quote:Op zondag 19 december 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Antony hebt. Dank.
Dat komt nog wel bij de 0-2/0-3quote:Op zondag 19 december 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dit het spannendste op Twitter is dan valt het erg mee.
Huh als ik op jouw quote druk komt die bij mijn post uit.quote:Op zondag 19 december 2021 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat net kapot viel.
Ligt aan je computerquote:Op zondag 19 december 2021 15:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh als ik op jouw quote druk komt die bij mijn post uit.
@:bug
Hij doet het nu weer goed, ik moest even een nieuw moederbord installeren.quote:
Dat is apart.quote:Op zondag 19 december 2021 15:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh als ik op jouw quote druk komt die bij mijn post uit.
@:bug
Ik heb 'em iets mooier gemaaktquote:Op zondag 19 december 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de TT iets mooier gemaakt
Hopelijk heeft dat effect op de wedstrijd.
Soms is de simpelste oplossing de juistequote:Op zondag 19 december 2021 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij doet het nu weer goed, ik moest even een nieuw moederbord installeren.
Die is ver weggezakt zeg.quote:Op zondag 19 december 2021 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch zou ik toch een 1,5 geven als cijfer tot nog toe.
Waar heeft ie dat halve punt aan verdiend dan?quote:Op zondag 19 december 2021 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch zou ik toch een 1,5 geven als cijfer tot nog toe.
Daar heeft iedereen vandaag last van op Blind na.quote:Op zondag 19 december 2021 15:47 schreef Shreyas het volgende:
Gravenberch NU wisselen, dit gaat echt nergens meer over. Een pass over 4 meter geven kan hij niet eens.
Diversiteit.quote:Op zondag 19 december 2021 15:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar heeft ie dat halve punt aan verdiend dan?
Hij was op tijd vanochtend en in de eerste helft viel hij bijzonder sierlijk naar de grond.quote:Op zondag 19 december 2021 15:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar heeft ie dat halve punt aan verdiend dan?
Ik ga even kijken wat ze er in het feyenoord topic van vinden.quote:
Lekkere vergelijkingquote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef VanKuikeren het volgende:
Ja, lekker boeiend via je eigen lichaam? Je mag 'm toch ook niet in je handen lobben en er dan het veld mee over rennen?
Nee enkel bij Cambuur. Toen het een speler van Heerenveen overkwam was het weer geen hands.quote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
Dit was net in Leeuwarden wel een penalty
quote:Op zondag 19 december 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een walgelijk ploegje heeft Ajax
Wátquote:Op zondag 19 december 2021 15:51 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoordtopic vinden ze het een penalty
een marteling lijkt altijd langer dan het ISquote:Op zondag 19 december 2021 15:49 schreef GGMM het volgende:
Voor m'n gevoel is het al de 144ste minuut
Vlak na rust ook.quote:Op zondag 19 december 2021 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En in de eerste helft had Feyenoord behoorlijk wat kansen las ik.
quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Machielovic het volgende:
[..]
een marteling lijkt altijd langer dan het lijkt
Alleen @GGMM weet dat.quote:Op zondag 19 december 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
Feyenoord weet niet zo goed om te gaan met 16.
Marco Borsato welquote:Op zondag 19 december 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
Ze hebben door dat de voorzetten verschrikkelijk waren dus besluiten nu gewoon niks meer te doen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
Ik kan inmiddels wel de humor van deze wedstrijd inzien eigenlijk zeker gezien de voorbeschouwingenquote:
Het is gewoon lachwekkend dit. Zelfs de vrouwen editie om 12:30 was beter.quote:Op zondag 19 december 2021 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels wel de humor van deze wedstrijd inzien eigenlijk zeker gezien de voorbeschouwingen
Jong Ajax maar opstellen?quote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Shreyas het volgende:
Anthony ook maar wisselen, dit is niet wat je bij Ajax moet laten zien.
Zit Neres daar tegenwoordig ook bij?quote:
Haha!!!quote:Op zondag 19 december 2021 16:02 schreef KingRoland het volgende:
Hoop tokkies als supporters van feyenoord haha je verwacht het niet daar in zuid
Of dat is gewoon pech. Meest fitte selectie de afgelopen 4 jaar.quote:Op zondag 19 december 2021 16:03 schreef Shreyas het volgende:
Ajax heeft veel meer last van kleine pijntjes en blessures en ze verliezen de conditieslag, ondanks dat de helft van het Ajax-elftal een week vrij heeft gehad en de Feyenoordspelers maar drie dagen.
Zou Hag met Schmidt een potje klaverjassen gedaan hebben?quote:Op zondag 19 december 2021 16:03 schreef Shreyas het volgende:
Ajax heeft veel meer last van kleine pijntjes en blessures en ze verliezen de conditieslag, ondanks dat de helft van het Ajax-elftal een week vrij heeft gehad en de Feyenoordspelers maar drie dagen.
Pech bestaat niet in voetbal.quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Of dat is gewoon pech. Meest fitte selectie de afgelopen 4 jaar.
Hoe bepaal je dat uberhaupt?quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Of dat is gewoon pech. Meest fitte selectie de afgelopen 4 jaar.
Je zei tegen mij dat het 2-1 zou worden, klootzak.quote:Op zondag 19 december 2021 16:03 schreef Shreyas het volgende:
Dat kan nog steeds, helaas. Feyenoord is de betere ploeg momenteel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je zei tegen mij dat het 2-1 zou worden, klootzak.
Moet hij weten.quote:Op zondag 19 december 2021 16:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Er joinde iemand onder de naam van @:GGMM
In vier jaar tijd vaker kampioen geworden dan Feyenoord in 40 jaar genot!quote:Op zondag 19 december 2021 16:07 schreef StarGazer het volgende:
FC Oogaids onder Frank is weer terug
Er wordt weinig gedomineerd hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 16:07 schreef StarGazer het volgende:
FC Oogaids onder Frank is weer terug
Dat werd er onder Frank ook op een gegeven momentquote:Op zondag 19 december 2021 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er wordt weinig gedomineerd hoor.
Hoe is dit geen strafschop dan?quote:Op zondag 19 december 2021 16:09 schreef Coco het volgende:
De penalty voor Ajax.
Je verwacht het niet.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Hoe is dit geen strafschop dan?
quote:
Nee, we spelen nog lang zat en Ajax kan dit soort wedstrijden zo maar ineens weer weggeven.quote:
Echt he, veel duidelijker kan je ze niet hebbenquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Hoe is dit geen strafschop dan?
Ik meende "dobre" te horen, wat mooi of goed betekent.quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Feyenoordreeks wordt gesproken over een dubieuze strafschop
Wátquote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax heeft de hele wedstrijd gedomineerd. Dat Feyenoord kan er echt he-le-maal niks vanquote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Feyenoord in de pan gehakt. Afgeslacht.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef DaMart het volgende:
Lucky ajax weer... eigen doelpunt en dubieuze penalty.
Zelden zo'n éénzijdige wedstrijd gezien inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ajax heeft de hele wedstrijd gedomineerd. Dat Feyenoord kan er echt he-le-maal niks van
quote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
zegt ook wat over feyenoord natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef hanns het volgende:
Wat een gekloot van Feijenoord. Als je een kans had om dit matige Ajax erop te leggen, was het nu geweest.
Gertrudequote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een oud wijf is Geertruida.
Uiteraardquote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
zegt ook wat over feyenoord natuurlijk.
Geen pic maar.....quote:
5974 zeer genuanceerde reacties denk ik.quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 16:22 schreef MC-M het volgende:
[..]
Geen pic maar.....
SebasFR12 +2093
Antony echt overal uitzaaiingen en onthoofd worden door een Mafia bende en dan pissen in zijn nek
Dit had iets beeldender uitgeschreven mogen worden.quote:Op zondag 19 december 2021 16:22 schreef MC-M het volgende:
[..]
Geen pic maar.....
SebasFR12 +2093
Antony echt overal uitzaaiingen en onthoofd worden door een Mafia bende en dan pissen in zijn nek
dat je nog blij bent, knapquote:Op zondag 19 december 2021 16:26 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Het gebeurt, een zeer matig Ajax, dat een ongelofelijk slechte wedstrijd speelde, wint wel zonder problemen in de Kuip van Feyenoord!![]()
![]()
![]()
Eerste wedstrijd van het seizoen dat een slechte wedstrijd toch wordt gewonnen.
Dat zegt 'ie niet.quote:Op zondag 19 december 2021 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het lag aan de scheidsrechter ja, haha.
Molina is al het hele seizoen een gruwelijk fenomeen, dus deze hattrick verbaast me niet. Hij heeft Granada al talloze keren over de streep gesleurd op de valreep.quote:
Elke overwinning op Feyenoord is lekker, sowieso zit Ajax in de eredivisie in een fase dat de punten tellen. De tweede plaats halen wordt nog lastig zat.quote:
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ook.Ik kan hier weinig mee, wat een vreselijke wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus nietquote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, we spelen nog lang zat en Ajax kan dit soort wedstrijden zo maar ineens weer weggeven.
Het klopt dat Feijenoord geen Blind heeft, die speelt bij Ajax. Kundige analyse, geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:25 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we van deze analyse?
[ twitter ]
Klopt, we hadden het geluk dat Feyenoord ineens opgaf na de 0-2 en er niet meer in geloofde.quote:
Blind heeft vandaag 19 minuten op LB gestaan Henk.quote:Op zondag 19 december 2021 17:25 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we van deze analyse?
[ twitter ]
Nou iig vond ik er helemaal NIETS aan, wat een kutwedstrijd joh.quote:Op zondag 19 december 2021 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, we hadden het geluk dat Feyenoord ineens opgaf na de 0-2 en er niet meer in geloofde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |