Dit geeft een erg vertekenend beeld van de werkelijkheidquote:
He zeikmutsquote:
jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet ze nu?quote:Op zondag 19 december 2021 22:05 schreef engine het volgende:
Grappig genoeg heeft Sherrock ook wel iets weg van een muisje
een spitsmuisje wel te verstaanquote:Op zondag 19 december 2021 22:05 schreef engine het volgende:
Grappig genoeg heeft Sherrock ook wel iets weg van een muisje
Annie Schilder wist niet eens waar vis vandaan komtquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 19 december 2021 22:05 schreef aloa het volgende:
Nu he
[..]
Nu heb ik dat liedje in mijn kop.
quote:
Wist Jan wel waar hij de mosterd haalde?quote:Op zondag 19 december 2021 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Annie Schilder wist niet eens waar vis vandaan komt
Als ik jou zie welquote:
Die is toch ook niet meer belangrijk?quote:Op zondag 19 december 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist Jan wel waar hij de mosterd haalde?
Ja darts antiek. Ik hoop heel erg dat Sherrock hier gaat laten zien dat ze hier thuis hoort.quote:Op zondag 19 december 2021 22:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij staat aan![]()
Beaton gaat ook al ff mee
Hou eens op met doe lief.quote:
Van mij mag ze winnenquote:Op zondag 19 december 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja darts antiek. Ik hoop heel erg dat Sherrock hier gaat laten zien dat ze hier thuis hoort.
Het is nog zondagquote:
Even wachtenquote:
oh primaquote:Op zondag 19 december 2021 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marcb zit niet op maandag te wachten.
Ik heb zomaar van de overheid een mega lang weekend gekregen die tenminste tot 14 januari duurtquote:Op zondag 19 december 2021 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marcb zit niet op maandag te wachten.
fok weer of werkquote:
Eerste set 95 gemiddeld. Als ze dat vol kan houden heeft ze een goede kans.quote:
jaquote:
Join the club.quote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zomaar van de overheid een mega lang weekend gekregen die tenminste tot 14 januari duurt
Je hebt het zelf in de hand begrijp ikquote:
Pakt toch de 1e set.quote:Op zondag 19 december 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste set 95 gemiddeld. Als ze dat vol kan houden heeft ze een goede kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |