
Een pennyquote:
Dikkie dikquote:Op zondag 19 december 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik welen een dikkie dik dekbed
Superslimme vrouw maar een beetje sociaal onhandig en ze heeft een autistische wansmaak, dan sla je wel eens compleet de plank mis, ja of het is een soort boodschap dat kan ook maar daar denk ik liever niet aanquote:Op zondag 19 december 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom
Hoezo geef je dit aan iemand
Denk dat US ook wel eens een toiletpot als cadeau gekregen heeft als cadeau.quote:Op zondag 19 december 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom
Hoezo geef je dit aan iemand
Lig je daar nu onder?quote:Op zondag 19 december 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
maar wel een mooi landquote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het land Chili heeft maar een rare vorm
Inb4 je hebt zelf een rare vorm
dus dat is een toiletpoot ingepakt met een strik en dan nog eens ingepakt?quote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat US ook wel eens een toiletpot als cadeau gekregen heeft als cadeau.
Het was een hint dat je haar moet uitnodigingen om het dekbed uit te proberenquote:Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superslimme vrouw maar een beetje sociaal onhandig en ze heeft een autistische wansmaak, dan sla je wel eens compleet de plank mis, ja of het is een soort boodschap dat kan ook maar daar denk ik liever niet aan
Dikkie Dikquote:Op zondag 19 december 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#RandomThoughtsquote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het land Chili heeft maar een rare vorm
Inb4 je hebt zelf een rare vorm
Om dat te testen kan je jezelf wel als Julius C. in dat ding hijsen ofzoquote:Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superslimme vrouw maar een beetje sociaal onhandig en ze heeft een autistische wansmaak, dan sla je wel eens compleet de plank mis, ja of het is een soort boodschap dat kan ook maar daar denk ik liever niet aan
quote:
Vrees het ja.quote:Op zondag 19 december 2021 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een hint dat je haar moet uitnodigingen om het dekbed uit te proberen
Mijn brein wordt heel blij van orde en overzichtquote:Op zondag 19 december 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar hoe dat werkt op het brein hè?
Glow in the dark?quote:Op zondag 19 december 2021 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar neen, ik lig onder een sterrendekbed van de Hema
Samenvatting van mijn levenquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Om dat te testen kan je jezelf wel als Julius C. in dat ding hijsen ofzo
Mijne ookquote:Op zondag 19 december 2021 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn brein wordt heel blij van orde en overzicht
Volgende keer gewoon naar de kringloop brengen a.u.b. Er is vast wel ergens een meisje van 11 die het wel heel mooi vindquote:Op zondag 19 december 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik het eerst uit de prullenbak vissen
Ik kan soms een uur over het hoe en waarom van de kleur van gras en hoeveel soorten er zijn en waarom er zoveel van is mijmeren en filosoferen, vandaar dat ik ook geen Keizer van Nederland ben ook nietquote:Op zondag 19 december 2021 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samenvatting van mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Kan alsnogquote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon naar de kringloop brengen a.u.b. Er is vast wel ergens een meisje van 11 die het wel heel mooi vind
Het zal best, maar ik hoef absoluut niet naar Zuid- Amerikaquote:
Ik denk dat autisten dat constant hebben, dat die altijd alles op kleur, vorm en volgorde moeten hebben anders krijgen ze kortsluiting in het bolletje.quote:Op zondag 19 december 2021 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn brein wordt heel blij van orde en overzicht
Ik ook niet. Eigenlijk staan alleen nog Alaska en Japan op m'n must see lijstje.quote:Op zondag 19 december 2021 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal best, maar ik hoef absoluut niet naar Zuid- Amerika
quote:Op zondag 19 december 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat autisten dat constant hebben, dat die altijd alles op kleur, vorm en volgorde moeten hebben anders krijgen ze kortsluiting in het bolletje.
Weekendje shoppen, polopaarden aaien en steaks eten in Buenos Aires ook niet?quote:Op zondag 19 december 2021 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal best, maar ik hoef absoluut niet naar Zuid- Amerika
Neequote:
Harpers Bazaar agreesquote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Willemijn Hoebert (of zo) heeft altijd van die rare pakken aan
Beetje dezelfde pasvorm al Chili
Zou het dan tochquote:Op zondag 19 december 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat autisten dat constant hebben, dat die altijd alles op kleur, vorm en volgorde moeten hebben anders krijgen ze kortsluiting in het bolletje.
Ikquote:Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie koopt er een oudejaarsstaatslot?
Boksquote:Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eigenlijk staan alleen nog Alaska en Japan op m'n must see lijstje.
Die had ik ook.quote:Op zondag 19 december 2021 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neemaar ik had wel van die glow in the dark sterren op het plafond
quote:Op zondag 19 december 2021 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Harpers Bazaar agrees
https://www.harpersbazaar(...)w-willemijn-hoebert/
Neequote:Op zondag 19 december 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weekendje shoppen, polopaarden aaien en steaks eten in Buenos Aires ook niet?
Alsof ze aardappels, peren en zakjes snoep gejat heeft en die onder haar kleding heeft verstopt.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ze is niet dik of zo, maar het lijkt allemaal een beetje raar door die kleding
Die had ik ookquote:Op zondag 19 december 2021 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neemaar ik had wel van die glow in the dark sterren op het plafond
Gewoon niks bijzonders Gewoon een dagje bleh, heb ik gewoon wel vaker. Komt wel goed. Heb het net al even aangegeven bij de begeleiding...quote:Op zondag 19 december 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er aan de hand @:Bomenverzameling?
?quote:Op zondag 19 december 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er aan de hand @:Bomenverzameling?
Loterij is kloterij.quote:Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Automatischquote:Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hopelijk is het beter na een nachtje slapenquote:Op zondag 19 december 2021 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon niks bijzonders Gewoon een dagje bleh, heb ik gewoon wel vaker. Komt wel goed. Heb het net al even aangegeven bij de begeleiding...
quote:Op zondag 19 december 2021 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon niks bijzonders Gewoon een dagje bleh, heb ik gewoon wel vaker. Komt wel goed. Heb het net al even aangegeven bij de begeleiding...
Heupen heeft ze vooral.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ze is niet dik of zo, maar het lijkt allemaal een beetje raar door die kleding
Leuk om weg te geven als je iets wint maar niet om voor jezelf te gebruiken is bij ons in de familie een beetje de norm en de strekking.quote:Op zondag 19 december 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Loterij is kloterij.
Zoals mijn opa altijd zei.
Komt goedquote:Op zondag 19 december 2021 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik dus ook heen. Kutcorona.quote:Op zondag 19 december 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Meisjes toch, Patagonië is wel duizendmaal mooier en ongerepter dan IJsland of Alaska als je van dat soort landschappen bent.
quote:Op zondag 19 december 2021 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ruik ik hier weer kukident ?quote:Op zondag 19 december 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Meisjes toch, Patagonië is wel duizendmaal mooier en ongerepter dan IJsland of Alaska als je van dat soort landschappen bent.
quote:Op zondag 19 december 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Loterij is kloterij.
Zoals mijn opa altijd zei.
Ik kan het niet aan.quote:
das niks toch?quote:Op zondag 19 december 2021 19:58 schreef Ygritte het volgende:
2020 kwam ik tegen
quote:Op zondag 19 december 2021 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist niet dat de Bee Gees broers waren
Ja sorryquote:
Moest zo hard lachen dat mijn stomazakje vol zit, momentje brb.quote:Op zondag 19 december 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruik ik hier weer kukident ?
Zijn er denk ik wel meer, die dat niet weten. Zullen er niet heel veel zijn, maar ze zijn er wel...quote:
Barry Gibb, Maurice Gibb, Andy Gibb en Robin Gibb, het had natuurlijk ook gewoon toeval kunnen zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hardopquote:Op zondag 19 december 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest zo hard lachen dat mijn stomazakje vol zit, momentje brb.
De broertjes Gibbquote:Op zondag 19 december 2021 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2021 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn er denk ik wel meer, die dat niet weten. Zullen er niet heel veel zijn, maar ze zijn er wel...
quote:Op zondag 19 december 2021 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn er denk ik wel meer, die dat niet weten. Zullen er niet heel veel zijn, maar ze zijn er wel...
quote:Op zondag 19 december 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Barry Gibb, Maurice Gibb, Andy Gibb en Robin Gibb, het had natuurlijk ook gewoon toeval kunnen zijn.
Het is wel voor mijn tijd .. weet niet of dit uitmaaktquote:
Mja, groepjes van ver voor mijn tijd waarvan ik de liedjes vooral oorwurmen vind, boeiend wie de leden zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Barry Gibb, Maurice Gibb, Andy Gibb en Robin Gibb, het had natuurlijk ook gewoon toeval kunnen zijn.
Waarvan Andy natuurlijk nooit officieel lid is geweest. Maar wel met ze op het podium heeft gestaan..quote:Op zondag 19 december 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je zo jong?quote:Op zondag 19 december 2021 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is wel voor mijn tijd .. weet niet of dit uitmaakt
Dat was niet al zelf uit het kastje gelopen?quote:Op zondag 19 december 2021 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
das niks toch?
toen ik een hele tijd terug eea uitzocht kwam ik 99 tegen
Het is ook voor mijn tijd.....quote:Op zondag 19 december 2021 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is wel voor mijn tijd .. weet niet of dit uitmaakt
Ik durf trouwens te wedden dat ik van kerel glazige blikken krijg als ik over de Beegees begin en die is oud.quote:
Piepjongquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik durf trouwens te wedden dat ik van kerel glazige blikken krijg als ik over de Beegees begin en die is oud.
Dat droeg hij zelf toch, vanwege die hoge stem...quote:Op zondag 19 december 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Die oudste Gibb heeft in zijn prime akelig wat vrouwenondergoed extra wasbeurten laten ondergaan.
Was dat niet degene die eruit zag alsof hij al bijna dood was?quote:Op zondag 19 december 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Die oudste Gibb heeft in zijn prime akelig wat vrouwenondergoed extra wasbeurten laten ondergaan.
Ik ken het nietquote:Op zondag 19 december 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dit is volgens mij een van hun laatste hits, uit 1997
En volgens wikipedia begonnen ze in 1958, kejjenagaan hoe oud de eigenaresses van dat ondergoed nu zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
40+ nu, da's oud.quote:
Bloei van zn leven, dit datquote:
Dat was dan vast geen monsterhit, het zegt me echt niks.quote:Op zondag 19 december 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dit is volgens mij een van hun laatste hits, uit 1997
De zon? Wat is dat ?quote:Op zondag 19 december 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Vind ik altijd zo dom, simpel en jeukend als mensen zeggen, "ja dat is voor mijn tijd dus dat ken ik niet" alsof je voor die tijd niets kunt en mag teruglezen, kijken of luisteren.
De zon is er ook al heel wat langer hoor
Er zaten twee erg lelijke onooglijke mannetjes bij maar dat waren die Maurice en Robin volgens mij.quote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was dat niet degene die eruit zag alsof hij al bijna dood was?
Wattenschijfje zou mee kunnen whiepenquote:Op zondag 19 december 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zing dit lekker mee in de douche. Beetje hoog piepstemmetje opzetten
Jaquote:Op zondag 19 december 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zon? Wat is dat ?DAS VOOR MIJN TIJD HOOR
Volgens die theorie weet men dus ook niet wie Mata Hari, Gerrit Rietveld, Rosalie Bakker, Lodewijk XIV, Adolf Hitler, Napoleon, Nicolae Ceausescu und so weiter wa.s..quote:Op zondag 19 december 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Vind ik altijd zo dom, simpel en jeukend als mensen zeggen, "ja dat is voor mijn tijd dus dat ken ik niet" alsof je voor die tijd niets kunt en mag teruglezen, kijken of luisteren.
Rosalie Bakker ken ik ook niet.quote:Op zondag 19 december 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens die theorie weet men dus ook niet wie Mata Hari, Gerrit Rietveld, Rosalie Bakker, Lodewijk XIV, Adolf Hitler, Napoleon, Nicolae Ceausescu und so weiter wa.s..
Onze voorvaderen zijn verantwoordelijk voor het uitsterven van de deaudeauquote:Op zondag 19 december 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Als je nou zegt "Mammoetvlees, wittik veul hoe deh da smakt" dan klopt het nog een beetje want die hebben ze vroeger allemaal al opgevreten
Ik ook nietquote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rosalie Bakker ken ik ook niet.
Nah, "van voor mijn tijd" houdt vooral in dat ik het veel minder door m'n strot gedouwd heb gekregen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Zal wel naar olifant smaken ... of naar kipquote:Op zondag 19 december 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Als je nou zegt "Mammoetvlees, wittik veul hoe deh da smakt" dan klopt het nog een beetje want die hebben ze vroeger allemaal al opgevreten
Ja dat was een beetje de waggelende McDonalds van die tijd voor Hollandse zeelui.quote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onze voorvaderen zijn verantwoordelijk voor het uitsterven van de deaudeau
Gewoon altijd kip.quote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal wel naar olifant smaken ... of naar kip
Zo'n onbestemde broccoli-gehakt geur en smaak denk ikquote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal wel naar olifant smaken ... of naar kip
Zeker weten.quote:Op zondag 19 december 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is ook een kwestie van interessei guess
4Ever B-Gquote:Op zondag 19 december 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n onbestemde broccoli-gehakt geur en smaak denk ik
Ik vond het toen al een lekker nummerquote:Op zondag 19 december 2021 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dan vast geen monsterhit, het zegt me echt niks.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje zou mee kunnen whiepen
Nietquote:Op zondag 19 december 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het toen al een lekker nummer
Ja natuurlijk, ik vind wel honderdduizenden dingen boeiend en interessant, daarom zit iedereen altijd naast me of op schoot tijdens kringverjaardagen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is ook een kwestie van interessei guess
klopt, die neemt af en toe het heft in handenquote:Op zondag 19 december 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is je bovenste negerhelft die nu tot je spreekt
Sommige mensen vinden niets boeiend. Dat is ook weer bijzonder om in een heel kleine wereld te mogen leven.quote:Op zondag 19 december 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik vind wel honderdduizenden dingen boeiend en interessant, daarom zit iedereen altijd naast me of op schoot tijdens kringverjaardagen.
kruiden loopt niet wegquote:Op zondag 19 december 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was niet al zelf uit het kastje gelopen?
Die kunnen dan waarschijnlijk weer elk model Mercedes vanaf 1945 tot nu opdreunen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden niets boeiend. Dat is ook weer bijzonder om in een heel kleine wereld te mogen leven.
niks is onmogelijk hoor..quote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, "van voor mijn tijd" houdt vooral in dat ik het veel minder door m'n strot gedouwd heb gekregen.
Ik had bijvoorbeeld prima zonder het oeuvre van Ali B. in m'n hoofd gekund, maar tsja. Dat stond toen ik op de middelbare zat in de hitlijsten, dus vermijden was onmogelijk.
4 in dat lijstje heb ik iig van gehoordquote:Op zondag 19 december 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens die theorie weet men dus ook niet wie Mata Hari, Gerrit Rietveld, Rosalie Bakker, Lodewijk XIV, Adolf Hitler, Napoleon, Nicolae Ceausescu und so weiter wa.s..
Nooit radio aan nee?quote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
niks is onmogelijk hoor..
ik heb ook geen idee wat ”hip” was in mijn tijd
Ik vind ook heel veel dingen interessantquote:Op zondag 19 december 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik vind wel honderdduizenden dingen boeiend en interessant, daarom zit iedereen altijd naast me of op schoot tijdens kringverjaardagen.
Ja jij hebt dat ook jaquote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ook heel veel dingen interessant
Maar ik heb liever geen mensen op schoot
Ik ook hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, ik ben erin getrapt en ging Rosalie Bakker googlen.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ook heel veel dingen interessant
Maar ik heb liever geen mensen op schoot
je kan het op YT opzetten hequote:Op zondag 19 december 2021 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit nu wel al de hele tijd met TRAGEDY in m'n hoofd en ik weet alleen het refreintje.
Ik wil het überhaupt niet in m'n hoofd.quote:
#oorwurmmmmmquote:Op zondag 19 december 2021 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit nu wel al de hele tijd met TRAGEDY in m'n hoofd en ik weet alleen het refreintje.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil het überhaupt niet in m'n hoofd.
Op veilige afstandquote:
Vooral daarbuiten blijven en anders van te voren bellenquote:
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 19 december 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral daarbuiten blijven en anders van te voren bellen
zelden en dan meestal weinig muziekquote:
Haha, ik kijk wel altijd evenquote:Op zondag 19 december 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso![]()
Ik kijk niet eens op mijn schermpje als de bel gaat en ik niemand verwacht
Beetje zoquote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ik kijk wel altijd even
quote:Op zondag 19 december 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om vervolgens niet open te doen
Ik laat altijd mr. 4E open doen, omdat dat mens op kantoortijden langskomtquote:Op zondag 19 december 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zotegen schoonloe doen?
Dit heeft een collega van mij ook opstaan. Ook wel eens op een feestje in Groningen geweest waar dit ongeveer de muziek was die door de speakers ging samen met wat DnB.quote:Op zondag 19 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga voor:
Meteen een voorbeeldje van industrial voor @:datismijnmening en @:uitstraling
Ik was in Hongarije ook blij dat mijn schoonloe niet in de buurt woonde. Die had de deur platgelopenquote:Op zondag 19 december 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat altijd mr. 4E open doen, omdat dat mens op kantoortijden langskomt
Vreselijk, snappen dat soort mensen niet dat niemand daarop zit te wachten ?quote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was in Hongarije ook blij dat mijn schoonloe niet in de buurt woonde. Die had de deur platgelopen
Als ik de deur open laat begint mijn buurtokkie hier een crackhousequote:Op zondag 19 december 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
In mijn ouderlijk huis stond altijd de achterdeur open, in ieder geval nooit op slot, zelfs niet tijdens vakanties, soms stond de voordeur zelfs open, dat was echt een zoete inval en er was ook altijd wel bezoek, de hele dag door.
Dat kun je jezelf niet meer voorstellen toch in deze tijden van angst, extravertisme en wantrouwen?
Ik ben ook wel eens naar feestjes in Groningen geweest, komt dichtbij zo.quote:Op zondag 19 december 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit heeft een collega van mij ook opstaan. Ook wel eens op een feestje in Groningen geweest waar dit ongeveer de muziek was die door de speakers ging samen met wat DnB.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens naar feestjes in Groningen geweest, komt dichtbij zo.
Ander wereldje daar ook wel.quote:Op zondag 19 december 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik de deur open laat begint mijn buurtokkie hier een crackhouse
Dat klinkt als de hel.quote:Op zondag 19 december 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
In mijn ouderlijk huis stond altijd de achterdeur open, in ieder geval nooit op slot, zelfs niet tijdens vakanties, soms stond de voordeur zelfs open, dat was echt een zoete inval en er was ook altijd wel bezoek, de hele dag door.
Dat kun je jezelf niet meer voorstellen toch in deze tijden van angst, extravertisme en wantrouwen?
Even los van die laatste zin, zou ik niet op een zoete inval zitten te wachtenquote:Op zondag 19 december 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan het geloof ik geen alter-ego meer noemen nu.quote:Op zondag 19 december 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Mijn goth alter-ego was dat wel.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik de deur open laat begint mijn buurtokkie hier een crackhouse
Ja dit ...quote:Op zondag 19 december 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als de hel.
Niet omdat ik perse zo wantrouwend ben, maar ieuw, continu mensen.
Ja dat ging vanzelf en nu nog eigenlijk, als ik mijn zusje en haar vriend na ga bijvoorbeeld, die hebben het liefst dat je zomaar aan komt waaien, die vinden dingen afspreken zo saai, burgerlijk en voorspelbaar en meer iets voor rare mensen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even los van die laatste zin, zou ik niet op een zoete inval zitten te wachten
Je wil toch ook verder en dingen voor jezelf doen i.p.v. zorgen voor anderen ?
Bij het concert van Marilyn Manson waar ik paar jaar geleden was liepen ook genoeg mensen rond waarvan het geen fase was.quote:Op zondag 19 december 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan het geloof ik geen alter-ego meer noemen nu.![]()
It's not a phase mom
Ja joh, op die festivals waar ik graag heen ga, lopen ook 60-plussers rond.quote:Op zondag 19 december 2021 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij het concert van Marilyn Manson waar ik paar jaar geleden was liepen ook genoeg mensen rond waarvan het geen fase was.
Het zijn teringmongolenquote:Op zondag 19 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, deze mensen komen daar tenminste duidelijk voor op, de vrijheid van meningsuiting is het toppunt van beschaving.
[ afbeelding ]
Ja van mij mag dat volk ook de verbrandingsoven in maar dan noemen mensen je weer een eenzelfde naarling als die mensen zelf.quote:Op zondag 19 december 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
alsof ze uit een familie komen waar al generaties lang broer en zus samen kinderen krijgen
zijn zeker ook fvd stemmersquote:Op zondag 19 december 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van mij mag dat volk ook de verbrandingsoven in maar dan noemen mensen je weer een eenzelfde naarling als die mensen zelf.
Dat is in onze familie ook. Afspreken vinden we Westers ofzoquote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat ging vanzelf en nu nog eigenlijk, als ik mijn zusje en haar vriend na ga bijvoorbeeld, die hebben het liefst dat je zomaar aan komt waaien, die vinden dingen afspreken zo saai, burgerlijk en voorspelbaar en meer iets voor rare mensen.
quote:Op zondag 19 december 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan kan je salpicon niet weglopen
"Chinees" is niet eens een taalquote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend 9 talen waaronder Chinees.
Boers, Achterhoeks, Twents, Plat, Onverstaanbaar, Agrarisch, Pummelig en Ongemanierd?quote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Etenquote:Op zondag 19 december 2021 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
"Chinees" is niet eens een taal![]()
Twentsquote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
is je verteld dat je vienetta moet halen of verzin je die zelf?quote:Op zondag 19 december 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga met kerst naar m'n ouders. We gaan allemaal een eigen gang koken.
Ik doe het toetje en haal Vienetta.
Wat heeft iedereen toch een vertrouwen in me.
Dat stelde ik voor de lol voor en dat was een goed idee.quote:Op zondag 19 december 2021 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
is je verteld dat je vienetta moet halen of verzin je die zelf?
quote:Op zondag 19 december 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat stelde ik voor de lol voor en dat was een goed idee.
quote:Op zondag 19 december 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boers, Achterhoeks, Twents, Plat, Onverstaanbaar, Agrarisch, Pummelig en Ongemanierd?
quote:Op zondag 19 december 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twents
Achterhoeks
Overijssels
Oost-Nederlands
Boers
Bijna-Duits
Nederlands
Imitatie-Vlaams
Engels
?
Wel een echt kersttoetje.quote:Op zondag 19 december 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga met kerst naar m'n ouders. We gaan allemaal een eigen gang koken.
Ik doe het toetje en haal Vienetta.
Wat heeft iedereen toch een vertrouwen in me.
quote:Op zondag 19 december 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boers, Achterhoeks, Twents, Plat, Onverstaanbaar, Agrarisch, Pummelig en Ongemanierd?
Zeker uitverkocht als ik het ga halen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel een echt kersttoetje.Krijg ik ieder jaar bij mijn vader.
Wa woj?quote:Op zondag 19 december 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twents
Achterhoeks
Overijssels
Oost-Nederlands
Boers
Bijna-Duits
Nederlands
Imitatie-Vlaams
Engels
?
Morgen zijn de winkels nog niet leeg denk ik.quote:Op zondag 19 december 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker uitverkocht als ik het ga halen.
Vast nog 1 smaak over.quote:Op zondag 19 december 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een pak gele vla halen en daar een paar eetlepels vleesjus en wat etensresten doorheen mengenquote:Op zondag 19 december 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heeeeeeee oliebolllllllllllllllllquote:Op zondag 19 december 2021 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel een echt kersttoetje.Krijg ik ieder jaar bij mijn vader.
quote:Op zondag 19 december 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heeeeeeee oliebolllllllllllllllll
oliebollenchocoladetaartquote:Op zondag 19 december 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
O ik ga ook een taart bakken voor erna. Wat zal ik eens maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |