Mooi man. Veel plezier er van!quote:Op zondag 19 december 2021 22:38 schreef D. het volgende:
Knoop doorgehakt, wake-up light gekocht
@:sodeknetters
quote:
Morguh herenquote:
Wat is een wake up lightquote:Op maandag 20 december 2021 06:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi man. Veel plezier er van!
Heb ik geen wake up light voor nodigquote:
Een of andere stroboscoop die steeds sneller gaat als je er niet rap genoeg uitkomt stel ik me hier bij voorquote:Op maandag 20 december 2021 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik geen wake up light voor nodig
MOoi, die poten lijken wel rietjesquote:Op maandag 20 december 2021 06:43 schreef pullup het volgende:
Het is geen spin Oma maar een beetje griezelig is ie wel, gelukkig zit hij in Singapore
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die is mooi!quote:Op maandag 20 december 2021 06:43 schreef pullup het volgende:
Het is geen spin Oma maar een beetje griezelig is ie wel, gelukkig zit hij in Singapore
Als dat een wake up light is, dan ben ik ook wel benieuwd naar de wake up heavy.quote:Op maandag 20 december 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere stroboscoop die steeds sneller gaat als je er niet rap genoeg uitkomt stel ik me hier bij voor
Zelfde maar dan met hamersquote:Op maandag 20 december 2021 06:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als dat een wake up light is, dan ben ik ook wel benieuwd naar de wake up heavy.
Ik heb er eigenlijk geen idee bij wat die lampen doenquote:Op maandag 20 december 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere stroboscoop die steeds sneller gaat als je er niet rap genoeg uitkomt stel ik me hier bij voor
Een wekker die een half uur voor de ingestelde wektijd licht gaat geven. En die lichtsterkte wordt in dat half uur langzaam opgevoerd. Is echt relaxed wakker worden.quote:
Ok dat is wat subtieler dan hamersquote:Op maandag 20 december 2021 07:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een wekker die een half uur voor de ingestelde wektijd licht gaat geven. En die lichtsterkte wordt in dat half uur langzaam opgevoerd. Is echt relaxed wakker worden.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 20 december 2021 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dat is wat subtieler dan hamers
Lied, dat je aan me denkt.quote:Op maandag 20 december 2021 06:43 schreef pullup het volgende:
maar niet als je met compleet verschillende wektijden zit in 1 slaapkamer, jaren terug ook geprobeerd maar mevr Koen werd er ook wakker van.quote:Op maandag 20 december 2021 07:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een wekker die een half uur voor de ingestelde wektijd licht gaat geven. En die lichtsterkte wordt in dat half uur langzaam opgevoerd. Is echt relaxed wakker worden.
TV is de laatste tijd helemaal bagger, vooral in het weekendquote:Op maandag 20 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
Weer veel bagger kerst films op de tv. Geen probleem als ze in dezelfde soort frequentie op die tijden ook betere films zouden uitzenden
Ja, echt slecht.quote:Op maandag 20 december 2021 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TV is de laatste tijd helemaal bagger, vooral in het weekend
Echt niets he, allemaal van die spelletjes en praat programma'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |