Op reis gaan lijkt me geen goed plan.quote:
O gaafquote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef Soury het volgende:
Nichtjes van mij gaan naar Noorwegen met een fucking boot
Zon opzoeken?quote:
Ja maar niet nuquote:Op zondag 19 december 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
O gaaf![]()
Noorwegen moet ik echt eens naartoe
Jammer idd.quote:Op zondag 19 december 2021 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
ja jammer .. rustige Kerst thuis voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nuquote:
Ja de groeten. Je bent niet wijs als je nu reistquote:Op zondag 19 december 2021 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook nu, alleen wel met een hele dikke jas aan op de boot.
Er is geen storm komende dagen toch?quote:Op zondag 19 december 2021 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de groeten. Je bent niet wijs als je nu reist
Koekoekquote:Op zondag 19 december 2021 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is geen storm komende dagen toch?
Het lijkt mij juist geweldig mee te maken nu.quote:
Uh nou laat maarquote:Op zondag 19 december 2021 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist geweldig mee te maken nu.
Ja fijne vakantie @Deisyyquote:
Jij mag thuis blijven hoor. Ik bevries welquote:
quote:
Wij wilden net nog wat erbij kopen via AH bezorgd, maar de suiker is ook finaal uitverkocht ineensquote:Op zondag 19 december 2021 23:26 schreef drakin het volgende:
Ik heb bij PicNic besteld, maar ze kunnen bijna niet meer bezorgen nu.
Iedereen besteld ineens
Hamsterrrrrennnnnnnquote:Op zondag 19 december 2021 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij wilden net nog wat erbij kopen via AH bezorgd, maar de suiker is ook finaal uitverkocht ineens![]()
Jaquote:
Ik heb nog, kopje lenen?quote:Op zondag 19 december 2021 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij wilden net nog wat erbij kopen via AH bezorgd, maar de suiker is ook finaal uitverkocht ineens![]()
Woon je in de buurt van Utrecht?quote:
Maar je kan toch gewoon naar de supermarktquote:Op zondag 19 december 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hoop dat ik met kerst mijn toetje wel kan serveren. Ik had nog wel zo'n leuk idee
Good for youquote:
Jaquote:
Ja die zit dan in dat kopje natuurlijkquote:
Ik heb suiker altijd in een pakquote:Op zondag 19 december 2021 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die zit dan in dat kopje natuurlijk
Gaan we ookquote:Op zondag 19 december 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon naar de supermarkt
Om de hoekquote:
Ik heb het in een bus in de kast, en aangezien de pakken op zijn in de winkel kan ik nog best een kopje missen voor Aoibhinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |