Vond Malta juist minder. Dat was categorie bonte avond.quote:Op zondag 19 december 2021 19:39 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Ik vind Nederland terecht laatste geworden. Liedje viel totaal niet op.
Ja liedje en staging waren allebei helaas totaal vergeetbaar.quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef molloot200 het volgende:
Naawh die comments onder de laatste post op Instagram van Junior Songfestival (de Nederlandse pagina dus). Allemaal Nederlanders die verontwaardigd zijn over de vote en het niet snappenOostblokargument komt of course weer voorbij.
Meisje kon mooi zingen hoor, maar het was echt matig qua song en viel totaal niet op in de line up. Niet voor niets zijn de slechtste resultaten van Nederland op het Junior Songfestival áltijd met ballads. Werkt gewoon niet. Laat de AVROTROS daar nou maar van leren.
Armeense en Azerbeidzjaanse kandidaat gaven elkaar een knuffel na afloop van de showquote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef Lianaatje_xx het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)esentatives_hugging/
Ik steel deze quote even.quote:Op zondag 19 december 2021 20:22 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Armeense en Azerbeidzjaanse kandidaat gaven elkaar een knuffel na afloop van de show
Jammer dat die comments weer voorbijkomen. Tuurlijk waren er een aantal nummers tussen die ook net zo goed laatste hadden kúnnen worden en niet persé beter dan Nederland, maar over het algemeen was Nederland forgettable in de line-up.quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef molloot200 het volgende:
Naawh die comments onder de laatste post op Instagram van Junior Songfestival (de Nederlandse pagina dus). Allemaal Nederlanders die verontwaardigd zijn over de vote en het niet snappenOostblokargument komt of course weer voorbij.
Meisje kon mooi zingen hoor, maar het was echt matig qua song en viel totaal niet op in de line up. Niet voor niets zijn de slechtste resultaten van Nederland op het Junior Songfestival áltijd met ballads. Werkt gewoon niet. Laat de AVROTROS daar nou maar van leren.
Oh dat is wel heel mooiquote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef Lianaatje_xx het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)esentatives_hugging/
Mooie analyse. Daar heb je wel gelijk in denk ikquote:Op zondag 19 december 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer dat die comments weer voorbijkomen. Tuurlijk waren er een aantal nummers tussen die ook net zo goed laatste hadden kúnnen worden en niet persé beter dan Nederland, maar over het algemeen was Nederland forgettable in de line-up.
Niet helemaal mee eens dat ballads altijd standaard slecht scoren. Zie Azerbeidzjan. Zie Portugal met ook niet eens een heel doorsnee ballad. Ik denk vooral dat de ballads die Nederland tot op heden heeft gestuurd erg "veilig" zijn en niet onderscheidend qua melodie. Sturen wij een dijk van een zangeres met een powerballad of een écht heel klein speciaal liedje, dan scoort dat beter dan de vlees-noch-vis van dit jaar en de eerdere ballads die we stuurden.
Het liedje vond ik wel aandoenlijk, een soort theme song van een Studio Ghibli-film, maar qua productie en staging was het gewoon niks. Het was een schooloptreden tussen een aantal bijna professionals. Dit mag de Avrotros zich wel aanrekenen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef molloot200 het volgende:
quote:
Dat was ook mijn gevoel in de zaal gisteren 🥺quote:Op zondag 19 december 2021 20:48 schreef molloot200 het volgende:
Overigens… hoe fijn dat er met alle COVID maatregelen en ook omikron die nu leeft geen delegatie is geweest met een coronabesmetting daar! Alle kinderen hebben daar nu, zoals ze verdiend hebben, daar live op het podium voor publiek mogen optreden.
Daar ben ik niet mee eens. Niks ten nadele van dit meisje want zingen ging wel, maar het lied was echt totaal zouteloos nietszeggend.quote:Op zondag 19 december 2021 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Ayana verdiende niet de laatste plaats
Nu: https://www.nu.nl/media/6(...)enie.html?redirect=1quote:Op maandag 20 december 2021 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee eens. Niks ten nadele van dit meisje want zingen ging wel, maar het lied was echt totaal zouteloos nietszeggend.
Sowieso wel opvallend dat het nergens in de pers benoemd staat, althans heb er op de NOS, AD en Telegraaf weinig over gelezen dat ze laatste is geworden
Netjesquote:
Fijn voor die Elisabetta dat we hier op een random Nederlands forum dan nog wel van haar hebben genotenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |