Ideaal ja. Bij Higler tenminste.quote:Op zondag 19 december 2021 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus als een bal via je eigen lichaam komt mag je hem in je handen pakken. Goed om te weten.
Die kunnen tegenwoordig ook hele aardige transfersommen aftikken.quote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uitstekend voor ons en voor een club brugge ofzo
Buiten die onbegrijpelijke eigen goal vind ik hem vandaag wel goed spelen eigenlijkquote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Even een vormdipje en meteen afgeschreven.
Bijna iedereen, die normaal na kan denken & verstand van voetbal heeft.quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die onbegrijpelijke eigen goal vind ik hem vandaag wel goed spelen eigenlijk
Eens hoor. Maar het gaat helaas wel vaker mis met hem qua kortsluiting dit seizoen om het af te doen als incidentje.quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die onbegrijpelijke eigen goal vind ik hem vandaag wel goed spelen eigenlijk
Hij heeft geen vormdip, dit is gewoon zijn niveau.quote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Even een vormdipje en meteen afgeschreven.
Zwaar overtrokken, zoals eigenlijk altijd bij jou.quote:Op zondag 19 december 2021 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft geen vormdip, dit is gewoon zijn niveau.
Neemt Malacia een keer niet zijn obligate schot, is het weer niet goedquote:Op zondag 19 december 2021 15:54 schreef Haringkop het volgende:
Het lukt niet eens om op doel te schieten. Wat is dit voor gepruts heel de tijd..
Als ie dan straks maar niet toch van afstand schiet.quote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Neemt Malacia een keer niet zijn obligate schot, is het weer niet goed
Hoeveel schoten op doel heeft Feyenoord nu? 2, of 3?quote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Neemt Malacia een keer niet zijn obligate schot, is het weer niet goed
Precies, tot dat moment deed ie het prima vond ik. Het was ook een kwestie van tijd voordat er een bal verkeerd viel bij die flipperkast op het middenveld.quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste wedstrijden vond ik hem gewoon in z'n algemeenheid niet goed en een beetje afwezig ogen. Dat heb ik vandaag een stuk minder dus, alleen jammer dat het zo'n ontzettend beslissend moment is waar ie net even afwezig is.quote:Op zondag 19 december 2021 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar het gaat helaas wel vaker mis met hem qua kortsluiting dit seizoen om het af te doen als incidentje.
Sinds Vitesse uit heeft hij regelmatig van die slordige momenten. Echt een hele wedstrijd slecht spelen doet hij zelden eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste wedstrijden vond ik hem gewoon in z'n algemeenheid niet goed en een beetje afwezig ogen. Dat heb ik vandaag een stuk minder dus, alleen jammer dat het zo'n ontzettend beslissend moment is waar ie net even afwezig is.
En dan dit nog. Stuur maar terug.quote:Op zondag 19 december 2021 16:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Echt ernstig wat die Nelson doet (nalaat) met al de ruimte die hij krijgt...
Nee, pingel is terecht. Wat mij irriteert is het feit dat de arbitrage enorm verzaakt & hier wel, maar aan de andere kant (ook overduidelijke pingel) 'm niet geeftquote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee eindelijk niet. Maar hij speelt toch gewoon de bal?
Hahahaquote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee eindelijk niet. Maar hij speelt toch gewoon de bal?
Zou eerder de schuld bij jezelf zoekenquote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef DaMart het volgende:
Lucky ajax weer... eigen doelpunt en dubieuze penalty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |