Gelukkig!quote:Op zondag 19 december 2021 10:31 schreef arvensis het volgende:
Vannacht was stukken beter gelukkig!
Mag Zielie ook in de OP? November 2020.
Hahaha, tuigje kopen dus? En ook zo'n mooi hek voor de TV zettenquote:Op zondag 19 december 2021 10:41 schreef SQ het volgende:
En die heerlijk kletsende Colin
Goud kan sinds gisteren ook iets nieuws: uit de kinderstoel klimmen. Hij zat ineens op tafel![]()
Weer een stukje minder rust![]()
Ik heb ook alle losse voorwerpen tot een hoogte van 85 centimeter al verplaatst want hij stond laatst een hele schaal vol appels voor te proeven. Jip en Janneke style
Nee, zeker niet. Ze klimt ook de Pikler driehoek zelf op en af.quote:Op zondag 19 december 2021 12:44 schreef tpopml het volgende:
Ik kan de video niet bekijken @:arvensis. Wat een tof ding is dat waar Zielie in staat. Ben je niet bang dat ze eruit duikelt?
Netjes netjes! Ik ga eens op zoek naar zo'n dingquote:Op zondag 19 december 2021 12:46 schreef arvensis het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ze klimt ook de Pikler driehoek zelf op en af.U. is er ook nooit uit gevallen. 🤗
Het is een Ikea-hack, staan wat handleidingen online! Zag wel dat een van de krukjes tijdelijk niet op voorraad is.quote:Op zondag 19 december 2021 19:26 schreef tpopml het volgende:
[..]
Netjes netjes! Ik ga eens op zoek naar zo'n ding
Je kunt hem ook zelf maken maar dan mooi. Dat heb ik gedaan en ik ben er zo blij mee en de smurf ookquote:Op zondag 19 december 2021 19:38 schreef arvensis het volgende:
[..]
Het is een Ikea-hack, staan wat handleidingen online! Zag wel dat een van de krukjes tijdelijk niet op voorraad is.
Misschien even op (facebook)marktplaats kijken. Je kan ze ook kant en klaar kopen voor de hoofdprijs..
Onder het afdak gelukkig.quote:Op zondag 19 december 2021 19:41 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nog ergens een learning tower staan. Ik vrees ergens in de tuin onder t afdak
Dankuquote:Op maandag 20 december 2021 20:39 schreef tpopml het volgende:
Alvast? gefeliciteerd @:B.ertha! Hoe hebben jullie het gevierd?
Hoe heb je m mooi gemaakt?
Poeh, gelukkig is ze overdag zo leukquote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik lees met jullie allemaal mee, scheelt dat er hier niet zo snel gepost wordt.Maar wij zitten er echt wel even doorheen.. Het zijn de drukke weken voor de feestdagen op het werk met 1,5-2x fulltime werkweken, het heen en weer reizen+ziekenhuisbezoek met geen geweldige berichten en die slaap... Jeetje man, steeds als ik denk dat het alleen maar beter kan worden dan lijkt het de andere kant op te gaan. We zijn nu ook alweer sinds 19u bezig en weten al genoeg. Als ze nu nog amper tot niet heeft geslapen blijft meestal de hele nacht zo. Elke 5-15 minuten staat ze aan de rand van het bed. Beste opties zijn dan toch maar bij ons in bed of de één met haar in de weer en de ander op de bank..
Overdag is ze wel echt een schatje! Ze is tevreden, speelt steeds zelfstandiger ook, de boventandjes komen door, ze kan eigenlijk allang los lopen geloof ik, maar durft nog niet.. Ontdekken, lachen, dansen, swingen op muziek.. Eten is helemaal ontdekt, met name toetjesmaar vrijwel alles gaat er in! Alleen die nachten..
Jeetjequote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik lees met jullie allemaal mee, scheelt dat er hier niet zo snel gepost wordt.Maar wij zitten er echt wel even doorheen.. Het zijn de drukke weken voor de feestdagen op het werk met 1,5-2x fulltime werkweken, het heen en weer reizen+ziekenhuisbezoek met geen geweldige berichten en die slaap... Jeetje man, steeds als ik denk dat het alleen maar beter kan worden dan lijkt het de andere kant op te gaan. We zijn nu ook alweer sinds 19u bezig en weten al genoeg. Als ze nu nog amper tot niet heeft geslapen blijft meestal de hele nacht zo. Elke 5-15 minuten staat ze aan de rand van het bed. Beste opties zijn dan toch maar bij ons in bed of de één met haar in de weer en de ander op de bank..
Overdag is ze wel echt een schatje! Ze is tevreden, speelt steeds zelfstandiger ook, de boventandjes komen door, ze kan eigenlijk allang los lopen geloof ik, maar durft nog niet.. Ontdekken, lachen, dansen, swingen op muziek.. Eten is helemaal ontdekt, met name toetjesmaar vrijwel alles gaat er in! Alleen die nachten..
We hebben lieve vrienden en familie die bereid zijn te helpen, maar de timing is lastig. Vrienden zitten zelf in de kleine kinderen sinds kort. Familie.. Schoonmoeder ligt nu 2 maanden in het ziekenhuis, daarmee passen mijn ouders al veel op voor het heen en weer reizen naar het ziekenhuis. Kunnen niet heel veel meer vragen denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
JeetjeIk hoop echt dat het snel beter wordt.. Jullie hebben ook wel de jackpot van 'elke keer iets' hè
Ik weet dat het eerder is gevraagd, maar is er nog hulp mogelijk?
quote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef NicolasJoy het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef PKM het volgende:
@:NicolasJoy sterkte maar weer.
Heb je weleens bij het consultatiebureau gevraagd of er extra ondersteuning mogelijk is? Ik heb bijvoorbeeld ooit hier gelezen over steungezinnen, dat klonk wel heel fijn. Misschien heb ik je dit al drie keer aangeraden trouwens.
Ik hoop van harte dat ze het vannacht beter doet.
Maar proberen aan vast te houden dat kinderen er een stuk minder ziek van lijken te worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:32 schreef Seven. het volgende:
Ik heb COVID, bang dat Colin het krijgt. Hij heeft nog maar 1x een verkoudheidje gehad dus zijn immuunsysteem is nog niet getraind. We gaan het zien... Ik leef nu beneden en de rest boven.
Oh no, beterschapquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:32 schreef Seven. het volgende:
Ik heb COVID, bang dat Colin het krijgt. Hij heeft nog maar 1x een verkoudheidje gehad dus zijn immuunsysteem is nog niet getraind. We gaan het zien... Ik leef nu beneden en de rest boven.
Ja dat vertelde ze al, maar toen had ik hem al afgemeld. We gaan het volgende week zienquote:Op woensdag 29 december 2021 18:54 schreef SQ het volgende:
Majo, van die 14 maanden prik worden ze pas na 5 tot 10 dagen zieksterkte alvast, goud heeft t net achter de rug.
Seven, beterschap!
Awwwquote:Op woensdag 29 december 2021 18:54 schreef MaJo het volgende:
Ondanks ziek rockte hij zijn kerstboomoutfit wel![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben hier na 7 dagen een zetpil gegeven 's nachts. Verder was Colin een paar dagen uit zijn doen. Hopelijk valt het bij jullie ook mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze al, maar toen had ik hem al afgemeld. We gaan het volgende week zien
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef SQ het volgende:
Goud gaat al een tijdje de hele kamer door met zijn loopkar, maar los lopen is doodeng. Hij staat ook gewoon regelmatig casual los en klapt dan ook rustig in zijn handen, maar lopen ho maar
Tussen alle knappe dreumessen door, zie ik jouw oudste tussendoor, wat is die veranderdquote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef SQ het volgende:
Wat een snelle trees ook al, die poffertje! Knap hoor
Bof, mazelen, rode hond. Hopelijk herstellen jullie allemaal snel.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
Beterschap @:Seven. !
En wat een leuk pakje heeft Aapie, @:Majo !Bubbles had vorig jaar dezelfde, van mijn ouders gekregen voor kerstmis. Staat ‘m goed!
Welke inentingen krijgen de dreumesen met 14 maanden trouwens?
Wij zijn hier met kerst ook allemaal ziek geweest. Knappen nu eindelijk weer wat op, maar Bubbles heeft een constante loopneus/verstopte neus en een hoestje, wel sneu.
Lopen rondom de tafel/bank/muur deed ze al een tijdje, en volgens mij kan ze al langer prima lopen maar durfde ze het inderdaad niet. Vandaag haar handje eens losgelaten en je raadt het al.. ze liep zo een meter of 7/8! Helemaal trots.
Ik vind zijn voetjes ook zo lief. Als je daar kusjes op geeft giert hij het uitquote:
Ik ga het in de gaten houden. Net werd hij ook krijsend uit het niets wakker, geen idee waarom. Tandje, hongerquote:Op woensdag 29 december 2021 20:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wij hebben hier na 7 dagen een zetpil gegeven 's nachts. Verder was Colin een paar dagen uit zijn doen. Hopelijk valt het bij jullie ook mee.
En ik heb Colin een beetje aangemoedigd met zijn favoriete speeltjes, toen ging het ineens heel rap met los lopen.
Kiek em gaan danquote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef SQ het volgende:
Goud gaat al een tijdje de hele kamer door met zijn loopkar, maar los lopen is doodeng. Hij staat ook gewoon regelmatig casual los en klapt dan ook rustig in zijn handen, maar lopen ho maar
Ik vind dit ook een hele leuke leeftijd, zo mooi hoe ze alles aan het ontdekken zijn! En poffertje is wel een snelle hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 20:50 schreef PKM het volgende:
Beterschap @:Seven.![]()
Ik heb ook een verkoudheid en met slechte nachten is het echt even afzien. Kleuter is trouwens ook niet te genieten.![]()
Poffertje wel, ze is uitzinnig gelukkig dat ze nou bijna alles kan lopen. Behalve drempels natuurlijk.
Ze maakt de hele dag door gebaren voor licht aan/uit en ze moet en zal op de lichtschakelaar duwen als je haar draagt. Ze danst heel blij met juf Roos mee. Ze wil àlles hebben dat ze nog niet kent en zit vooral rond etenstijd constant "da dat, kaa, draka (met drink gebaar), da dat." Mooie leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat grappig dat ze hetzelfde pakje had! Heb je daar nog een foto van? Überhaupt ben ik wel benieuwd naar Bubbles!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
Beterschap @:Seven. !
En wat een leuk pakje heeft Aapie, @:Majo !Bubbles had vorig jaar dezelfde, van mijn ouders gekregen voor kerstmis. Staat ‘m goed!
Welke inentingen krijgen de dreumesen met 14 maanden trouwens?
Wij zijn hier met kerst ook allemaal ziek geweest. Knappen nu eindelijk weer wat op, maar Bubbles heeft een constante loopneus/verstopte neus en een hoestje, wel sneu.
Lopen rondom de tafel/bank/muur deed ze al een tijdje, en volgens mij kan ze al langer prima lopen maar durfde ze het inderdaad niet. Vandaag haar handje eens losgelaten en je raadt het al.. ze liep zo een meter of 7/8! Helemaal trots.
Haha ja ik verwacht ook wel dat Aapie best een stuk kan lopen maar heb het nog niet aangedurfd om hem los te laten. Ik heb al eens een tand door zijn lip veroorzaakt![]()
Oh my die ogenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef Seven. het volgende:
Ik heb al een tijd geen plaatjes gepost. Colin en ik hebben gisteren voor de zelftest nog een fotoshoot gedaan. Behold the selfieking![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij begint zo onderhand een pro te worden![]()
Die gaat echt menig hartje op hol brengen later gok ik zo
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is wat recenterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |