Hij is wel verdacht vroeg daarmee gestoptquote:
Je laat je tegenhouden?quote:
Bij mij ookquote:Op maandag 20 december 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ritme is wat verschoven zeg maar
Lekker toch, polonaise in de supermarkt!quote:Op maandag 20 december 2021 00:19 schreef chufi het volgende:
Kan gebeuren in deze tijden toch ... Hoop wel op tijd wakker te worden om me in de drukke essentiele winkel te gaan begeven ..
Ja kan toch lekker over de grens shoppenquote:Op maandag 20 december 2021 00:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lekker toch, polonaise in de supermarkt!
Terugschoppen danquote:Op maandag 20 december 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ritme is wat verschoven zeg maar
Morgen zal nog meevallen gok ik. Donderdag en vrijdag nietquote:Op maandag 20 december 2021 00:19 schreef chufi het volgende:
Kan gebeuren in deze tijden toch ... Hoop wel op tijd wakker te worden om me in de drukke essentiele winkel te gaan begeven ..
Maar doet je hart al weer normaal ?quote:Op maandag 20 december 2021 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga het wel proberen,
moet wel uitslapen op mijn vrije dag morgen
Ga ik nu wel weer doen jaquote:Op maandag 20 december 2021 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan toch lekker over de grens shoppen
Nou denk ik niet dat iedereen gelijk in het buitenland gaat winkelen, maar ik denk wel dat ze zich er niet van bewust zijn dat 2/3 van Nederland niet heel ver van de grens af ligt.quote:Op maandag 20 december 2021 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nutteloos zo'n lockdown als de buren gewoon open zijn..
En dat men nu met een verplichte lockdown meer tijd heeft en dus bereidt is om wat verder te reizenquote:Op maandag 20 december 2021 00:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou denk ik niet dat iedereen gelijk in het buitenland gaat winkelen, maar ik denk wel dat ze zich er niet van bewust zijn dat 2/3 van Nederland niet heel ver van de grens af ligt.
Ik snap er dan ook helemaal niks van dat ze zoiets niet afstemmen met Duitsland, België en Frankrijk.quote:Op maandag 20 december 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat men nu met een verplichte lockdown meer tijd heeft en dus bereidt is om wat verder te reizen
Ze zijn decommisionair dus dat zegt genoegquote:Op maandag 20 december 2021 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap er dan ook helemaal niks van dat ze zoiets niet afstemmen met Duitsland, België en Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |