SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 19-12-2021 12:48:31 ]
model ja?quote:Op zondag 19 december 2021 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb al een peper/zout-model gekocht vanmorgen.
molenquote:Op zondag 19 december 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
model ja?
ik gister een dressoir en een windows desktop
quote:Op zondag 19 december 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
molen![]()
Mijn auto-correct heeft een slechte dag.
Piet Paulusma had het net zo goed kunnen voorspellen.quote:Op zondag 19 december 2021 11:06 schreef bitterbal het volgende:
30 MINUTEN GELEDEN
RIVM: zonder maatregelen mogelijk duizenden IC-bedden nodig
Als er geen extra maatregelen waren genomen zouden er, door de opmars van de omikronvariant, begin februari naar verwachting ruim 4000 coronapatiënten op de intensive care liggen. Dat blijkt althans uit modellen die Jaap van Dissel gisteren in het overleg met de ministers heeft getoond, en door het kabinet nu online zijn gezet. Op dit moment liggen er ruim 600 coronapatiënten op de IC. Op het hoogtepunt van de eerste golf waren dat er zo'n 1400.
De modellen kennen een grote onzekerheidsmarge, omdat over omikron nog veel onduidelijk is. Maar zelfs in een gunstig scenario zouden er zonder extra maatregelen zo'n 3000 mensen met corona op de IC komen te liggen. Ook in dat geval zouden ziekenhuizen maandenlang in fase code zwart belanden.
Van Dissel benadrukte in zijn presentatie ook dat er nog zeer veel onzekerheden zijn. De grootste onzekerheid is hoe ziekmakend de omikronvariant is. Een andere vraag is hoe goed de vaccins nog beschermen. In de berekeningen gaat het RIVM ervan uit dat gevaccineerde mensen na twee prikken 50 procent minder goed beschermen tegen ziekenhuisopname, en 75 procent minder tegen een infectie in vergelijking met de deltavariant. De boostercampagne is bedoeld om de bescherming weer op peil te krijgen.
Het RIVM heeft ook berekend wat er zou gebeuren als er maatregelen worden genomen. Als de huidige lockdown pas in de kerstvakantie zou ingaan, zou de piek alsnog richting 2000 bedden eind januari gaan. Er is niet gemodelleerd wat er gebeurt als de lockdown vandaag ingaat, zoals nu het geval is.
geloof je het niet?quote:Op zondag 19 december 2021 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Piet Paulusma had het net zo goed kunnen voorspellen.
Een desktop. Dat verwacht ik nooit meer te kopen.quote:Op zondag 19 december 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
model ja?
ik gister een dressoir en een windows desktop
Meest onzinnige cadeau dat ik ooit gekregen heb, vrouwtje vroeg wat wil je voor Kerst en toen zei ik ongeïnteresseerd, ja doe maar een peper en zoutstelletje of zo.quote:Op zondag 19 december 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
molen![]()
Mijn auto-correct heeft een slechte dag.
Segr guter Artikel supper Preisquote:Op zondag 19 december 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest onzinnige cadeau dat ik ooit gekregen heb, vrouwtje vroeg wat wil je voor Kerst en toen zei ik ongeïnteresseerd, ja doe maar een peper en zoutstelletje of zo.
https://www.amazon.nl/dp/(...)bf-b5e2-d03c3f8c2df6
Ik vond het wel een eerlijk en helder verhaal.quote:Op zondag 19 december 2021 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Piet Paulusma had het net zo goed kunnen voorspellen.
Het zit hem vooral in de onzekerheidsmarge.quote:
Ik schrok toen ik de prijs opzocht maar dat was haar wraak na mijn ongeïnteresseerde antwoord.quote:
Zo een heb ik er ook besteld. Alleen een maatje kleiner.quote:Op zondag 19 december 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest onzinnige cadeau dat ik ooit gekregen heb, vrouwtje vroeg wat wil je voor Kerst en toen zei ik ongeïnteresseerd, ja doe maar een peper en zoutstelletje of zo.
Als mijn man mij vrouwtje noemt kan hij verwachten dat die pepermolen naar z'n hoofd gesmeten wordtquote:Op zondag 19 december 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och ik geloof het wel hoor. Ben alleen bang dat dit soort berichten alleen maar averechts werkt. De Losjes en de Dimmy's van deze wereld zullen eruit pikken wat in hun straatje past en gaan briesen "zie je wel ze weten nog niet eens of je er wel ziek van wordt! Het is allemaal beflikkering!". Ik bedoel, daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn.quote:
Doe ik ook altijd als ik zon reactie krijg. Geef ik mensen absurd dure cadeausquote:Op zondag 19 december 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik de prijs opzocht maar dat was haar wraak na mijn ongeïnteresseerde antwoord.
Zeker wel maar die had meer haren op haar tanden dan de gemiddeld grizzly dus het is een beetje cynisme.quote:Op zondag 19 december 2021 11:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Als mijn man mij vrouwtje noemt kan hij verwachten dat die pepermolen naar z'n hoofd gesmeten wordt
quote:Op zondag 19 december 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik zon reactie krijg. Geef ik mensen absurd dure cadeaus
Dat dus. Die mensen kun je toch niet overtuigen dat er iets aan de hand is. Die kunnen met droge ogen nog steeds beweren dat de griepgolf van 2018 een ergere belasting op de zorg met zich mee gebracht heeft.quote:Op zondag 19 december 2021 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ik geloof het wel hoor. Ben alleen bang dat dit soort berichten alleen maar averechts werkt. De Losjes en de Dimmy's van deze wereld zullen eruit pikken wat in hun straatje past en gaan briesen "zie je wel ze weten nog niet eens of je er wel ziek van wordt! Het is allemaal beflikkering!". Ik bedoel, daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn.
Wat is het leukste cadeau dat je ooit van een man gekregen hebt?quote:Op zondag 19 december 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik zon reactie krijg. Geef ik mensen absurd dure cadeaus
Mooiste cadeau dat iedere vrouw kan krijgen is zijn baby.quote:Op zondag 19 december 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is het leukste cadeau dat je ooit van een man gekregen hebt?
Daar heeft ballie er geen van, vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 19 december 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste cadeau dat iedere vrouw kan krijgen is zijn baby.
Niet zo veel Margrieten lezen johquote:Op zondag 19 december 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste cadeau dat iedere vrouw kan krijgen is zijn baby.
Ik ben blij dat ik niet zo ziek ben geweest dat ik naar het ziekenhuis hoefde of een dokter erbij moest hebben. Ga maandag weer beginnen op m'n werk maar mag therapeutisch beginnen van m'n werkgeverquote:Op zondag 19 december 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Die mensen kun je toch niet overtuigen dat er iets aan de hand is. Die kunnen met droge ogen nog steeds beweren dat de griepgolf van 2018 een ergere belasting op de zorg met zich mee gebracht heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |