Ik wel ja.quote:Op zondag 19 december 2021 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand begrijp ik
Ja heerlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Okquote:
Als dikke poep, quotes duren ook lang voordat ze er staan.quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Het is heel vervelend voor jou, dat begrijp ik…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Het was weer gezellig GOAquote:
De TR's zijn ook nog niet binnenquote:Op zondag 19 december 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dikke poep, quotes duren ook lang voordat ze er staan.
Ze staan nu allebei wel boven hun niveau te gooien. Beaton gooit ook geen 100 gemiddeld normaal.quote:
Jullie veel plezier !quote:Op zondag 19 december 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dikke poep, quotes duren ook lang voordat ze er staan.
En voor meer ondernemersquote:Op zondag 19 december 2021 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is heel vervelend voor jou, dat begrijp ik…
Jij moet het toch al van online kopers hebbenquote:Op zondag 19 december 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
En voor meer.
Ik moet blij zijn dat mijn winkel mooi gegroeid is afgelopen jaar en dat ik daar al van kan rondkomen
Maar je mag toch online gewoon doorgaan ?quote:Op zondag 19 december 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
En voor meer ondernemers![]()
Ik moet blij zijn dat mijn winkel mooi gegroeid is afgelopen jaar en dat ik daar al van kan rondkomen
Voor een deel, mijn bedrijf bestaat uit meerdere onderdelen dan alleen de webwinkelquote:Op zondag 19 december 2021 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij moet het toch al van online kopers hebben
Grotendeels online lijkt me de groep die er winkelen zeg maarquote:Op zondag 19 december 2021 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor een deel, mijn bedrijf bestaat uit meerdere onderdelen dan alleen de webwinkel
OK dat andere deel was ik ook ff vergetenquote:Op zondag 19 december 2021 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor een deel, mijn bedrijf bestaat uit meerdere onderdelen dan alleen de webwinkel
1 -1quote:Op zondag 19 december 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ze staan nu allebei wel boven hun niveau te gooien. Beaton gooit ook geen 100 gemiddeld normaal.
Dat lijkt denk ik aan de buitenkant zo, ik had gister 6 klanten in de winkel en 3 bestellingen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Grotendeels online lijkt me de groep die er winkelen zeg maar
Maar zoals je het doet is een dikke 10. Je doet het goedquote:Op zondag 19 december 2021 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Geeft niet dat je die vergeet, die noem ik ook nooit op Fokquote:Op zondag 19 december 2021 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat andere deel was ik ook ff vergeten
Dankjewel, dat is hartstikke lief gezegd van jequote:Op zondag 19 december 2021 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar zoals je het doet is een dikke 10. Je doet het goed
Nou ja ik was een klant. En dat was primaquote:Op zondag 19 december 2021 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankjewel, dat is hartstikke lief gezegd van je
quote:Op zondag 19 december 2021 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik was een klant. En dat was prima
Het is fucking donkerquote:Op zondag 19 december 2021 22:38 schreef D. het volgende:
Knoop doorgehakt, wake-up light gekocht
@:sodeknetters
Ja hoor. Het warmste bad van Fok!quote:Op zondag 19 december 2021 22:38 schreef aloa het volgende:
Posten in het topic over darts is ook gezellig
Hier kan allesquote:Op zondag 19 december 2021 22:38 schreef aloa het volgende:
Posten in het topic over darts is ook gezellig
Die Fok humor ookquote:
Ja eigenlijk wel. Het is soms hard maar iedereen is welkom.quote:
Ja ga je weer weg?quote:
Ook een tijdje gehad, maar weet niet meer waarom ik hm niet meer heb... waarschijnlijk was ie stukquote:Op zondag 19 december 2021 22:38 schreef D. het volgende:
Knoop doorgehakt, wake-up light gekocht
@:sodeknetters
Die is leukquote:Op zondag 19 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
Deze is ook al eens naar een Fokker gegaan
[ afbeelding ]
Kopen?quote:
quote:
OKquote:Op zondag 19 december 2021 22:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou je hier eens mee kunnen stoppen?
Lol is er wel vanaf
Weet je het zeker? Je kan nog thuis blijvenquote:
Ik ga er nog een nachtje over slapenquote:Op zondag 19 december 2021 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je kan nog thuis blijven
Opgesloten in een hotel kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |