voor de sfeer dan maarquote:Op maandag 20 december 2021 02:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja via de 3fm app lukt sowieso prima.
grinnik ga jij nou maar film kijkenquote:
commercial breakquote:Op maandag 20 december 2021 02:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik ga jij nou maar film kijken
Dat gezeur altijd. Vorig jaar hebben ze voor het Rode Kruis opgehaald. Dat ging bijvoorbeeld ook naar vrijwilligers die omkijken naar eenzame ouderen. Maar het is vooral mode om ieder jaar opnieuw te zeuren over het goede doel.quote:Op maandag 20 december 2021 07:32 schreef VarkensHart het volgende:
Het is toch gewoon een gemiste kans dat ze geen geld ophalen voor eenzame ouderen in ons land? Vooral nu met corona zal mensen dat aangrijpen om geld te geven. In plaats daarvan is het weer zo'n doel waar weinig mensen echt iets bij voelen in Nederland. Echt gemiste kans
Tsja, de samenwerkende hulporganisatie is het wereld natuur fonds, wat A prima past bij waar 3fm voor staat en B weldegelijk relevant is voor Nederland. Je overschat hier vooral hoeveel mensen iets voelen bij iets wat ze niet direct raakt. Eenzame ouderen is leuk en aardig, maar als jij zelf geen eenzame ouderen kent (of bent) denk je ook snel 'tsja vervelend' ofzo. Zie ook bijvoorbeeld hoe weinig effect de toeslagenaffaire op het algehele electoraat heeft gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 07:32 schreef VarkensHart het volgende:
Het is toch gewoon een gemiste kans dat ze geen geld ophalen voor eenzame ouderen in ons land? Vooral nu met corona zal mensen dat aangrijpen om geld te geven. In plaats daarvan is het weer zo'n doel waar weinig mensen echt iets bij voelen in Nederland. Echt gemiste kans
Jeetje sorry hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gezeur altijd. Vorig jaar hebben ze voor het Rode Kruis opgehaald. Dat ging bijvoorbeeld ook naar vrijwilligers die omkijken naar eenzame ouderen. Maar het is vooral mode om ieder jaar opnieuw te zeuren over het goede doel.
Het WNF is een prima goed doel. En dat is dan meer gericht op de jongeren en de toekomst.
Je moet een doel hebben om Serieus Request weer te doen laten leven, en dat lukt je niet met gebazel over bomen in Zuid-Amerika. Je had nu perfect in kunnen spelen op corona en aanverwante ellende die erbij komt kijken. Dan had deze lockdown alleen maar een boost gegeven in de hype rondom SR.. Het regenwoud vergaat al eeuwen, niemand loopt daar nog echt warm voor behalve een paar geitewollensokken.quote:Op maandag 20 december 2021 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, de samenwerkende hulporganisatie is het wereld natuur fonds, wat A prima past bij waar 3fm voor staat en B weldegelijk relevant is voor Nederland. Je overschat hier vooral hoeveel mensen iets voelen bij iets wat ze niet direct raakt. Eenzame ouderen is leuk en aardig, maar als jij zelf geen eenzame ouderen kent (of bent) denk je ook snel 'tsja vervelend' ofzo. Zie ook bijvoorbeeld hoe weinig effect de toeslagenaffaire op het algehele electoraat heeft gehad.
Uiteindelijk denk ik dat het doel niet zo heel veel uitmaakt. Ik geloof niet dat 3fm veel meer geld ophaalde in 2013 omdat ze het deden voor diarree ipv voor het regenwoud. Ik denk dat mensen gewoon doneerden OMDAT het 3fm serious request was. En inmiddels is dat gevoel gewoon weg. Dat gaat niet terugkeren door een beter goed doel. Ik denk wel dat je met corona iets meer media-aandacht had kunnen creeëren, maar ja. Dan had je in de richting gezeten van vaccins voor arme landen met de richting die SR normaal op gaat.quote:Op maandag 20 december 2021 08:50 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je moet een doel hebben om Serieus Request weer te doen laten leven, en dat lukt je niet met gebazel over bomen in Zuid-Amerika. Je had nu perfect in kunnen spelen op corona en aanverwante ellende die erbij komt kijken. Dan had deze lockdown alleen maar een boost gegeven in de hype rondom SR.. Het regenwoud vergaat al eeuwen, niemand loopt daar nog echt warm voor behalve een paar geitewollensokken.
Alestorm! Piratennnquote:Op maandag 20 december 2021 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Lekkere plaat dit ook
Alestorm versie is leuker
Dat zou idd ook goed zijn, vaccins voor andere landen. Ik denk gewoon dat je Corona nu top had kunnen gebruiken in deze SR om meer reuring te geven.quote:Op maandag 20 december 2021 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat het doel niet zo heel veel uitmaakt. Ik geloof niet dat 3fm veel meer geld ophaalde in 2013 omdat ze het deden voor diarree ipv voor het regenwoud. Ik denk dat mensen gewoon doneerden OMDAT het 3fm serious request was. En inmiddels is dat gevoel gewoon weg. Dat gaat niet terugkeren door een beter goed doel. Ik denk wel dat je met corona iets meer media-aandacht had kunnen creeëren, maar ja. Dan had je in de richting gezeten van vaccins voor arme landen met de richting die SR normaal op gaat.
Onze dochter van 5 is ook fan, met name van Chomp Chomp en Mexico. Ken je die versie [for dogs]? Die staat dankzij haar in @Evenstar 's top 10 van meestgedraaide nummers op Spotify.quote:Op maandag 20 december 2021 08:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Alestorm! Piratennn
Wat toevallig, dit luisteren wij thuis regelmatig.
Corona was de afgelopen twee edities het doel. Toen hebben ze echt niet super veel meer geld opgehaald of aandacht gekregen.quote:Op maandag 20 december 2021 08:59 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Dat zou idd ook goed zijn, vaccins voor andere landen. Ik denk gewoon dat je Corona nu top had kunnen gebruiken in deze SR om meer reuring te geven.
Anyway, ik vind het wel leuk dat ze het weer doen. Rob Jansen is echt lachen
Nagellakkende kids doen t altijd goedquote:Op maandag 20 december 2021 08:50 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je moet een doel hebben om Serieus Request weer te doen laten leven, en dat lukt je niet met gebazel over bomen in Zuid-Amerika. Je had nu perfect in kunnen spelen op corona en aanverwante ellende die erbij komt kijken. Dan had deze lockdown alleen maar een boost gegeven in de hype rondom SR.. Het regenwoud vergaat al eeuwen, niemand loopt daar nog echt warm voor behalve een paar geitewollensokken.
Afgelopen 2 (?) jaren waren sowieso een aanfluiting waar niemand warm voor liep. Corona zou de perfecte manier zijn om good old SR keihard terug te zetten in de maatschappij.quote:Op maandag 20 december 2021 09:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Corona was de afgelopen twee edities het doel. Toen hebben ze echt niet super veel meer geld opgehaald of aandacht gekregen.
538 had vorig jaar een actie voor de voedselbank en haalden minder op dan Serious Request.
Daarnaast geef ik persoonlijk liever geld voor de aanpak van klimaatverandering dan Covid.
Wat is het grote verschil tussen een Glazen Huis zonder publiek en een hangar? Want ik volg je niet helemaal. Vorig jaar was het thema "Help de Helpers" en toen haalden ze 1.6 miljoen op. In de hoogtijdagen 8-11 miljoen.quote:Op maandag 20 december 2021 09:21 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Afgelopen 2 (?) jaren waren sowieso een aanfluiting waar niemand warm voor liep. Corona zou de perfecte manier zijn om good old SR keihard terug te zetten in de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |