die FvD'ers gaan echt niet de hele avond buiten in de kou staan te verniggelen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:46 schreef suijkerbuijk het volgende:
Het is belachelijk om een open kerstmarkt in de lucht niet toe te staan.
Ondertussen lopen duizenden mensen in winkels de zelfde lucht te ademen.
Slaat nergens op en lijkt meer op dat overheid de mensen expres depressie in willen helpen.
Maar goed VVD wilde kerstdagen in het verleden ook schrappen net als anderen feestdagen zodat de mensen kunnen gaan werken.
Slaat nergens meer op.
En dat allemaal in een dictatuur!!quote:Op zondag 19 december 2021 20:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
die FvD'ers gaan echt niet de hele avond buiten in de kou staan te verniggelen.
die staan binnen in de bollenschuur te stampen op de beats van DJ Spek.
boven op elkaar, zonder mondkapjes, ongevaccineerd, zonder QR codes (behalve die ene voor de toegang dan)
Grappig genoeg mogen dit soort dingen veelal wel in dictaturen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:51 schreef FerryBouman het volgende:
En dat allemaal in een dictatuur!!
Ah, een kenner. Je woont natuurlijk in een dictatuur, dat zal het zijn..quote:Op zondag 19 december 2021 20:25 schreef Eenheid het volgende:
[..]
Zeker niet. Zelfs dictaturen gaan niet zo te werk.
Opzouten met zequote:Op zondag 19 december 2021 21:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
En over week mogen we een paar van die dikke poffertjesvreters opnemen op de IC...
Juist! Als je niet meedoet met de grote baas dan zwaait er wat!!!quote:Op zondag 19 december 2021 21:02 schreef Complotwappie het volgende:
Grappig genoeg mogen dit soort dingen veelal wel in dictaturen.
Nou ja niet allemaal. Er zijn gelukkig nog genoeg mensen die de hypocriete wanhoop in deze topic poging doorzien.quote:Op zondag 19 december 2021 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
Ojee, een kerstmarkt in de buitenlucht.
En nu?
Gaan we nu allemaal weer selectief verontwaardigd zijn omdat het de FvD betreft?
Uh, volgens mij is de lockdown om 0500 vanochtend ingegaan hoor...quote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Gisteren waren de winkel straten overvol, maar dit gaat nu over het FvD dus; HEISA HEISA.
Ik vind anderen die de maatregelen overtreden ook achterlijk. Maar dit is echt ook echt op de eerste dag van de lockdown. Alsof ze expres een zo groot mogelijke middelvinger willen geven aan de mensen die zich wel aan de regels houden...quote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nou ja niet allemaal. Er zijn gelukkig nog genoeg mensen die de hypocriete wanhoop in deze topic poging doorzien.
Gisteren waren de winkel straten overvol, maar dit gaat nu over het FvD dus; HEISA HEISA.
Als het een demo tegen racisme of voor het klimaat betrof, geen probleem. Of als het een religieuze gelegenheid is. Helemaal prima. Maar nu niet want; FvD.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Volgens mij is die laatste groep ook door het slijk gehaald maar daar zal je geen actieve herinnering aan hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nou ja niet allemaal. Er zijn gelukkig nog genoeg mensen die de hypocriete wanhoop in deze topic poging doorzien.
Als het een demo tegen racisme of voor het klimaat betrof, geen probleem. Of als het een religieuze gelegenheid is. Helemaal prima. Maar nu niet want; FvD.
Of bij mensen bij wie je mag verwachten dat juist zij het "goede" voorbeeld geven -zoals een minister met zijn trouwfeest, of de verjaardag van iemand die bij de koninklijke familie hoort-, plotseling hebben diezelfde HEISA HEISA roepers geen "actieve herinnering" meer aan het feit dat deze mensen toen ook niet het "goede" voorbeeld hebben gegeven.
Als je je niet laat testen heb je ook geen Corona. En als je ziek bent blijf je thuis. Hele pandemie opgelost.quote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Daar heeft ome Baudet een oplossing voor. Je laat je niet testen. Je laat je niet vaccineren, niet behandelen, doodgaan is wat FvD betreft de beste optie. Er is dan immers steeds minder covid.
Nou ga ik tot op grote hoogte met je mee. Een warenmarkt mag wel, een kerstmarkt niet. Dat is krom.quote:Op zondag 19 december 2021 20:46 schreef suijkerbuijk het volgende:
Het is belachelijk om een open kerstmarkt in de lucht niet toe te staan.
Ondertussen lopen duizenden mensen in winkels de zelfde lucht te ademen.
Slaat nergens op en lijkt meer op dat overheid de mensen expres depressie in willen helpen.
Maar goed VVD wilde kerstdagen in het verleden ook schrappen net als anderen feestdagen zodat de mensen kunnen gaan werken.
Slaat nergens meer op.
Nou ja, er wordt hard gedemonstreerd wat een wappies het zijn.quote:In Wijster wordt nog steeds hard gedemonstreerd
Yup. Ja weet je; boeiend. Het interesseert me eigenlijk niet meer of mensen zich er wel of niet aan houden. Het idee dat de ene dag massa's mensen op staat aan het shoppen zijn, terwijl de volgende dag het een big no no is, ik ben er wel klaar mee.quote:Op zondag 19 december 2021 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh, volgens mij is de lockdown om 0500 vanochtend ingegaan hoor...
Zie boven; ze doen maar. Ik voel geen behoefte om te participeren, maar mensen die dan toch samen komen om wat voor reden dan ook; ze doen maar.quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind anderen die de maatregelen overtreden ook achterlijk. Maar dit is echt ook echt op de eerste dag van de lockdown. Alsof ze expres een zo groot mogelijke middelvinger willen geven aan de mensen die zich wel aan de regels houden...
Iedereen doet maar wat.quote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef FerryBouman het volgende:
[..]
Volgens mij is die laatste groep ook door het slijk gehaald maar daar zal je geen actieve herinnering aan hebben.
Als je boven de maatregelen denkt te staan ben je gewoon een lul. FvD wappie of niet.
quote:
Als men niet meer rationeel kan denken vervalt de wereld in willekeur en waanzin.quote:Op zondag 19 december 2021 22:01 schreef SpaceOddity het volgende:
Yup. Ja weet je; boeiend. Het interesseert me eigenlijk niet meer of mensen zich er wel of niet aan houden. Het idee dat de ene dag massa's mensen op staat aan het shoppen zijn, terwijl de volgende dag het een big no no is, ik ben er wel klaar mee.
En ondertussen kunnen grote aantallen mensen nog wel gewoon samen komen wegens de "juiste" redenen. Demo's, religieuze aangelegenheden. Allemaal prima joh. Ze doen maar.
Ik stoor mij aan de selectieve verwontwaardiging.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef FerryBouman het volgende:
[..]
Volgens mij is die laatste groep ook door het slijk gehaald maar daar zal je geen actieve herinnering aan hebben.
Als je boven de maatregelen denkt te staan ben je gewoon een lul. FvD wappie of niet.
Willekeur en waanzin, dat is mens eigen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als men niet meer rationeel kan denken vervalt de wereld in willekeur en waanzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |