Six. heeft nu ook last van z'n keel. Hij gaat straks naar de teststraat.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:14 schreef Lemijn het volgende:
Hoe gaat het daar Seven? Iedereen al covid? Ik las terug en ik hoop dat je je niet teveel zorgen maakt over Colin. Het zal echt niet erger verlopen omdat hij nog amper ziek is geweest. Zijn afweersysteem werkt elke dag heel druk tegen van alles, en kan dit gewoon hebben.
quote:Op donderdag 30 december 2021 02:19 schreef Smart_ass het volgende:
@:MaJo ahh haha sneu is dat ja!![]()
Ach, als ze eraan toe zijn gaan ze vanzelf wel lopen. Ik kan nu in elk geval haar broeken met gaten in de knieën weggooien en weer wat nieuwe kopen. Daar wilde ik dus echt geen geld meer aan verspillen totdat ze zou lopen
.
Dit is hetzelfde pakje, toch?! Hij was haar echt veel te groot, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is wat recenterZelfde pakje inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En leuk om haar weer te zien, ze is zo mooi
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ga de goede kant op. Colin's zelftest is negatief. Nog steeds geen klachten. M'n man ook. Dus die twee wonen en slapen in de woonkamer en keuken op de eerste verdieping. M'n zwager en stiefdochter zijn wel positief getest. Zij en ik hebben de zolder en begane grond in gebruik.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:50 schreef Nolita het volgende:
@:Sunshine1982 als hij geen fles meer hoeft wil hij de inhoud wss ook niet meer? Dan zou ik niet gaan vervangen. Gaf je nog kunstvoeding? Dan zou ik hooguit dat met een bekertje proberen om te testen of het om de fles gaat, maar mooie aanleiding om te stoppen lijkt me.![]()
@:Seven. Hoe gaat het met jullie? L had hier meer last van de verkoudheid die ze op liep na 3 weken quarantaine dan van covid. Hopelijk is dat voor Colin net zo.
L drinkt overdag weinig tot geen melk, echt maar een paar slokjes uit een beker. Sinds ze 2 weken terug ging logeren verkiest ze een fles halfvolle melk boven mijn borstvoeding voor ze gaat slapen.Ze drinkt dan 150ml ongeveer. 3-5 uur later wil ze wel aan de borst en daarna tussen 6-8 weer ergens.
Daar tussenin wordt ze ook regelmatig wakker, maar lukt het haar meestal zelf om weer in slaap te vallen. Doorslapers maken wij niet schijnbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |