Wat is een wake up lightquote:Op maandag 20 december 2021 06:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi man. Veel plezier er van!
Heb ik geen wake up light voor nodigquote:
Een of andere stroboscoop die steeds sneller gaat als je er niet rap genoeg uitkomt stel ik me hier bij voorquote:Op maandag 20 december 2021 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik geen wake up light voor nodig
MOoi, die poten lijken wel rietjesquote:Op maandag 20 december 2021 06:43 schreef pullup het volgende:
Het is geen spin Oma maar een beetje griezelig is ie wel, gelukkig zit hij in Singapore
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die is mooi!quote:Op maandag 20 december 2021 06:43 schreef pullup het volgende:
Het is geen spin Oma maar een beetje griezelig is ie wel, gelukkig zit hij in Singapore
Als dat een wake up light is, dan ben ik ook wel benieuwd naar de wake up heavy.quote:Op maandag 20 december 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere stroboscoop die steeds sneller gaat als je er niet rap genoeg uitkomt stel ik me hier bij voor
Zelfde maar dan met hamersquote:Op maandag 20 december 2021 06:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als dat een wake up light is, dan ben ik ook wel benieuwd naar de wake up heavy.
Ik heb er eigenlijk geen idee bij wat die lampen doenquote:Op maandag 20 december 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere stroboscoop die steeds sneller gaat als je er niet rap genoeg uitkomt stel ik me hier bij voor
Een wekker die een half uur voor de ingestelde wektijd licht gaat geven. En die lichtsterkte wordt in dat half uur langzaam opgevoerd. Is echt relaxed wakker worden.quote:
Ok dat is wat subtieler dan hamersquote:Op maandag 20 december 2021 07:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een wekker die een half uur voor de ingestelde wektijd licht gaat geven. En die lichtsterkte wordt in dat half uur langzaam opgevoerd. Is echt relaxed wakker worden.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 20 december 2021 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dat is wat subtieler dan hamers
Lied, dat je aan me denkt.quote:Op maandag 20 december 2021 06:43 schreef pullup het volgende:
maar niet als je met compleet verschillende wektijden zit in 1 slaapkamer, jaren terug ook geprobeerd maar mevr Koen werd er ook wakker van.quote:Op maandag 20 december 2021 07:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een wekker die een half uur voor de ingestelde wektijd licht gaat geven. En die lichtsterkte wordt in dat half uur langzaam opgevoerd. Is echt relaxed wakker worden.
TV is de laatste tijd helemaal bagger, vooral in het weekendquote:Op maandag 20 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
Weer veel bagger kerst films op de tv. Geen probleem als ze in dezelfde soort frequentie op die tijden ook betere films zouden uitzenden
Ja, echt slecht.quote:Op maandag 20 december 2021 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TV is de laatste tijd helemaal bagger, vooral in het weekend
Echt niets he, allemaal van die spelletjes en praat programma'squote:
Ik ben voor een model gegaan wat als beste uit een test kwam, met alle opties. Ben zeer benieuwdquote:Op maandag 20 december 2021 06:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi man. Veel plezier er van!
Lekker, nu kan het nog helemaal niet? of wel?quote:Op maandag 20 december 2021 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
Om 11.30 een gesprekje op kantoor over thuiswerken
Wil je dat?quote:Op maandag 20 december 2021 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
Om 11.30 een gesprekje op kantoor over thuiswerken
quote:Op maandag 20 december 2021 10:21 schreef Speciale het volgende:
[..]
Lekker, nu kan het nog helemaal niet? of wel?
Ja, ik zou dat zeker even tijdelijk wat meer willen doen. Vooral als ik bij uitslagen ben ingedeeld (dat ik op 3 knopjes moet drukken de hele dag lang), want dan heeft het geen meerwaarde om op kantoor te zijn en dan kan ik tussendoor af en toe even wat andere dingen doen.quote:
Sterkte! Moet je vandaag veel doen?quote:Op maandag 20 december 2021 10:20 schreef Speciale het volgende:
Wat ben ik moe jongens.. niet normaal.. echt maar 1-2 uur geslapen vannacht..
Succes dan maarquote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zou dat zeker even tijdelijk wat meer willen doen. Vooral als ik bij uitslagen ben ingedeeld (dat ik op 3 knopjes moet drukken de hele dag lang), want dan heeft het geen meerwaarde om op kantoor te zijn en dan kan ik tussendoor af en toe even wat andere dingen doen.
Als ik op bron- en contactonderzoek sta, ben ik wel liever op kantoor. Het is wel fijn om af en toe cases te bespreken met collega's of even te overleggen.
Altijdquote:
Nee, heb alles al af.. maar kan geen vrij nemen ivm niemand anders op kantoor..quote:Op maandag 20 december 2021 10:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte! Moet je vandaag veel doen?
Hier zit ik ook wat te knikkebollen achter mijn bureau. Mijn slaappilletjes helpen goed, maar mijn lichaam moet nog wel even wennen.
Oh da's extra balen....daar wordt je alleen maar vermoeider van. Ik heb het liever druk, dan gaat de tijd ook snellerquote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee, heb alles al af.. maar kan geen vrij nemen ivm niemand anders op kantoor..
Ja ik ook om eerlijk te zijn.. met dit niks doen is het ook nog eens zo: dan komt er een mail binnen en kan ik eindelijk iets doen, dan heb ik er geen zin meer inquote:Op maandag 20 december 2021 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh da's extra balen....daar wordt je alleen maar vermoeider van. Ik heb het liever druk, dan gaat de tijd ook sneller
quote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef Aoibhin het volgende:
Sinds ik die pillen slik, heb ik wel elke nacht heel aparte dromen waar van alles in gebeurt. Dat is wel geinig.
Vannacht droomde ik dat ik met mijn moeder op vakantie met in een huurauto. Bij aankomst bleek dat ik een prinses was geworden en er werd in een of ander kasteel een bal voor mij gehouden. Eenmaal daar kreeg ik sjans en sneakten we naar buiten, waar die kerel me naar een leuke plek zou brengen. We liepen een tijdje door een bosachtig gebied en toen kwamen we een andere man tegen waar ik ook sjans mee kreeg. Hij stond erop dat hij me mee uit eten zou nemen in een bepaald restaurant waar ze lekkere garnalenkroketten hadden. We hadden geen vervoer om daar te komen, buiten de huurauto van mijn moeder. Toen heeft die man maar gewoon de huurauto gepikt en reden we daarheen.
In het restaurant kregen we gepofte aardappels met een garnalensaus er overheen. Mijn date was nogal pissig, want hij had die kroketten besteld en we kregen iets anders. Toen bleek dat de serveerster de ex was van mijn date, en hij stelde mij voor als zijn nieuwe vriendin (wat ik nogal awkward vond, want het was de eerste date nog maar). Zij helemaal flippen en ruzie maken, want zij vond het niet zo leuk. Toen pakte zij een mes om hem neer te steken; ik wist het mes af te pakken maar in die move sneed ik zowel haar als mezelf heel diep en gutste het bloed eruit. For some reason kwam er toen een collega van mij aan die met een vingerknip ervoor zorgde dat het bloeden stopte. Ik en de ex van mijn date vielen elkaar in de armen van opluchting dat we het overleefd hadden.
Toen werd ik wakker.
hahaha! Zo dan, goeie tijden is er niets bij!quote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef Aoibhin het volgende:
Sinds ik die pillen slik, heb ik wel elke nacht heel aparte dromen waar van alles in gebeurt. Dat is wel geinig.
Vannacht droomde ik dat ik met mijn moeder op vakantie met in een huurauto. Bij aankomst bleek dat ik een prinses was geworden en er werd in een of ander kasteel een bal voor mij gehouden. Eenmaal daar kreeg ik sjans en sneakten we naar buiten, waar die kerel me naar een leuke plek zou brengen. We liepen een tijdje door een bosachtig gebied en toen kwamen we een andere man tegen waar ik ook sjans mee kreeg. Hij stond erop dat hij me mee uit eten zou nemen in een bepaald restaurant waar ze lekkere garnalenkroketten hadden. We hadden geen vervoer om daar te komen, buiten de huurauto van mijn moeder. Toen heeft die man maar gewoon de huurauto gepikt en reden we daarheen.
In het restaurant kregen we gepofte aardappels met een garnalensaus er overheen. Mijn date was nogal pissig, want hij had die kroketten besteld en we kregen iets anders. Toen bleek dat de serveerster de ex was van mijn date, en hij stelde mij voor als zijn nieuwe vriendin (wat ik nogal awkward vond, want het was de eerste date nog maar). Zij helemaal flippen en ruzie maken, want zij vond het niet zo leuk. Toen pakte zij een mes om hem neer te steken; ik wist het mes af te pakken maar in die move sneed ik zowel haar als mezelf heel diep en gutste het bloed eruit. For some reason kwam er toen een collega van mij aan die met een vingerknip ervoor zorgde dat het bloeden stopte. Ik en de ex van mijn date vielen elkaar in de armen van opluchting dat we het overleefd hadden.
Toen werd ik wakker.
Ah balen. Maar dan kun je wel ongestoord Fok!en zonder vrees dat iemand je op de vingers tikt dat je andere dingen doet dan werkquote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee, heb alles al af.. maar kan geen vrij nemen ivm niemand anders op kantoor..
Dit kan inderdaad welquote:Op maandag 20 december 2021 10:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah balen. Maar dan kun je wel ongestoord Fok!en zonder vrees dat iemand je op de vingers tikt dat je andere dingen doet dan werk
Kijk das de juiste FoK mentaliteitquote:Op maandag 20 december 2021 10:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah balen. Maar dan kun je wel ongestoord Fok!en zonder vrees dat iemand je op de vingers tikt dat je andere dingen doet dan werk
Alt-tabquote:Op maandag 20 december 2021 10:56 schreef Speciale het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad welZo nu en dan loopt er alleen iemand langs, dus even wegklikken dan
Haha, je zou het bijna denkenquote:Op maandag 20 december 2021 10:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Je weet zeker, dat het slaapmedicatie is en niet ander listig spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |