Doe je het erom?quote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Pistolero het volgende:
Classic Feyenoord.
Al jarenlang een parodie op een club. Doe uit dat licht, hef op die club.
Ik kan er toch niks aan doen dat die overschatte club uit de hoofdstad voor staatquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou eerder de schuld bij jezelf zoeken
is ook niet nodig als je zo'n tegenstander hebtquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is weer zo compleet onnodig, Ajax heeft echt geen kans zelf gecreëerd
Ik zou haast aanraden om zelfmoord te plegen als ze zo bent, maar goed... Dat is niet geoorloofd, dus doe ik het niet.quote:
Je mist alleen nog de vroege voorsprong voor Feyenoordquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Een meer klassieke Feyenoord-Ajax kun je niet bedenken.
Wel zwaar benadeeld door de scheids natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Dit heeft weinig te maken met 'lucky Ajax', eerder met onkunde van Feyenoord
Precies. Hetzelfde verhaal als afgelopen weken, we zijn beter maar creëeren in de eindfase gewoon te weinig kansen, en we geven goals weg met verdedigende blunders.quote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Dubieuze penalty? Kijk je met je ogen dicht?quote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef DaMart het volgende:
Lucky ajax weer... eigen doelpunt en dubieuze penalty.
In zoverre... 1 keer maar, de niet gegeven pingel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel zwaar benadeeld door de scheids natuurlijk.
Helemaal niet johquote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wat wil je van me?quote:
Dan krijg je toch een hele andere wedstrijd. Dan geeft Fey lang niet zo veel ruimte weg als bij die 0-2quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre... 1 keer maar, de niet gegeven pingel.
quote:
Buiten die overduidelijke handsbal die 100% op de stip had gemoeten valt dat ook wel weer mee.quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord vandaag speelt? Nee man, hadden ze alsnog verloren, als de pingel er überhaupt in gegaan zou zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een hele andere wedstrijd. Dan heeft Fey lang niet zo veel ruimte weg als bij die 0-2
Dat is toch een cruciaal moment.quote:Op zondag 19 december 2021 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die overduidelijke handsbal die 100% op de stip had gemoeten valt dat ook wel weer mee.
Het zou ook dan ongetwijfeld op een of andere manier 1-2 zijn geworden vermoed ik. Of de penalty zou gemist worden natuurlijk. We zijn wel Feyenoord he.quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een hele andere wedstrijd. Dan geeft Fey lang niet zo veel ruimte weg als bij die 0-2
Op korte afstand via het been op de arm. Deze worden vaker niet dan wel gegevenquote:Op zondag 19 december 2021 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die overduidelijke handsbal die 100% op de stip had gemoeten valt dat ook wel weer mee.
GenoTquote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Zonde ja, gelijkspelletje was wel verdiend geweest.quote:Op zondag 19 december 2021 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De enige pech die we hebben gehad is dat er geen publiek mocht zitten.
Verder geven we het hier gewoon zelf weg.
Als de arm langs het lichaam is niet nee, maar deze was gewoon helemaal uitgestoken toch?quote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Op korte afstand via het been op de arm. Deze worden vaker niet dan wel gegeven
Omdat hij er werkelijk geen ene klote van kan.quote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malacia
Hoe kun je dit elke wedstrijd doen.
Waarom altijd zo zwart-wit?quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat wil je van me?
Volkomen terechte nederlaag, tegen een dramatisch Ajax. Dat zegt genoeg over Feyenoord.
Spring voor een treinquote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat hij er werkelijk geen ene klote van kan.
Wat dacht dat jij dan, dat Malacia kan voetballen?
Wel mee eens ja. En door het thuiswerken ivm corona hoef ik ook niet met de Ajacieden van kantoor te praten gelukkig.quote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde ja, gelijkspelletje was wel verdiend geweest.
Alsnog wel een prettige gedachte dat je geen enkele wedstrijd de onderliggende partij bent geweest de eerste seizoenshelft, hopelijk kan er in de winterstop aanvallend nog wat bij.
De laatste wedstrijd in de Eredivisie waarin er daadwerkelijk goed gevoetbald werd door beide ploegen moet ook al weer meer dan 10 jaar geleden zijn. Dus ja, de eredivisie moeten we vooral niet serieus nemen.quote:Op zondag 19 december 2021 16:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Nemen we de eredivisie iets te serieus?
Tegen Utrecht wel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde ja, gelijkspelletje was wel verdiend geweest.
Alsnog wel een prettige gedachte dat je geen enkele wedstrijd de onderliggende partij bent geweest de eerste seizoenshelft, hopelijk kan er in de winterstop aanvallend nog wat bij.
Nou, leuk dat jij dat anders ziet. Een zijn weinig dingen waar ik een grotere schijthekel aan heb een onterechte positiviteit, maar dat had je vast al door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |