SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 december 2021 19:45 schreef Ygritte het volgende:
Flirty en cheeky kennelijk![]()
Ik heb ook een matronly, maar dan wel in leer
Wat is Prudisih ?quote:Op zondag 19 december 2021 19:45 schreef Ygritte het volgende:
Zo heb ik eens kaneel in de ragout voor kippenpasteitjes gedaan, denkende dat het nootmuskaat wasquote:Op zondag 19 december 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit over de appelmoes gedaan, denkende dat het kaneel was. Sindsdien verdraag ik de smaak slecht
quote:Op zondag 19 december 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo heb ik eens kaneel in de ragout voor kippenpasteitjes gedaan, denkende dat het nootmuskaat was
Het was geen geslaagde smaakquote:Op zondag 19 december 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En hoe pakte dat uit? Kaneel past op zich wel bij hartige dingen. Zit ook in garam masala
komijnzaad aubquote:Op zondag 19 december 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best een leuk beroep;
Paprika Edelsüss; zoek niet verder als je het beste scharlakenrood uit Hongarije je keuken in wil lokken, edel en zoet als een jonkvrouw uit het bassin der Karpaten, proef goulash zoals het bedoeld is, als een prachtige vrouw die even verliefd omhoog kijkt om naar adem te happen.
quote:
Ik bij geen eenquote:Op zondag 19 december 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ik bij allemaal wel passen
Mijn neefje was vroeger niet naar bed te krijgen, moest altijd een stuk kaas, zijn knuffel en een glas melk mee anders vertikte hij het om te slapen, gaf ik hem een keer komijnekaas in het donker, zelden een mini homo sapiens zo horen gillen "Die kaas is bedorven waaaaaaaah" Ik zeg nee joh dat is gewoon komijnekaas, "Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah konijnenkaas"quote:
Kijk, iemand die wel eens wat weetquote:Op zondag 19 december 2021 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongarije ligt in het Karpatenbekken. Of Carpathian Basin
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 19 december 2021 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil echt nooit meer uit bed komen
heb jij ook zo'n schuilkelder onder je huis?quote:Op zondag 19 december 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, vandaag een dagje niks gedaan
incl blauw haar?quote:Op zondag 19 december 2021 19:58 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb dus vandaag 5 keukenlades en 2 keukenkasten uitgezocht.
Wat 'n ellende was dat![]()
2020 kwam ik tegen
Niet heel veel, typische zondagquote:
Ja, een Luftschutzraum met zo'n enorm dikke zware deur.quote:Op zondag 19 december 2021 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
v
[..]
heb jij ook zo'n schuilkelder onder je huis?
Ik vind dat juist rustgevend om te doen ook al ben ik er in mijn geval 9 dagen mee bezig.quote:Op zondag 19 december 2021 19:58 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb dus vandaag 5 keukenlades en 2 keukenkasten uitgezocht.
Wat 'n ellende was dat![]()
2020 kwam ik tegen
Ik spaar ze allemaal volgens mijquote:Op zondag 19 december 2021 19:45 schreef Ygritte het volgende:
interestingquote:Op zondag 19 december 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, een Luftschutzraum met zo'n enorm dikke zware deur.
[ afbeelding ]
Whore ook?quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik spaar ze allemaal volgens mij
Ja, mijn bed ook welquote:Op zondag 19 december 2021 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet heel veel, typische zondag
Maar mijn bed is gewoon heerlijk
Alleen vanwege dat woord wil ik er nu ook eentje.quote:Op zondag 19 december 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, een Luftschutzraum met zo'n enorm dikke zware deur.
[ afbeelding ]
Ik ben daarna altijd wel een heel gelukkig mens.quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat juist rustgevend om te doen ook al ben ik er in mijn geval 9 dagen mee bezig.
Ik heb er ook meer dan ik eigenlijk wil toegevenquote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik spaar ze allemaal volgens mij
Nee, de nieuwere huizen niet allemaal meer. Sinds 2012 is het voor huizen niet meer verplicht.quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
interesting
maar hebben serieus alle huizen dat in Zwitserland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |