abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202709065
Vertrek anders lekker naar een plek waar je wel kan doen wat je wil, als je het hier zo’n dictatuur vindt. Je bent volledig vrij om te gaan. De meerderheid van het land heeft toch het liefst dat je optyft.
  zondag 19 december 2021 @ 20:45:11 #202
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_202709271
Ojee, een kerstmarkt in de buitenlucht.
En nu?

Gaan we nu allemaal weer selectief verontwaardigd zijn omdat het de FvD betreft?
pi_202709294
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202709306
Het is belachelijk om een open kerstmarkt in de lucht niet toe te staan.
Ondertussen lopen duizenden mensen in winkels de zelfde lucht te ademen.

Slaat nergens op en lijkt meer op dat overheid de mensen expres depressie in willen helpen.
Maar goed VVD wilde kerstdagen in het verleden ook schrappen net als anderen feestdagen zodat de mensen kunnen gaan werken.

Slaat nergens meer op.
pi_202709328
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 20:46 schreef suijkerbuijk het volgende:

Slaat nergens op en lijkt meer op dat overheid de mensen expres depressie in willen helpen.
Maar goed VVD wilde kerstdagen in het verleden ook schrappen net als anderen feestdagen zodat de mensen kunnen gaan werken.

Slaat nergens meer op.
die FvD'ers gaan echt niet de hele avond buiten in de kou staan te verniggelen.
die staan binnen in de bollenschuur te stampen op de beats van DJ Spek.
boven op elkaar, zonder mondkapjes, ongevaccineerd, zonder QR codes (behalve die ene voor de toegang dan)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202709383
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 20:48 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
die FvD'ers gaan echt niet de hele avond buiten in de kou staan te verniggelen.
die staan binnen in de bollenschuur te stampen op de beats van DJ Spek.
boven op elkaar, zonder mondkapjes, ongevaccineerd, zonder QR codes (behalve die ene voor de toegang dan)
En dat allemaal in een dictatuur!! *O*
pi_202709662
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 20:51 schreef FerryBouman het volgende:
En dat allemaal in een dictatuur!!
Grappig genoeg mogen dit soort dingen veelal wel in dictaturen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 19 december 2021 @ 21:02:25 #208
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 19 december 2021 @ 21:03:16 #209
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202709683
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 20:25 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Zeker niet. Zelfs dictaturen gaan niet zo te werk.
Ah, een kenner. Je woont natuurlijk in een dictatuur, dat zal het zijn.. :')
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_202709693
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
En over week mogen we een paar van die dikke poffertjesvreters opnemen op de IC...
Opzouten met ze
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zondag 19 december 2021 @ 21:04:18 #211
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202709720
quote:
6s.gif Op zondag 19 december 2021 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
Ojee, een kerstmarkt in de buitenlucht.
En nu?

Gaan we nu allemaal weer selectief verontwaardigd zijn omdat het de FvD betreft?
Nou ja niet allemaal. Er zijn gelukkig nog genoeg mensen die de hypocriete wanhoop in deze topic poging doorzien.

Gisteren waren de winkel straten overvol, maar dit gaat nu over het FvD dus; HEISA HEISA.

Als het een demo tegen racisme of voor het klimaat betrof, geen probleem. Of als het een religieuze gelegenheid is. Helemaal prima. Maar nu niet want; FvD.

Of bij mensen bij wie je mag verwachten dat juist zij het "goede" voorbeeld geven -zoals een minister met zijn trouwfeest, of de verjaardag van iemand die bij de koninklijke familie hoort-, plotseling hebben diezelfde HEISA HEISA roepers geen "actieve herinnering" meer aan het feit dat deze mensen toen ook niet het "goede" voorbeeld hebben gegeven.
  zondag 19 december 2021 @ 21:08:57 #213
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202709844
quote:
4s.gif Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Gisteren waren de winkel straten overvol, maar dit gaat nu over het FvD dus; HEISA HEISA.
Uh, volgens mij is de lockdown om 0500 vanochtend ingegaan hoor...
pi_202709878
quote:

[..]
Nou ja niet allemaal. Er zijn gelukkig nog genoeg mensen die de hypocriete wanhoop in deze topic poging doorzien.

Als het een demo tegen racisme of voor het klimaat betrof, geen probleem. Of als het een religieuze gelegenheid is. Helemaal prima. Maar nu niet want; FvD.
Ik vind anderen die de maatregelen overtreden ook achterlijk. Maar dit is echt ook echt op de eerste dag van de lockdown. Alsof ze expres een zo groot mogelijke middelvinger willen geven aan de mensen die zich wel aan de regels houden...
  zondag 19 december 2021 @ 21:12:52 #215
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202709947
quote:
:')

:')_!
pi_202710013
quote:

[..]

Of bij mensen bij wie je mag verwachten dat juist zij het "goede" voorbeeld geven -zoals een minister met zijn trouwfeest, of de verjaardag van iemand die bij de koninklijke familie hoort-, plotseling hebben diezelfde HEISA HEISA roepers geen "actieve herinnering" meer aan het feit dat deze mensen toen ook niet het "goede" voorbeeld hebben gegeven.
Volgens mij is die laatste groep ook door het slijk gehaald maar daar zal je geen actieve herinnering aan hebben.

Als je boven de maatregelen denkt te staan ben je gewoon een lul. FvD wappie of niet.
  zondag 19 december 2021 @ 21:17:27 #217
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202710040
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Daar heeft ome Baudet een oplossing voor. Je laat je niet testen. Je laat je niet vaccineren, niet behandelen, doodgaan is wat FvD betreft de beste optie. Er is dan immers steeds minder covid.
Als je je niet laat testen heb je ook geen Corona. En als je ziek bent blijf je thuis. Hele pandemie opgelost.
pi_202710059
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 20:46 schreef suijkerbuijk het volgende:

Slaat nergens meer op.
Nou ga ik tot op grote hoogte met je mee. Een warenmarkt mag wel, een kerstmarkt niet. Dat is krom.

Echter: we zien dat iedereen op deze kerstmarkt lak heeft aan welke maatregel dan ook, en dat dit een ludieke demonstratie is tegen de maatregelen. Ook mensen die protesteren, hebben zich aan de regels te houden. En onder die regels valt dat je afstand houdt en met niet te veel mensen samenkomt.

Maar goed, ik blijf deze week heerlijk binnen, werk af en toe weer een mooie tekst uit aan de keukentafel en droom ik vast van een mooi voorjaar, terwijl morgen in de oven een lekker brood wordt gebakken voor de middag.
Toch heb ik liever een kerstmarkt in de open lucht, dan een open kerstmarkt in de lucht, maar daarover zullen we ook van mening blijven verschillen.
pi_202710516
Waarom een kerstmarkt in Nederland? Iedereen kan toch even naar Antwerpen of Gent om daar zijn begeerde portie omikron op te pikken?
pi_202710949
quote:
In Wijster wordt nog steeds hard gedemonstreerd
Nou ja, er wordt hard gedemonstreerd wat een wappies het zijn.
pi_202710979
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:08 schreef AchJa het volgende:

[..]
Uh, volgens mij is de lockdown om 0500 vanochtend ingegaan hoor...
Yup. Ja weet je; boeiend. Het interesseert me eigenlijk niet meer of mensen zich er wel of niet aan houden. Het idee dat de ene dag massa's mensen op staat aan het shoppen zijn, terwijl de volgende dag het een big no no is, ik ben er wel klaar mee.

En ondertussen kunnen grote aantallen mensen nog wel gewoon samen komen wegens de "juiste" redenen. Demo's, religieuze aangelegenheden. Allemaal prima joh. Ze doen maar.

Ik stoor mij aan de selectieve verwontwaardiging.

quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik vind anderen die de maatregelen overtreden ook achterlijk. Maar dit is echt ook echt op de eerste dag van de lockdown. Alsof ze expres een zo groot mogelijke middelvinger willen geven aan de mensen die zich wel aan de regels houden...
Zie boven; ze doen maar. Ik voel geen behoefte om te participeren, maar mensen die dan toch samen komen om wat voor reden dan ook; ze doen maar.

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef FerryBouman het volgende:

[..]
Volgens mij is die laatste groep ook door het slijk gehaald maar daar zal je geen actieve herinnering aan hebben.

Als je boven de maatregelen denkt te staan ben je gewoon een lul. FvD wappie of niet.
Iedereen doet maar wat.

Ze doen maar.

En ach kijk; poem wil zich ook nog laten horen O+
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:12 schreef Poem_ het volgende:

[..]
:')

:')_!
pi_202711057
quote:
4s.gif Op zondag 19 december 2021 22:01 schreef SpaceOddity het volgende:
Yup. Ja weet je; boeiend. Het interesseert me eigenlijk niet meer of mensen zich er wel of niet aan houden. Het idee dat de ene dag massa's mensen op staat aan het shoppen zijn, terwijl de volgende dag het een big no no is, ik ben er wel klaar mee.

En ondertussen kunnen grote aantallen mensen nog wel gewoon samen komen wegens de "juiste" redenen. Demo's, religieuze aangelegenheden. Allemaal prima joh. Ze doen maar.

Ik stoor mij aan de selectieve verwontwaardiging.

Als men niet meer rationeel kan denken vervalt de wereld in willekeur en waanzin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202711076
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef FerryBouman het volgende:

[..]

_O- _O_
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202711081
Ik vraag mij af of dit nog strafrechtelijke gevolgen voor dit schorem zal hebben.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_202711094
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 22:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als men niet meer rationeel kan denken vervalt de wereld in willekeur en waanzin.
Willekeur en waanzin, dat is mens eigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')