Hier ook :pquote:Op zondag 19 december 2021 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Wij gaan komende week Witcher-week houden
Op zulke momenten ben ik dan weer een beetje jaloers op dames waarbij de boel groot genoeg is om überhaupt een beetje te kunnen drijvenquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naakt zwemmen is sowieso awesome wbt boobies. Dat voelt heel tof
Ja, we dachten vooral in het geval van de komst van een taxateur. (Nog niet gepland, maar als we deze hut willen verkopen moet dat wel gebeuren). De wc was ook een kwestie van vochtkringen in het plafond/op de plek waar ooit de stortbak heeft gezeten. Dus of gewoon eerst behandelen en daarna weer witten...of... dan maar gelijk een lekker kleurtje overal overheenquote:Op zondag 19 december 2021 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, zo heb ik een slaapkamer vol afgeknaagde plintengeverfd valt het idd wat minder op
![]()
Wij gaan komende week Witcher-week houden
Game is tofquote:Op zondag 19 december 2021 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ook :p
De dames spelen ook beiden de game, dat geeft het nog weer een dimensie.
Ik vind dat al top als ik (zelden) in bad ga. Dan drijven ze heel koddig en kunnen ze ook echt wobbelenquote:Op zondag 19 december 2021 22:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Op zulke momenten ben ik dan weer een beetje jaloers op dames waarbij de boel groot genoeg is om überhaupt een beetje te kunnen drijven
Ik voel me nu net een beetje een vent die als 'ie één dag van geslacht zou mogen veranderen, de hele dag met z'n ('haar') borsten zou gaan spelen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat al top als ik (zelden) in bad ga. Dan drijven ze heel koddig en kunnen ze ook echt wobbelen
quote:Op zondag 19 december 2021 22:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een beetje een vent die als 'ie één dag van geslacht zou mogen veranderen, de hele dag met z'n ('haar') borsten zou gaan spelen.
Ik zou dus denk ik de hele dag in bad zitten, als ik voor één dag wobbelaars kon hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Er zijn vast penis hebbende users hier die je uit de brand kunnen helpen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Zou een penis in het water ook bobbelen en awesome voelen? De grote vragen des levens
Wobbelen iig wel jaquote:Op zondag 19 december 2021 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Zou een penis in het water ook bobbelen en awesome voelen? De grote vragen des levens
Zijn nogal wat factoren daarop van invloed.quote:Op zondag 19 december 2021 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Zoveel vragen..... hebben de factoren invloed op het wobbelen, of op het gevoel van awesomeness ?quote:Op zondag 19 december 2021 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn nogal wat factoren daarop van invloed.
- Voor de hand liggend: de watertemperatuur
- Dan de anatomie: is de betreffende heer voorzien van een grower of en shower
- En het gezelschap: is er sprake van toegenomen doorbloeding of is het onderwerp van discussie in totale rust
Jezelf? Wat is daar nou aan?quote:Op zondag 19 december 2021 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van ‘we schamen ons nergens voor en hebben het zwembad voor ons alleen’ deden we laatst een wedstrijd ‘jezelf knock-out slaan met je boob(s)’ Ik was kansloos![]()
En @minilot?quote:Op zondag 19 december 2021 22:17 schreef fietsie het volgende:
Over wobbelaars gesproken, waar is @:DancingPhoebe ineens gebleven?
Vreselijk lijkt mij dat. Hopelijk test ze negatiefquote:Op maandag 20 december 2021 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhG keeg gister een appje dat ze donderdag in huis was bij iemand die vervolgens positief getest was. Niet al te veel in een kamer geweest, maar toch...... vandaag maar weer een ritje naar de teststraat voor haar
Ik begin er echt wel een beetje klaar mee te zijn nu
Het virussss is niet klaar met onsssquote:Op maandag 20 december 2021 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhG keeg gister een appje dat ze donderdag in huis was bij iemand die vervolgens positief getest was. Niet al te veel in een kamer geweest, maar toch...... vandaag maar weer een ritje naar de teststraat voor haar
Ik begin er echt wel een beetje klaar mee te zijn nu
Mijn treintje was praktisch leegquote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef Blues het volgende:
Na een week weer naar het werk.
Zal wel stil zijn onderweg
Valt best tegenquote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef Blues het volgende:
Na een week weer naar het werk.
Zal wel stil zijn onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |